Gratulerer!!!
Æææh, i did it! Jeg klarer ikke slutte å se på teksten på testen, er heeeelt rart Men hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!!
Æææh, i did it! Jeg klarer ikke slutte å se på teksten på testen, er heeeelt rart Men hurra!
Jeg tenker den ser positiv ut!Gratulerer til alle med fine streker på testene
Jeg sniker litt inn her, har ikke skrevet meg opp, men må lufte litt tanker. Hadde egentlig gitt opp denne pp, kun blenda tester og IKM i dag/morgen. Fikk også påvist covid forrige uke og har vært i isolasjon til i går. I dag morges testet jeg ikke, men etter å ha sett så mange tester her, måtte jeg bare prøve en siste test før tr kommer. Meeen så kommer dette!! Hva tenker dere?
Her er min test 16 dpo forrige syklus når jeg hadde kjemisk. Den ble ikke sterkere enn dette, og jeg fikk ikke positiv før etter IKM.Gratulerer så mye til dere med positive tester! Så herlig å se
Og masse lykke til til dere som skal teste denne uken!
Her er det ingen tvil, jeg må være/ha vært gravid.. spørsmålet er om det er en kjemisk eller om den vil øke ila de neste dagene. Kjøpte et annet merke i dag som også viser svak rosa strek. Det er bittelitt økning siden i går på babyplan, så klamrer alt jeg har fast i håpet om at spiren faktisk festet seg på fredag når jeg kjente stikk! Fikk ikke "ordentlige" svake tester før i går formiddag. IKM i morgen. Dere som har hatt kjemisk, hvordan så deres tester ut?
Det er tidligtestWow!!!!! Er det tidligtest eller vanlig test?
Ser jeg også!Ser jo noe her altfor spennende dette kjenner jeg!
Krysse fingrene for at det er starten på noe!
Vis vedlegget 370680
Vis vedlegget 370681
Det er noe der ja!Ser jo noe her altfor spennende dette kjenner jeg!
Vis vedlegget 370680
Vis vedlegget 370681
Absolutt!! Så spennendeSer jo noe her altfor spennende dette kjenner jeg!
Vis vedlegget 370680
Vis vedlegget 370681
Klem! Intet håp er ute før tr kommer krysser alt jeg har for deg!Hurra for alle positive tester! Så gøy
Selv fikk jeg akkurat en negativ vanlig babyplan strimmel, IKM er i kveld/i morgen. Føler mer at tante rød er på vei enn baby. Men sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før et par dager etter forventet IKM, så gir ikke helt opp enda.
Ser og tror det er starten på babystrek!Ser jo noe her altfor spennende dette kjenner jeg!
Vis vedlegget 370680
Vis vedlegget 370681
TvillingerAltså… nå tar jeg helt av med testingen her Men gøy å følge med når resultatene er som de er da
Fra øverst til nederst:
- ettermiddag 9 dpo, tidligtest
- kveld 9 dpo, tidligtest
- morgen 10 dpo, tidligtest
- kveld 10 dpo, tidligtest
- kveld 10 dpo, vanlig test
Vis vedlegget 370686
Ikke siii det a! Selv satser jeg på at temp og EL-tester ikke er enige og at jeg egentlig er 12 dpo idagTvillinger
Jeg tenker at det er positivt at det ikke har gått nedover!Tidligtest tatt ikveld også, og ser ut som alle tre som ble tatt idag har lik mye styrke Heldigvis ikke gått nedover foreløpig, og håper morgens test er mye mer sterkere
Man ser jo forskjellen på 8 og 9 dpo