Herlig syn! Du er ikke alene om det med å miste selvkontroll Jeg er en av de som begynner å miste selvkontroll siden jeg tok 3 (!) tester idag Vet jo at hcg økingen fordobles etter ca 24-48 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig syn! Du er ikke alene om det med å miste selvkontroll Jeg er en av de som begynner å miste selvkontroll siden jeg tok 3 (!) tester idag Vet jo at hcg økingen fordobles etter ca 24-48 timer
*Host* jeg har tatt åtte tester til sammen idag *host*Herlig syn! Du er ikke alene om det med å miste selvkontroll Jeg er en av de som begynner å miste selvkontroll siden jeg tok 3 (!) tester idag Vet jo at hcg økingen fordobles etter ca 24-48 timer
Du kan ikke være den eneste som tok 8 tester idag*Host* jeg har tatt åtte tester til sammen idag *host*
Nei, de er som regel negative, så blir ekstra gira nå som det er strek og om dette går rett vei så blir det siste baby, så da er det bare å bruke opp alt jeg har av testerDu kan ikke være den eneste som tok 8 tester idag
Er lov å være så veldig gira
Er ikke hver dag man blir gravid
Tusen takk, håper og håperÅååå nå er det din tur
Krysser alt for at dette er terminspire
Hurraaa
Jippi GratulererWoop woop!
Må jo bare si gratulerer og den er for sterk til å være en kjemisk!Tusen takk for hyggelige ord på gårsdagens test, dere er jammen en god (heia)gjeng her inne Og for en forskjell ifra min forrige IKM-gruppe der vi endte opp med en haug kjemiske og 1 (?) gravid!
Legger ved dagens under her, 12 dpo. Dette kan da vel ikke resultere i nok en kjemisk....?
Vis vedlegget 370701
Jeg ser!!Wow for en gigantisk haug med positive tester her inne!!
9dpo i dag og synes jeg så vidt kan skimte noe på testen, men klarer så klart ikke å plukke det opp på kamera.
Trodde nesten jeg hadde utvikla streksyn når det ikke er strek, men jeg vridde og vendte på samme type test i går og da så jeg aldri noe som helst. Ikke etter tida heller.
Så jeg sitter og er fryktelig spent på morgendagens test. Da bør det vises mer om den faktisk er positiv *krysse fingrene*
Edit:
Redigerte litt på bildet jeg tok, da kommer det fram litt mer, men må vel vente til i kveld eller i mårra med å se om det kommer noe mer..
Vis vedlegget 370703
Veldig fin økning!!Hååååper dette går veien
Skrudde opp littegranne på kontrast siden jeg har elendig lys på badet. Ikke klarer jeg å holde hånden rolig heller
Altså det er så mye mer luksus å teste i helgene i fred og ro!!! Idag kom en trøtt 2 åring gående inn når jeg dyppet testen. Etterfulgt av en sveiseblind mann som måtte på do han også ... Glad han ikkje tråkket i tissekoppen
Pleeeeease....
Give me som fred og ro i 1 min bare!!!
Viktig å få teste litt for seg selv Vis vedlegget 370709
Hahaha ser for meg morgenkaoset. Kjempefin stigning! Dette må jo bare gå veienHååååper dette går veien
Skrudde opp littegranne på kontrast siden jeg har elendig lys på badet. Ikke klarer jeg å holde hånden rolig heller
Altså det er så mye mer luksus å teste i helgene i fred og ro!!! Idag kom en trøtt 2 åring gående inn når jeg dyppet testen. Etterfulgt av en sveiseblind mann som måtte på do han også ... Glad han ikkje tråkket i tissekoppen
Pleeeeease....
Give me som fred og ro i 1 min bare!!!
Viktig å få teste litt for seg selv Vis vedlegget 370709
Ja håper vi får invadere Juli sammen med mange her ser det ut somHahaha ser for meg morgenkaoset. Kjempefin stigning! Dette må jo bare gå veien