IKM uke 45

Nå er jeg redd dette ikke går veien allikevel:( Fra svake streker og ‘gravid 1-2’ på digital, til nesten usynlige streker.. :depressed: ca 13 dpo idag. Brukte vanlig strimmel etter jobb på ca 2 timers urin, hadde drukket, så var ikke så konsentrert men.. Likevel, hadde forventet sterkere:arghh: Rart hvor fort man gleder seg altså..

Nå er jeg redd dette ikke går veien allikevel:( Fra svake streker og ‘gravid 1-2’ på digital, til nesten usynlige streker.. :depressed: ca 13 dpo idag. Brukte vanlig strimmel etter jobb på ca 2 timers urin, hadde drukket, så var ikke så konsentrert men.. Likevel, hadde forventet sterkere:arghh: Rart hvor fort man gleder seg altså..
Huff ja det er ikke lett. Håper jo at det går veien :Heartbigred Prøv igjen på morgenurin imorgen :Heartpink

Krysser fingrene for at det bare var for utvannet urin og at testen er sterkere igjen imorgen :Heartred:Heartred

Husk at streken kan variere i styrke, og at de kan ha forskjellig mengde farge :Heartblue:Heartpink krysser fingrene for deg

Er det nokon som har prøvd ca 1 time etter test (svak strek) å stryke fingeren over testområde (rusk) åsså kom det fram ein litt tydelig strek?

Noen som har erfaring med skygger på Metode-tester? Tror nok det er skygge, men siden jeg ikke vet sikkert når EL var denne mnd og ingen tegn til tr, tar jeg en test i ny og ne :facepalm:

Vedlegg

• 32F3FBC0-3EFE-4C8D-A548-4613E1F670BA.png
    32F3FBC0-3EFE-4C8D-A548-4613E1F670BA.png
    2,1 MB · Visninger: 118
Tempen idag har sunket ned litt, så jeg har en følelse på TR som kommer snart :inpain: Men hvilepulsen var fortsatt høy, altså høy enn til vanlig de andre syklusene når det nærmer seg IKM.:rolleyes: Og den siste bildet er litt redigert, men kan fortsatt se strekene mellom 8-11 dpo.

Tok en digital ikveld, og da stod den "Ikke gravid".
Det vil jo si at Ovitrelle er ute fra kroppen egentlig?

Det som gjenstår nå er enten at strimlene blir sterkere i de dagene fremover, eller er det dessverre kjemisk eller TR på vei..

:anyone

Vedlegg

• D40504B1-1C61-4EEF-BDD6-21437FAB92E0.jpeg
    D40504B1-1C61-4EEF-BDD6-21437FAB92E0.jpeg
    794,4 KB · Visninger: 92
  • 64C39DC4-D2B8-4D73-8A8A-1A3FDA897074.jpeg
    64C39DC4-D2B8-4D73-8A8A-1A3FDA897074.jpeg
    270,8 KB · Visninger: 87
  • 6A43FA5A-C9A6-47E5-B52A-7E24655529EE.jpeg
    6A43FA5A-C9A6-47E5-B52A-7E24655529EE.jpeg
    578,6 KB · Visninger: 87
Tempen idag har sunket ned litt, så jeg har en følelse på TR som kommer snart :inpain: Men hvilepulsen var fortsatt høy, altså høy enn til vanlig de andre syklusene når det nærmer seg IKM.:rolleyes: Og den siste bildet er litt redigert, men kan fortsatt se strekene mellom 8-11 dpo.

Det som gjenstår nå er enten at strimlene blir sterkere i de dagene fremover, eller er det dessverre kjemisk eller TR på vei..

Tempen din er jo fortsatt fin og høy da :happy: Krysser fortsatt fingrene for deg!

Som magefølelsen sa, så blir det kjemisk her denne mnd:yuck: Er rart med det, av og til så vet man før man ‘vet’ på en måte. Skyggestreker på vanlig test nå, og ‘ikke gravid’ på digital. Men, det var bare pp1 :-) Så da blir det julebord med godt i glasset på hu mor, så venter vi på tr:D

Lykke til alle dere andre, krysser fingrene for alle!:D:Heartbigred

Som magefølelsen sa, så blir det kjemisk her denne mnd:yuck: Er rart med det, av og til så vet man før man ‘vet’ på en måte. Skyggestreker på vanlig test nå, og ‘ikke gravid’ på digital. Men, det var bare pp1 :) Så da blir det julebord med godt i glasset på hu mor, så venter vi på tr:D

Huff så kjedelig, sender deg en klem:Heartred :( Vet akkurat hvordan du har det... Neste PP sitter den for oss, jeg har troa! Her blir det også fest i helgen med GOD samvittighet :D

Syns også temperaturen din er fin og høyt over linja fortsatt! Litt opp og ned er jo normalt. Og jeg må si jeg ikke egentlig ser forskjell på styrken på de strekene, den burde jo sunket helt om ovitrelle er helt ute og det ikke var graviditet, eller? Har fortsatt et håp for at det klaffer for deg!

Som magefølelsen sa, så blir det kjemisk her denne mnd:yuck: Er rart med det, av og til så vet man før man ‘vet’ på en måte. Skyggestreker på vanlig test nå, og ‘ikke gravid’ på digital. Men, det var bare pp1 :) Så da blir det julebord med godt i glasset på hu mor, så venter vi på tr:D

Ja det er fordelen med å være en av de det ikke klaffa for denne PP, slipper å lyve eller snike seg til alkoholfritt på julebordet :hilarious: Lykke til neste runde!

14 dpo, eller 4+0 som jeg er nå :love7
Måtte ta en + test for nostalgien sin del. Sånn jeg fant ut jeg var gravid i 2010.

Jeg flytter inn i Juli, og ønsker dere alle masse masse lykke til :hello2:wav

Jeg heier på alle spirene som vil komme den neste tiden :Heartpink Må tanta holde seg unna. :taunt005

Men glad nå for at jeg fikk meg en god halloweenfest + jeg spiste masse spekemat med brie i ukene før :knegg:
20211111_083051.jpg
20211111_082948.jpg

11dpo.
Litt økning fra i går.
(Øverste fra i går. Nederste fra i dag)
inCollage_20211111_073955283.jpg

Må prøve å si til meg selv at økningen går sakte i starten...

Våknet med mine typiske mensensymptomer: veldig varm og mensen kramper. Ble likevel fristet til å teste siden jeg ikke testet igår :hilarious:
Siden testen ikke ble positiv med en gang den traff der streken skal være tømte jeg tisset i do og tenkte jaja jeg visste det jo :bag: men etter 30 sek så den slik ut:

Vedlegg

• FE25F1B8-3DF1-49C4-A557-4B85AD3ADB71.jpeg
    FE25F1B8-3DF1-49C4-A557-4B85AD3ADB71.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 127
Våknet med mine typiske mensensymptomer: veldig varm og mensen kramper. Ble likevel fristet til å teste siden jeg ikke testet igår :hilarious:
Siden testen ikke ble positiv med en gang den traff der streken skal være tømte jeg tisset i do og tenkte jaja jeg visste det jo :bag: men etter 30 sek så den slik ut:
Den er positiv :love7

Last edited:
Back
Topp