Så kjedelig… lykke til neste ppTR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig… lykke til neste ppTR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår!![]()

Tror nok ikke det nei

Tror nok ikke det nei![]()
Jeg ville testet på ganske konsentrert urin. Hvis den er negativ da, kan du være sikker på at hCG er ute av kroppen. Hvis du har bittelitt hCG igjen, kan du risikere at testen er negativ på utvannet urin, men får utslag på konsentrert urin.Har det noe og si når jeg tar gtest siden jeg hadde MA for 3 uker siden? Om det ikke er rester så har det vel ikke noe å si? Og om det er rester så vil den være positiv uansett når jeg tester?
Ville ventet fire timer, uten å ha drukket noe de siste to timeneOm jeg venter 2-3 t burde gå?

Er 6 dpo nå, så er fortsatt tidlig til evt positiv test. Men jeg har tatt g-tester for å sjekke når den synker ned igjen etter Ovitrelle. Legger ved bilde her. Og streken har blitt svakere nå. Er på 8.dagen nå etter Ovitrelle. Satser på at streken blir mye mer sterkere ved 9-10 dpo

Det der tror jeg ikke er festedipp dessverre. Men det er ikke alle som får det.Idag steg tempen rett opp i væretEr 6 dpo nå, så er fortsatt tidlig til evt positiv test. Men jeg har tatt g-tester for å sjekke når den synker ned igjen etter Ovitrelle. Legger ved bilde her. Og streken har blitt svakere nå. Er på 8.dagen nå etter Ovitrelle. Satser på at streken blir mye mer sterkere ved 9-10 dpo
Lurte på om det var en lite festedipp igår?
Eller er det for lite til å være det?![]()

I ca samme båt som deg, men litja mi er 7 mnd. Men ellers samme alder og IKMHar så smått startet prøvingen på nr. 2, selv om jeg er usikker på hvor smart det er med to så tette(nr 1 er snart 10 mnd)
34 - PP1 - B2 - EL rundt 28.10(usikkert)- IKM 11.11
På nr 1 kjente jeg en festesmerte 6 dager etter EL, og for et par dager siden kjente jeg en lignende smerte(6 dager etter antatt EL). Så dette kan jo bli spennende![]()

Fikk det samme til morgenen i dag, skikkelige stikk 2-3 ganger i venstre lyske i noen sekunder. Jeg måtte bøye meg frem, var ubehagelig. Begynte selv å tenke festesmerter, men 10 dpo er vel altfor sent? Isåfall vil ikke testene bli positive før om noen dager hvis det er tilfelle. Men tviler for min del.. Høres mer realistisk ut for deg midt i dpo-landFor en time siden stakk det veldig på venstre side, litt lengre ned i magen. En slags lang stikk som varte noen sekunder. Noen som har opplevd sånt midt på ca dpo-land? Er 6 dpo og begynte å lure om det var festesmerte?![]()
Håper det var det og at spiren sitter 
Har masse stikkninger hver dag jegFor en time siden stakk det veldig på venstre side, litt lengre ned i magen. En slags lang stikk som varte noen sekunder. Noen som har opplevd sånt midt på ca dpo-land? Er 6 dpo og begynte å lure om det var festesmerte?![]()
håper det betyr at spiren borrer seg fast
men har mine tvil…