IKM uke 45

Da går nok ikke dette veien, regner med det er en kjemisk.. utrolig sårt for man rekker jo å begynne å glede seg :( Kjenner TR er rett rundt hjørnet. Håper kjemisk nå betyr baby neste PP.

Er likevel glad på deres andre vegne, så herlig med såå mange gravide! Heier på dere :Heartred

Vedlegg

• 9BABDA4E-EB85-467E-87ED-0A1903F09B78.jpeg
    9BABDA4E-EB85-467E-87ED-0A1903F09B78.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 142
Dagens update:)

Tidligtesten ble ikke noe sterkere :banghead: Men, med den vanlig testen syns jeg den er blitt bittelitt sterkere?:rolleyes: Veldig usikker her jeg, men har en følelse på at det er fortsatt bare rester etter Ovitrelle og mister bitte litt håp:shy:

Jeg er 10 dpo (FF) eller 9 dpo (Premom), så det er ennå litt tidlig. Tempen min steg heldigvis enda mer opp! :D Krysser fingrene at det skal gå denne gangen!:dummy1:

Vedlegg

• 80888579-F542-45C4-83C5-0AA3ABCFB7A9.jpeg
    80888579-F542-45C4-83C5-0AA3ABCFB7A9.jpeg
    808,4 KB · Visninger: 106
  • B254B56B-0466-436F-8AD4-FF617194AB5A.jpeg
    B254B56B-0466-436F-8AD4-FF617194AB5A.jpeg
    764,4 KB · Visninger: 108
  • A0298133-A8D5-4CE7-8E9A-323D5F995BDD.jpeg
    A0298133-A8D5-4CE7-8E9A-323D5F995BDD.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 112
Wow for en gigantisk haug med positive tester her inne!!

9dpo i dag og synes jeg så vidt kan skimte noe på testen, men klarer så klart ikke å plukke det opp på kamera.
Trodde nesten jeg hadde utvikla streksyn når det ikke er strek, men jeg vridde og vendte på samme type test i går og da så jeg aldri noe som helst. Ikke etter tida heller.

Så jeg sitter og er fryktelig spent på morgendagens test. Da bør det vises mer om den faktisk er positiv *krysse fingrene* :wideyed:

Edit:
Redigerte litt på bildet jeg tok, da kommer det fram litt mer, men må vel vente til i kveld eller i mårra med å se om det kommer noe mer..
Vis vedlegget 370703
Jeg ser!

Da går nok ikke dette veien, regner med det er en kjemisk.. utrolig sårt for man rekker jo å begynne å glede seg :( Kjenner TR er rett rundt hjørnet. Håper kjemisk nå betyr baby neste PP.

Er likevel glad på deres andre vegne, så herlig med såå mange gravide! Heier på dere :Heartred
Huff det ligner på mine forrige pp :(
Det virker nesten som det har klaffet nå for mange av oss som hadde kjemisk i forrige pp. De sier jo at man blir ekstra fruktbar. Men det gjør det ikke mindre trist :sad010

Vil bare sende deg en stor klem :Heartpink

Det er ekstremt hardt å være prøver. Det gjør det ikke lettere når man er redd for å miste hele tiden heller. Men du kan bli gravid, og det er håp

Tidligtesten ble ikke noe sterkere :banghead: Men, med den vanlig testen syns jeg den er blitt bittelitt sterkere?:rolleyes: Veldig usikker her jeg, men har en følelse på at det er fortsatt bare rester etter Ovitrelle og mister bitte litt håp:shy:

Jeg er 10 dpo (FF) eller 9 dpo (Premom), så det er ennå litt tidlig. Tempen min steg heldigvis enda mer opp! :D Krysser fingrene at det skal gå denne gangen!:dummy1:
Tror vi alle heier ekstremt mye her! :Heartpink 9 dpo er uansett for tidlig for tydelig babystrek. Krysser alt :Heartpink

