Ja, det er santJuhuuuu, komkom til juligruppadet med antall uker er vel ikke helt presist, men vil variere litt ift hvor rask økning i hcg man har. Stemmer nok med dine antagelser, det er jo ca 2 uker etter EL?
Jeg kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er santJuhuuuu, komkom til juligruppadet med antall uker er vel ikke helt presist, men vil variere litt ift hvor rask økning i hcg man har. Stemmer nok med dine antagelser, det er jo ca 2 uker etter EL?
har aldri opplevd dette før, så føler meg litt bekymret. Er 12 dpo og negative tester. Men det er vel mest sannsynlig at dette er noe hormonelt. Håper TR kommer som den skal. For dette er slitsomt…Ok, jeg hadde EL smerter og slim den 29-30.okt og den 5/11 fikk jeg en slags lang stikk og begynte å lure om det var festesmerte. Men det er jo gått 6 dager siden så jeg tror ikke det var den. Ellers ville det jo slått ut på hcg etter 48-72 timer.El-smerter og slim 26-27 oktober. Siden det er pp 2 har jeg ikke testet/tempet.
Skjønner deg godt! gikk 27 eller 28 pp uten en eneste positiv test under prøving på førstemann vi også. Han ble til ved hjelp av ivf![]()
Jeg hadde også masse murringer og stikninger tidlig i dpo land! Så fikk jeg igjen på mandag samme type som jeg hadde, var det 4(?) dpo jeg skrev det tro? Negativ tirsdag og positiv idag. Jeg trodde jo jeg var gravid pga kvalmen, men tror nok det bare va noen annet siden egget mest sannsynlig ikke hadde festet seg enda daOk, jeg hadde EL smerter og slim den 29-30.okt og den 5/11 fikk jeg en slags lang stikk og begynte å lure om det var festesmerte. Men det er jo gått 6 dager siden så jeg tror ikke det var den. Ellers ville det jo slått ut på hcg etter 48-72 timer.
Vi skal ha samtale med gyn hvis det ikke går denne gangen for å starte opp opplegget med IVF. Gyn snakket noe om egguttak. Men hvor mye koster det egentlig med slike prosess?![]()

men så var vi jo så heldig at det gikk på første forsøk.. hadde vi måtte inn igjen ville det blitt nytt uttak Klem tilbakeHuff så kjedelig, sender deg en klem![]()
Vet akkurat hvordan du har det... Neste PP sitter den for oss, jeg har troa! Her blir det også fest i helgen med GOD samvittighet
![]()
Og ja, neste pp er det vår tur
Men mens så blir det hæla i taket med god samvittighet jaJeg blir å sprette en god vin i morgen jeg også altså. Skål jenter! Kanskje vi ses i neste gruppe?Klem tilbakeOg ja, neste pp er det vår tur
Men mens så blir det hæla i taket med god samvittighet ja
![]()
Det er veldig innafor nåJeg blir å sprette en god vin i morgen jeg også altså. Skål jenter! Kanskje vi ses i neste gruppe?
Jeg havner i uke 49, vet ikke om dere rekker det? Hadde vært koselig! 
Det er veldig innafor nåJeg havner i uke 49, vet ikke om dere rekker det? Hadde vært koselig!
![]()

begynte å spotte på kvelden 11dpo før den kom for fullt i går 12dpo. ErTusen takk! De andre er vanligeWOW, den FRER-testen er jo kjempesterk selv om de andre er litt svakere. Er de andre vanlige eller tidligtester? Hvor har du fått tak i FRER? (sorry mange spørsmål). Gratulerer <3
brukte de forrige svangerskap og de slo ut før tidligtester fra andre merker.Håper det klaffer beste ppSom magefølelsen sa, så blir det kjemisk her denne mndEr rart med det, av og til så vet man før man ‘vet’ på en måte. Skyggestreker på vanlig test nå, og ‘ikke gravid’ på digital. Men, det var bare pp1
Så da blir det julebord med godt i glasset på hu mor, så venter vi på tr
Lykke til alle dere andre, krysser fingrene for alle!![]()
klem til deg!Ingen tvil her!!! Dette blir baby14 dpo, eller 4+0 som jeg er nå
Måtte ta en + test for nostalgien sin del. Sånn jeg fant ut jeg var gravid i 2010.
Jeg flytter inn i Juli, og ønsker dere alle masse masse lykke til
Jeg heier på alle spirene som vil komme den neste tidenMå tanta holde seg unna.
Men glad nå for at jeg fikk meg en god halloweenfest + jeg spiste masse spekemat med brie i ukene førVis vedlegget 370870 Vis vedlegget 370869
Fin stigning!11dpo.
Litt økning fra i går.
(Øverste fra i går. Nederste fra i dag)
Vis vedlegget 370871
Må prøve å si til meg selv at økningen går sakte i starten...
PooooosiiitiiivVåknet med mine typiske mensensymptomer: veldig varm og mensen kramper. Ble likevel fristet til å teste siden jeg ikke testet igår
Siden testen ikke ble positiv med en gang den traff der streken skal være tømte jeg tisset i do og tenkte jaja jeg visste det jomen etter 30 sek så den slik ut:
Gratulerer!!!
Jippi!Da kan jeg settes på gravid
13 dpo og IKM idag trodde både FF og jeg, men med gravid 2-3 kan vel ikke det stemme?
Nå flytter jeg uansett inn i juli-gruppa, men kommer såklart til å følge med her ut ukaMasse lykke til dere som fortsatt venter, krysser alt for dere!
Vis vedlegget 370899
Vis vedlegget 370902
og frer er sterkere enn kontrollinja 
Tok først testen på det øverste bildet. Ble litt demotivert av at den var svakere, med nesten usynlig strek. Jeg har lenge hatt på følelsen at det partiet med tidligtester jeg har fra babyplan ikke er så bra, så følte bare jeg måtte ta en vanlig test også. Og den slo jo mye mer ut! Da ble jeg litt sur på tidligtesten, så jeg fyrte av en til. Og den slo også ut!