IKM uke 45

Gratulerer til alle med fine streker på testene :joyful:

Jeg sniker litt inn her, har ikke skrevet meg opp, men må lufte litt tanker. Hadde egentlig gitt opp denne pp, kun blenda tester og IKM i dag/morgen. Fikk også påvist covid forrige uke og har vært i isolasjon til i går. I dag morges testet jeg ikke, men etter å ha sett så mange tester her, måtte jeg bare prøve en siste test før tr kommer. Meeen så kommer dette!! Hva tenker dere?:nailbiting:
Jeg tenker den ser positiv ut! :shy::nailbiting::woot:

Gratulerer så mye til dere med positive tester! Så herlig å se :happy093
Og masse lykke til til dere som skal teste denne uken!

Her er det ingen tvil, jeg må være/ha vært gravid.. spørsmålet er om det er en kjemisk eller om den vil øke ila de neste dagene. Kjøpte et annet merke i dag som også viser svak rosa strek. Det er bittelitt økning siden i går på babyplan, så klamrer alt jeg har fast i håpet om at spiren faktisk festet seg på fredag når jeg kjente stikk! Fikk ikke "ordentlige" svake tester før i går formiddag. IKM i morgen. Dere som har hatt kjemisk, hvordan så deres tester ut?
Her er min test 16 dpo forrige syklus når jeg hadde kjemisk. Den ble ikke sterkere enn dette, og jeg fikk ikke positiv før etter IKM.

IMG_20211108_174836.jpg

Dagens tester. Ser ikke spesielt stigning på babyplan stav og first response... Men på strimmelen derimot! Var ikke synlig igår :) 11 dpo idag. Klar for å teste ikveld også :P

IMG_20211108_180000.jpg

Testen er like blenda i kveld :hilarious::hilarious: skjønner ikke helt at jeg gidder å prøve?? :bag: Må bare teste til mensen kommer nå, blir jo ikke like skuffet nå som testen allerede har vært blenda :facepalm:

Ser jo noe her :woot: altfor spennende dette kjenner jeg!
Krysse fingrene for at det er starten på noe!
20211108_125804.jpg

20211108_125938.jpg

Hurra for alle positive tester! Så gøy :)

Selv fikk jeg akkurat en negativ vanlig babyplan strimmel, IKM er i kveld/i morgen. Føler mer at tante rød er på vei enn baby. Men sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før et par dager etter forventet IKM, så gir ikke helt opp enda.

Hurra for alle positive tester! Så gøy :)

Selv fikk jeg akkurat en negativ vanlig babyplan strimmel, IKM er i kveld/i morgen. Føler mer at tante rød er på vei enn baby. Men sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før et par dager etter forventet IKM, så gir ikke helt opp enda.
Klem! Intet håp er ute før tr kommer :Heartpink krysser alt jeg har for deg!

Altså… nå tar jeg helt av med testingen her :hilarious: Men gøy å følge med når resultatene er som de er da :rolleyes:

Fra øverst til nederst:
- ettermiddag 9 dpo, tidligtest
- kveld 9 dpo, tidligtest
- morgen 10 dpo, tidligtest
- kveld 10 dpo, tidligtest
- kveld 10 dpo, vanlig test

A9FC07DC-F091-411E-9DBB-D63E7AF1FCE4.jpeg

Gratulerer så mye til dere som har fått to streker!! :Heartred
Her har tr kommet, og jeg går inn i pp12.. Ikke meningen å ødelegge for gruppa som bare skulle ha positive tester, beklager det! :facepalm: Heier på dere som fremdeles venter i spenning :gen014

Altså… nå tar jeg helt av med testingen her :hilarious: Men gøy å følge med når resultatene er som de er da :rolleyes:

Fra øverst til nederst:
- ettermiddag 9 dpo, tidligtest
- kveld 9 dpo, tidligtest
- morgen 10 dpo, tidligtest
- kveld 10 dpo, tidligtest
- kveld 10 dpo, vanlig test

Vis vedlegget 370686
Tvillinger :rolleyes::rolleyes:

Tidligtest tatt ikveld også, og ser ut som alle tre som ble tatt idag har lik mye styrke:joyful: Heldigvis ikke gått nedover foreløpig, og håper morgens test er mye mer sterkere:angelic:

Man ser jo forskjellen på 8 og 9 dpo:nailbiting:

Vedlegg

• D49E4FEB-EC4F-427B-8F5A-C5CD5FDAFF7A.jpeg
    D49E4FEB-EC4F-427B-8F5A-C5CD5FDAFF7A.jpeg
    608 KB · Visninger: 90
Tidligtest tatt ikveld også, og ser ut som alle tre som ble tatt idag har lik mye styrke:joyful: Heldigvis ikke gått nedover foreløpig, og håper morgens test er mye mer sterkere:angelic:

Man ser jo forskjellen på 8 og 9 dpo:nailbiting:
Jeg tenker at det er positivt at det ikke har gått nedover!

Mangler seriøst selvkontroll!

11 dpo idag :)
Sterkere streker og positiv digital!

IMG_20211108_215149.jpg

Back
Topp