IKM uke 45

Nokon som ser noko på denna ?

Vedlegg

• 20211108_090913.jpg
    20211108_090913.jpg
    799,8 KB · Visninger: 104
:smiley-bounce012
Fremdeles svak positiv test idag 11 dpo. Men mensmurringer av og på samtidig..:nailbiting: La det være babyrelatert og ikke tanta, pleeeease:shifty: Har så lyst å hive meg på en digital, men er det vits enda trooo.. :hilarious:
Æææh, i did it!:D Jeg klarer ikke slutte å se på teksten på testen, er heeeelt rart:wacky: Men hurra!:smiley-bounce012

Vedlegg

• 377EFBE1-D088-4AD4-B3F1-44DE9137F1DB.jpeg
    377EFBE1-D088-4AD4-B3F1-44DE9137F1DB.jpeg
    361,9 KB · Visninger: 96
Gratulerer så mye til dere med positive tester! Så herlig å se :happy093
Og masse lykke til til dere som skal teste denne uken!

Her er det ingen tvil, jeg må være/ha vært gravid.. spørsmålet er om det er en kjemisk eller om den vil øke ila de neste dagene. Kjøpte et annet merke i dag som også viser svak rosa strek. Det er bittelitt økning siden i går på babyplan, så klamrer alt jeg har fast i håpet om at spiren faktisk festet seg på fredag når jeg kjente stikk! Fikk ikke "ordentlige" svake tester før i går formiddag. IKM i morgen. Dere som har hatt kjemisk, hvordan så deres tester ut?

Gratulerer til alle med fine streker på testene :joyful:

Jeg sniker litt inn her, har ikke skrevet meg opp, men må lufte litt tanker. Hadde egentlig gitt opp denne pp, kun blenda tester og IKM i dag/morgen. Fikk også påvist covid forrige uke og har vært i isolasjon til i går. I dag morges testet jeg ikke, men etter å ha sett så mange tester her, måtte jeg bare prøve en siste test før tr kommer. Meeen så kommer dette!! Hva tenker dere?:nailbiting:

Vedlegg

• 6B419763-BEA3-4306-AFB7-C69853DC8590.jpeg
    6B419763-BEA3-4306-AFB7-C69853DC8590.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 128
Gratulerer så mye til dere med positive tester! Så herlig å se :happy093
Og masse lykke til til dere som skal teste denne uken!

Her er det ingen tvil, jeg må være/ha vært gravid.. spørsmålet er om det er en kjemisk eller om den vil øke ila de neste dagene. Kjøpte et annet merke i dag som også viser svak rosa strek. Det er bittelitt økning siden i går på babyplan, så klamrer alt jeg har fast i håpet om at spiren faktisk festet seg på fredag når jeg kjente stikk! Fikk ikke "ordentlige" svake tester før i går formiddag. IKM i morgen. Dere som har hatt kjemisk, hvordan så deres tester ut?

Øverste er fra forrige runde med kjemisk. Dette var 12 dpo. Streken var lik fra 9/10 dpo- 13 dpo.

Nederste bilde er denne gangen fra 9-11 dpo. Positiv digital 10 dpo. Har en mye bedre følelse denne gangen iallefall :-) Håper på det beste for deg :Heartbigred

20211011_090735.jpg
20211108_092832.jpg

Jeg sniker litt inn her, har ikke skrevet meg opp, men må lufte litt tanker. Hadde egentlig gitt opp denne pp, kun blenda tester og IKM i dag/morgen. Fikk også påvist covid forrige uke og har vært i isolasjon til i går. I dag morges testet jeg ikke, men etter å ha sett så mange tester her, måtte jeg bare prøve en siste test før tr kommer. Meeen så kommer dette!! Hva tenker dere?:nailbiting:
Ser definitivt streken :love7 Håper den tar seg opp de neste dagene :sign19:wav

Jeg tenker at dette er veldig lovende og gleder meg til å se hvordan den ser ut med morgenurin i morgen tidlig!

Mensen kom natt til lørdag. Så da var eggløsningen fredagen i uke 42 (noen dager før tiden).

Jeg orket ikke vente sååå lenge til ikveld og siden jeg har noen tester igjen så jeg måtte bare svi av nettopp med ettermiddags urin:angelic: Men da var den vanlige testen ikke så mye mer sterkere , kanskje bitte litt svakere :sorry: MEN! På den tidligtesten er det noe mer sterkere o_O Nei, skal prøve å holde meg i fire timer ikveld og svi av nye tester :hilarious: Burde vi stole mer på de tidligtestene eller vanlige?

Vedlegg

• 66512F1B-E2D2-4421-855B-7B42E8F1BAD6.jpeg
    66512F1B-E2D2-4421-855B-7B42E8F1BAD6.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 88
  • 176C24C6-1F90-47F1-B391-164CAAE513F6.jpeg
    176C24C6-1F90-47F1-B391-164CAAE513F6.jpeg
    463,1 KB · Visninger: 99
Jeg slenger meg like så greit med på den positive bølgen :smiley-bounce016

Skal alle gode ting være åtte da? Fingre og tær krysses for at denne kan holde hele veien ❤️
Omg grattis!!! Dette er jo reineste babyboomen! Tror aldri jeg har vært på en ikm gruppe med så mange positive altså :hilarious:

Back
Topp