IKM uke 45

10dpo
Forventa sterkere strek på tidenes mest konsentrere urin men men, strek er bedre enn ingen strek. Tidligtester:
Vis vedlegget 370806
De er iallefall uten tvil rosa, så det er ikke skygge.
Nå må de bare bli sterkere!
Tydelig strek! Krysser alt jeg har!

13 dpo og stigning fra igår. Kanskje jeg får flytte inn i Juli gruppen ? Kommer vel til å holde pusten frem til tidlig ul. Men men. :wav

jeg har bare tatt vanlige tester denne gangen. Har bare en igjen fra make sure til imorgen. Så tror jeg skal la vær å kjøpe ny pakke.Heller ta en digital :smiley-bounce016
Det går så himla mye penger på disse testene :hilarious:

Men vil advare mot RFSU tidlig test. Fikk kjempe tydelig strek på make sure som er vanlig, og super svak på den. Nesten like svak som når jeg hadde kjemisk og nesten ingen utslag på vanlig test. Så ligg unna. Spar pengene deres :happy:

20211110_082704.jpg

IKM i dag, og streken er blitt supersterk! Burde nok slutte å teste, men jeg må jo bruke opp de jeg har liggende vel..? :angelic: Har en digital også, den skal sprettes i helga :D

Vedlegg

• IMG_20211110_070009.jpg
    IMG_20211110_070009.jpg
    2,4 MB · Visninger: 87
Heier på strekene dine :love7
Takk! Jeg heier på dine også! :)
Ville også bare si at jeg brukte frer til alle testene mine forrige svangerskap og de var alle veldig bra, men som mange andre testet så kan man komme borti en test med mindre blekk osv sol ikke gir like bra utslag osv. Kan være du var uheldig med den?

Takk! Jeg heier på dine også! :)
Ville også bare si at jeg brukte frer til alle testene mine forrige svangerskap og de var alle veldig bra, men som mange andre testet så kan man komme borti en test med mindre blekk osv sol ikke gir like bra utslag osv. Kan være du var uheldig med den?
Ja jeg brukte den staven til RFSU. Har ikke prøvd strimlene :happy: Kam godt være det var en dårlig test. Men jeg stoler på Clear blue og make sure. :)

IKM i dag, og streken er blitt supersterk! Burde nok slutte å teste, men jeg må jo bruke opp de jeg har liggende vel..? :angelic: Har en digital også, den skal sprettes i helga :D
Ja du kan fint bruke opp de du har hvis ikke du vil ha noen liggende til etter svangerskap :hilarious: Blir kjekt å være i Juli gruppen sammen:love7

Ja du kan fint bruke opp de du har hvis ikke du vil ha noen liggende til etter svangerskap :hilarious: Blir kjekt å være i Juli gruppen sammen:love7
Ja det blir stas! ❤️ Om alt går bra, så er nok dette siste tilskudd til familien så da er det ikke noe poeng i å ha de liggende rundt :rolleyes:

Testet ikke idag, kommer nok ikke til å gjøre det heller med mindre mensen ikke kommer. Magefølelsen sier det ikke ble klaff :happy: prøver å ikke tenke negativt enda, men kjenner det er vanskelig å snu tankegangen :banghead: prøvingen drar frem såå mange gamle følelser :bored:

Fantastisk!!! Det er et bevis på at det fins håp selv om det er over IKM :p Jeg skulle hatt IKM igår, og fortsatt bare svake strek her :banghead: Kanskje jeg vurderer CB ikveld:hilarious:

Gratulerer masse!!:Heartred

Tusen takk og i lige måde! Tenker det er fint å vise at man er forskjellig og at ikke alle tester positivt før etter IKM :) Så får man bare håpe at det holder hele veien inn.

Blir spennende å se hva du får på digital :)

13 dpo og stigning fra igår. Kanskje jeg får flytte inn i Juli gruppen ? Kommer vel til å holde pusten frem til tidlig ul. Men men. :wav

jeg har bare tatt vanlige tester denne gangen. Har bare en igjen fra make sure til imorgen. Så tror jeg skal la vær å kjøpe ny pakke.Heller ta en digital :smiley-bounce016
Det går så himla mye penger på disse testene :hilarious:

Men vil advare mot RFSU tidlig test. Fikk kjempe tydelig strek på make sure som er vanlig, og super svak på den. Nesten like svak som når jeg hadde kjemisk og nesten ingen utslag på vanlig test. Så ligg unna. Spar pengene deres :happy:

Vis vedlegget 370808
Dette blir baby vet du!! :D

Wow for en strek!! :)

13 dpo - 3+5 :love7

IMG_20211110_163428.jpg

Back
Topp