Huff det ligner på mine forrige pp :(
Det virker nesten som det har klaffet nå for mange av oss som hadde kjemisk i forrige pp. De sier jo at man blir ekstra fruktbar. Men det gjør det ikke mindre trist :sad010

Vil bare sende deg en stor klem :Heartpink

Det er ekstremt hardt å være prøver. Det gjør det ikke lettere når man er redd for å miste hele tiden heller. Men du kan bli gravid, og det er håp
Tusen takk :Heartred Det er virkelig en mental berg og dalbane!
Ja, jeg har sett det har gått bra for mange i denne gruppen nå etter kjemisk, så det gir meg håp!! Håper på spire før jul:happy: Masse lykke til med spiren din :Heartred Så fint med en sånn gruppe med så mange fine damer!

Så veldig leit, jeg forstår godt hvordan du har det ❤️ Håper spira sitter på neste forsøk.

Hvor irriterende er det ikke å få denne CB testen, og bp er blank:facepalm: i tillegg den heftige skyggen jeg har fått fra før:meh: og jeg spotter fremdeles…

Vedlegg

• 76DD15D8-AF5B-45C8-BCC7-F0CA2485DBBA.jpeg
    76DD15D8-AF5B-45C8-BCC7-F0CA2485DBBA.jpeg
    867,6 KB · Visninger: 98
  • 736929A5-1656-4005-A95D-A4DC9F3290F6.jpeg
    736929A5-1656-4005-A95D-A4DC9F3290F6.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 100
Samme her. 10 dpo :hungover: Meeen jeg har opplevd negativ 10 dpo med positiv 11 dpo før!
Jaa, veit jo at det er en sjanse, men så demotiverende likevel når alle andre får positiv fra 8 dpo :( haha huff. Jaja. Har et ørlite håp.

Jaa, veit jo at det er en sjanse, men så demotiverende likevel når alle andre får positiv fra 8 dpo :( haha huff. Jaja. Har et ørlite håp.

Føler med deg! Så blir det altoppslukende fordi man tenker så mye på det og vil teste på nytt igjen for å se om det skjer noe.. Holder på et ørlite håp jeg også, får bare vente å se :nailbiting:

Hååååper dette går veien:happy:
Skrudde opp littegranne på kontrast siden jeg har elendig lys på badet. Ikke klarer jeg å holde hånden rolig heller :hilarious:

Altså det er så mye mer luksus å teste i helgene i fred og ro!!! Idag kom en trøtt 2 åring gående inn når jeg dyppet testen. Etterfulgt av en sveiseblind mann som måtte på do han også :hilarious:... Glad han ikkje tråkket i tissekoppen:laughing014

Pleeeeease....
Give me som fred og ro i 1 min bare!!! :eek:
Viktig å få teste litt for seg selv :knegg:Vis vedlegget 370709
Dette må jo bare gå rett vei!! :)

Ånei! Så trist :(
Hadde selv kjemisk forrige prøveperiode. Mange som sier at man er ekstra fruktbar etter kjemisk. Kanskje det er noe i det? Stor styrkeklem. Er så kjipt selv om det er tidlig

Så lenge streken ikke blir svakere så er det håp tenker jeg! Er jo enda tidlig! Krysser alt jeg har :)

Hvor irriterende er det ikke å få denne CB testen, og bp er blank:facepalm: i tillegg den heftige skyggen jeg har fått fra før:meh: og jeg spotter fremdeles…
Så rart. Er det bp tidlig? For den skal jo i teorien være mer følsom enn cb+. Men der er jo strek på cb+. Krysser fingrene enn så lenge for deg..

Ånei! Så trist :(
Hadde selv kjemisk forrige prøveperiode. Mange som sier at man er ekstra fruktbar etter kjemisk. Kanskje det er noe i det? Stor styrkeklem. Er så kjipt selv om det er tidlig
Tusen takk :Heartred Satser på det! Kos deg masse med lille spiren:Heartred

Back
Topp