IKM uke 45

Tok nye ettermiddags tester :hilarious:

Men fortsatt antydning til strek, men ikke noe svakere eller sterkere.:banghead: Er bare utålmodig :hilarious: Jeg skal ta nye ikveld etter å ha holdt meg lenge nok :angelic:

- Første bildet er med tidligtester
- andre bildet med vanlige tester
- tredje bildet med vanlige tester også, men med blitsz

Fortell meg gjerne hva dere syns :p

Vedlegg

• D1139487-0FAC-487C-A73A-C77123BA95E7.jpeg
    D1139487-0FAC-487C-A73A-C77123BA95E7.jpeg
    607,2 KB · Visninger: 109
  • D829A15B-3C32-42C3-AB7D-C26C78DEE412.jpeg
    D829A15B-3C32-42C3-AB7D-C26C78DEE412.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 109
  • B759962E-3231-474B-946A-FB3F8C81DFA4.jpeg
    B759962E-3231-474B-946A-FB3F8C81DFA4.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 108
Tok nye ettermiddags tester :hilarious:

Men fortsatt antydning til strek, men ikke noe svakere eller sterkere.:banghead: Er bare utålmodig :hilarious: Jeg skal ta nye ikveld etter å ha holdt meg lenge nok :angelic:

- Første bildet er med tidligtester
- andre bildet med vanlige tester
- tredje bildet med vanlige tester også, men med blitsz

Fortell meg gjerne hva dere syns :p
Vanskelig å sammenligne før den siste har tørket synes jeg! :bored: Synes du at du ser noe farge på strekene?

Kjenner kroppen er helt i offside etter SA forrige syklus. Tror nok ikke jeg er gravid nå og mistenker kanskje at el-testene slo ut pga rester av Hcg:dead:

Tok en test til nå i kveld (9dpo) og nå vises det på kamera uten å måtte redigere det fram. Så krysser fingrene for at dette er en keeper!!
20211109_183521.jpg

Vanskelig å sammenligne før den siste har tørket synes jeg! :bored: Synes du at du ser noe farge på strekene?
Jeg syns det skimter litt rosa farget, men kan være litt fra Ovitrelle det også :hungover: Skal ta ny test ikveld :joyful:

2 åringen idag plutselig etter middag..

Mamma baby... Mamma baby i mage... Så tok han ansiktet og lå det på magen min :woot:
Hvor kom det fra?

Vi har ikke snakket om noe i magen eller baby eller noe sånn foran han. Syntes det bare var så søtt og uventet :love7

Forrige runde vi hadde kjemisk la han hodet sitt mye på magen. Etter jeg mistet så sluttet han med det. For noen få dager siden begynte han igjen.
Hvor mye tror dere sånne små plukker opp? Jeg vil jo helst ikke at alle skal høre mamma baby i mage :knegg: Haha. :Heartpink

Mamma baby... Mamma baby i mage... Så tok han ansiktet og lå det på magen min :woot:
Hvor kom det fra?

Vi har ikke snakket om noe i magen eller baby eller noe sånn foran han. Syntes det bare var så søtt og uventet :love7

Forrige runde vi hadde kjemisk la han hodet sitt mye på magen. Etter jeg mistet så sluttet han med det. For noen få dager siden begynte han igjen.
Hvor mye tror dere sånne små plukker opp? Jeg vil jo helst ikke at alle skal høre mamma baby i mage :knegg: Haha. :Heartpink
Vel, dette var en spennende tanke! Lurer på om sønnen din føler noe mer / har litt mer evner? :joyful: Men fleste barn føler det er noe, men som du beskriver så beundrer jeg over hans følelse / tanker om dette :eek::Heartred

Vel, dette var en spennende tanke! Lurer på om sønnen din føler noe mer / har litt mer evner? :joyful: Men fleste barn føler det er noe, men som du beskriver så beundrer jeg over hans følelse / tanker om dette :eek::Heartred
Ja tror de forstår så mye mer enn det vi vet og kan fatte :happy: Var på et foredrag om hvordan allerede i morsliv så tilpasser babyen seg miljøet den skal bli født inn i. Maten, lyder, krig, sult. Alt det der. Helt utrolig :Heartpink

Jaa, veit jo at det er en sjanse, men så demotiverende likevel når alle andre får positiv fra 8 dpo :( haha huff. Jaja. Har et ørlite håp.
Jeg fikk svak positiv tidligtest først ved 11 dpo nå. Da jeg var gravid tidligere i år fikk jeg mer tydelig positiv test 8dpo. Håpet trenger med andre ord ikke å være ute :shy:

Hvor kom det fra?

Så utrolig nydelig! :love017

Du vet du er testetøs når du holder deg fra å tisse på jobb for å teste når du kommer hjem :P

Kanskje jeg skal begynne å stole på testene snart? Denne billigstaven fra eBay har vel ikke så mye tvil i seg...12 dpo idag :)

IMG_20211109_222620.jpg

Du vet du er testetøs når du holder deg fra å tisse på jobb for å teste når du kommer hjem :p

Kanskje jeg skal begynne å stole på testene snart? Denne billigstaven fra eBay har vel ikke så mye tvil i seg...12 dpo idag :)

Vis vedlegget 370784
Imponert over at du klarer å holde deg så lenge! :joyful: Jeg har skikkelig problemer med det.

Testene dine er superfine! :Heartred Ikke mye tvil der nei, men kjenner følelsen :p Går bare og venter på IKM og håper det helper litt når jeg har kommet meg over den med enda sterkere tester.

Bare å sette meg opp på tr:wtf:
12 dpo

Gratulerer til alle dere med positive tester:Heartred og lykke til dere som fortsatt venter:Heartred

Fikk min første svake strek i dag 1-2 dager etter IKM, så røyk på en digital :shy: Uæææ! Håper dette går veien. Forrige gang fikk jeg heller ikke streker før etter IKM, så velger å være håpefull nå også :)
upload_2021-11-10_6-53-5.jpeg

Fikk min første svake strek i dag 1-2 dager etter IKM, så røyk på en digital :shy: Uæææ! Håper dette går veien. Forrige gang fikk jeg heller ikke streker før etter IKM, så velger å være håpefull nå også :)
Vis vedlegget 370797
Fantastisk!!! Det er et bevis på at det fins håp selv om det er over IKM :p Jeg skulle hatt IKM igår, og fortsatt bare svake strek her :banghead: Kanskje jeg vurderer CB ikveld:hilarious:

Gratulerer masse!!:Heartred

10dpo
Forventa sterkere strek på tidenes mest konsentrere urin men men, strek er bedre enn ingen strek. Tidligtester:
20211110_072735.jpg

De er iallefall uten tvil rosa, så det er ikke skygge.
Nå må de bare bli sterkere!

Back
Topp