Superappelsin
Forelsket i forumet
Den var nok defekt den forrige testen min, for idag er det ingenting som vises på testen
Vis vedlegget 370638
Åh, det skulle ikke vært lov med slike skyggestreker og defekte tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var nok defekt den forrige testen min, for idag er det ingenting som vises på testen
Vis vedlegget 370638
Ja jeg skimter en strek har dog dårlig erfaring med de tidligtestene fra RFSU, men synes ikke din så så verst ut. Håper det er babystrek!Nokon som ser noko på denna ?
Nei, absolutt ikke. Men man burde jo såklart bare kaste testen etter fristen er ute ogsåÅh, det skulle ikke vært lov med slike skyggestreker og defekte tester
Æææh, i did it! Jeg klarer ikke slutte å se på teksten på testen, er heeeelt rart Men hurra!Fremdeles svak positiv test idag 11 dpo. Men mensmurringer av og på samtidig.. La det være babyrelatert og ikke tanta, pleeeease Har så lyst å hive meg på en digital, men er det vits enda trooo..
Huurraaa gratulerer så mye
Æææh, i did it! Jeg klarer ikke slutte å se på teksten på testen, er heeeelt rart Men hurra!
Gratulerer så mye til dere med positive tester! Så herlig å se
Og masse lykke til til dere som skal teste denne uken!
Her er det ingen tvil, jeg må være/ha vært gravid.. spørsmålet er om det er en kjemisk eller om den vil øke ila de neste dagene. Kjøpte et annet merke i dag som også viser svak rosa strek. Det er bittelitt økning siden i går på babyplan, så klamrer alt jeg har fast i håpet om at spiren faktisk festet seg på fredag når jeg kjente stikk! Fikk ikke "ordentlige" svake tester før i går formiddag. IKM i morgen. Dere som har hatt kjemisk, hvordan så deres tester ut?
Ser definitivt streken Håper den tar seg opp de neste dageneGratulerer til alle med fine streker på testene
Jeg sniker litt inn her, har ikke skrevet meg opp, men må lufte litt tanker. Hadde egentlig gitt opp denne pp, kun blenda tester og IKM i dag/morgen. Fikk også påvist covid forrige uke og har vært i isolasjon til i går. I dag morges testet jeg ikke, men etter å ha sett så mange tester her, måtte jeg bare prøve en siste test før tr kommer. Meeen så kommer dette!! Hva tenker dere?
Ja jeg skimter en strek har dog dårlig erfaring med de tidligtestene fra RFSU, men synes ikke din så så verst ut. Håper det er babystrek!
Jeg tenker at dette er veldig lovende og gleder meg til å se hvordan den ser ut med morgenurin i morgen tidlig!Gratulerer til alle med fine streker på testene
Jeg sniker litt inn her, har ikke skrevet meg opp, men må lufte litt tanker. Hadde egentlig gitt opp denne pp, kun blenda tester og IKM i dag/morgen. Fikk også påvist covid forrige uke og har vært i isolasjon til i går. I dag morges testet jeg ikke, men etter å ha sett så mange tester her, måtte jeg bare prøve en siste test før tr kommer. Meeen så kommer dette!! Hva tenker dere?
Takk for deling Helt enig, dine ser veldig lovende ut!Øverste er fra forrige runde med kjemisk. Dette var 12 dpo. Streken var lik fra 9/10 dpo- 13 dpo.
Nederste bilde er denne gangen fra 9-11 dpo. Positiv digital 10 dpo. Har en mye bedre følelse denne gangen iallefall Håper på det beste for deg
Vis vedlegget 370650 Vis vedlegget 370651
Gratulerer masse!
Æææh, i did it! Jeg klarer ikke slutte å se på teksten på testen, er heeeelt rart Men hurra!
Wow!!!!! Er det tidligtest eller vanlig test?Dagens test 10 dpo Begynner å lure på om FF tuller med meg og at jeg egentlig er 12 dpo med den streken der. Men får jo ikke det til å stemme med EL-test heller Men men, det spiller ikke noen rolle heller.
Vis vedlegget 370594
Vis vedlegget 370596
Omg grattis!!! Dette er jo reineste babyboomen! Tror aldri jeg har vært på en ikm gruppe med så mange positive altsåJeg slenger meg like så greit med på den positive bølgen
Skal alle gode ting være åtte da? Fingre og tær krysses for at denne kan holde hele veien
Omg gratulerer!! Dette er uka altsåHurra lykke til til dere andre også
Synes jeg skimter noe... Krysser fingrene!Nokon som ser noko på denna ?