Superappelsin
Forelsket i forumet
Endelig er det vår uke!! Veldig lovende at så mange har fått positiv test så langt, håper at det kommer mange flere i dagene som kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia uke 45!Endelig er det vår uke!! Veldig lovende at så mange har fått positiv test så langt, håper at det kommer mange flere i dagene som kommer
Spennende! Vanskelig å si hva det er ja, men lover jo godt at tempen stiger også daGod morgen jenter
Dagens test ser omtrent det samme som kveldstesten igår Er fortsatt usikker om det er rester av Ovitrelle eller begynnende babystrek Kan jo ta opptil 48 timer før HCG dobles. Hva tenker du om testene? Tempen har steget. Ser på tidligtestene (siste bildet), at det er ganske likt igår og idag også (bare at den nederste fra idag er fortsatt våt)
Nydelig strek jo!Dagens test 10 dpo Begynner å lure på om FF tuller med meg og at jeg egentlig er 12 dpo med den streken der. Men får jo ikke det til å stemme med EL-test heller Men men, det spiller ikke noen rolle heller.
Vis vedlegget 370594
Vis vedlegget 370596
Se der! Herlig Det krysses herfra også!Jeg slenger meg like så greit med på den positive bølgen
Skal alle gode ting være åtte da? Fingre og tær krysses for at denne kan holde hele veien
Herlig!! GratulererJeg slenger meg like så greit med på den positive bølgen
Skal alle gode ting være åtte da? Fingre og tær krysses for at denne kan holde hele veien
Åååå nå er det din turJeg slenger meg like så greit med på den positive bølgen
Gratulerer sååå myeHurra lykke til til dere andre også
Åå gratulerer så mye!!Jeg slenger meg like så greit med på den positive bølgen
Oii du må være mer enn 10dpo er min tanke også men så gøy! GRATULERER!Dagens test 10 dpo Begynner å lure på om FF tuller med meg og at jeg egentlig er 12 dpo med den streken der. Men får jo ikke det til å stemme med EL-test heller Men men, det spiller ikke noen rolle heller.
Vis vedlegget 370594
Vis vedlegget 370596
Gratulerer så mye!Hurra lykke til til dere andre også