IKM uke 45

Testa negativt i går, 8dpo. Klarte å hoppe over i dag morres :hilarious: Motivasjonen var jentetur der jeg skal prøve å kose meg, uten å tenke på hva som eventuelt kunne vært i dag :nailbiting: Ryker nok på en test i morgen tidlig, 10dpo :joyful:

Bestilt ett lass med el-tester, graviditetstester og termometer nå! :hilarious: Magefølelsen sier at det ikke klaffet nå, men kvalmen sier noe helt annet :hungover:

Bestilt ett lass med el-tester, graviditetstester og termometer nå! :hilarious: Magefølelsen sier at det ikke klaffet nå, men kvalmen sier noe helt annet :hungover:
Håper for deg! Vet du, har også kvalme i dag. Så enten er det noe rart med meg, på vei til å bli syk eller noe. Eller så har det faktisk klaffet. Mannen lurte på om jeg er gravid siden jeg er så kvalm i dag.:depressed: Jeg har på en måte en god følelse pga stikking og ligamentsmerter. Tok tidligtest tidligere i dag, og syns jeg så noooe.. men vanskelig å få med på bildet. Se om jeg får lagt den inn her etterpå :)

Håper for deg! Vet du, har også kvalme i dag. Så enten er det noe rart med meg, på vei til å bli syk eller noe. Eller så har det faktisk klaffet. Mannen lurte på om jeg er gravid siden jeg er så kvalm i dag.:depressed: Jeg har på en måte en god følelse pga stikking og ligamentsmerter. Tok tidligtest tidligere i dag, og syns jeg så noooe.. men vanskelig å få med på bildet. Se om jeg får lagt den inn her etterpå :)
Kvalme var første symptom sist, men tørr ikke håpe for da blir fallhøyden så stor :grumpy:
Ååh legg inn!!

Har ikke hatt så mye symptomer og slikt enda, annet enn litt stikkinger, men kurven min nå er jo ganske forskjellig fra forrige syklus! Har egentlig aldri tempet lenger enn til 3 dpo før (bare for å bekrefte el) så jeg vet jo ikke om dette bare er naturlige variasjoner. Men kanskje der er noe her? Hva tror dere med litt mer tempeerfaring?

Vedlegg

• 62B94091-E733-4C3B-99AF-E084F87DEDF4.jpeg
    62B94091-E733-4C3B-99AF-E084F87DEDF4.jpeg
    728,9 KB · Visninger: 69
Tror hjernen min innbiller seg strek :joyful:

blir stirrende så lenge på en test at hjernen lager en strek der streken skal stå :woot::banghead: tok denne som er i midten i går og vet at den er blenda hvit men underbevisstheten min lager en strek….

A7F5C552-BE37-4A29-91E9-E16323B5E8D2.jpeg

Har ikke hatt så mye symptomer og slikt enda, annet enn litt stikkinger, men kurven min nå er jo ganske forskjellig fra forrige syklus! Har egentlig aldri tempet lenger enn til 3 dpo før (bare for å bekrefte el) så jeg vet jo ikke om dette bare er naturlige variasjoner. Men kanskje der er noe her? Hva tror dere med litt mer tempeerfaring?
Wow, det var en fin temp! Synes det ser lovende ut :woot:
Kan jo vise deg tempkurven min den syklusen jeg ble gravid i jan -18. Den var veldig ulik syklusene før og de ligner mer på den andre du har lagt ut.

4C77735A-8C4D-4005-8A70-F44B55A2CF12.jpeg

Nå begynner jeg å lure.. Er 8 DPO, testen for 2 dager siden var blendahvit. Men puppene stikker og er ømme.
Prikker i dem når jeg tar av meg BHen :hilarious:
Jeg flyr på do HELE tiden. Trøtt som bare det.
Men jeg er ikke kvalm eller uvell.. :confused:
ALTSÅ. JEG HATER DETTE!!!:mad:

Nå begynner jeg å lure.. Er 8 DPO, testen for 2 dager siden var blendahvit. Men puppene stikker og er ømme.
Føler’n… det er pining :banghead:

Jeg har vært gravid tre ganger før og det tidligste jeg har testet positivt er 9 dpo. Da var streken så svak at jeg nesten ikke så den, så egentlig 10 dpo vil jeg si. Jeg har aldri hatt noe særlig med symptomer før etter positiv test heller. Så jeg ser ingen grunn til at du skal gå i kjelleren enda. De første symptomene jeg får er vonde brystvorter og kvalme.

Jeg har vært gravid tre ganger før og det tidligste jeg har testet positivt er 9 dpo. Da var streken så svak at jeg nesten ikke så den, så egentlig 10 dpo vil jeg si. Jeg har aldri hatt noe særlig med symptomer før etter positiv test heller. Så jeg ser ingen grunn til at du skal gå i kjelleren enda. De første symptomene jeg får er vonde brystvorter og kvalme.

Sist testet jeg ikke positivt før IKM+2 :hilarious:
Testen på IKM var blendahvit. Men hadde heller ingen symptomer.

JAAA. Også blir man så usikker på seg selv. Er det reelt eller er det "innbilning"
Jepp! Hvis jeg ikke er gravid nå har kroppen hatt litt av ett skuespill :arghh: denne kvalmen minner meg sånn om sist graviditet..

14 dpo og spottet brunt i formiddag… så TR kommer nok for fullt i morgen :( jaja, går inn med nytt mot til ny pp… ❤️ Lykke til videre alle sammen! ❤️

Tok en test i dag 8DPO, helt blenda. Når jeg har blitt gravid tidligere har jeg fått en svak strek 8DPO, så jeg føler løpet er kjørt denne gangen selv om det selvfølgelig ikke er det enda :p

Last edited:
10 dpo idag og fikk denne testen
:wav

IMG_20211107_075942.jpg

Har trua denne perioden siden det enda er tidlig og streken er så tydelig. Ble jo gravid forrige pp, men endte i kjemisk (tidlig sa). Da var streken mindre synlig enn denne (tror jeg, kanskje ca likt) og jeg var 15/16 dpo og den ble ikke sterkere. Men denne må jo sitte:notworthy

Legger ved et bilde av tempen min:

IMG_20211107_080139.jpg

Noen som vet hvor mye hCG man må ha i urinen for at clearblue digital early skal slå ut forresten? Har en tidlig digital men vil ikke bruke den opp uten å få positiv :hilarious: dette er en tidligtest så tipper hCG er rundt 9 idag (first response, den er kjempefølsom og gir gode streker ved lavt hCG nivå også)

10 dpo idag og fikk denne testen
:wav

Vis vedlegget 370482

Har trua denne perioden siden det enda er tidlig og streken er så tydelig. Ble jo gravid forrige pp, men endte i kjemisk (tidlig sa). Da var streken mindre synlig enn denne (tror jeg, kanskje ca likt) og jeg var 15/16 dpo og den ble ikke sterkere. Men denne må jo sitte:notworthy

Legger ved et bilde av tempen min:

Vis vedlegget 370483

Noen som vet hvor mye hCG man må ha i urinen for at clearblue digital early skal slå ut forresten? Har en tidlig digital men vil ikke bruke den opp uten å få positiv :hilarious: dette er en tidligtest så tipper hCG er rundt 9 idag (first response, den er kjempefølsom og gir gode streker ved lavt hCG nivå også)
Så gøy! Med den streken der er det ingen tvil :excited001 gratulerer ❤️

Back
Topp