IKM uke 45

TR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår! :hello2
Så kjedelig… lykke til neste pp ❤️ Ganske sikker på at jeg kommer seilende etter om det er en trøst :banghead:

Denne streken teller vel ikke når den er så langt borte fra testområdet? :shy:

upload_2021-11-5_11-6-21.jpeg

Vedlegg

• upload_2021-11-5_11-4-52.jpeg
    upload_2021-11-5_11-4-52.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 61
Ny test i dag, og like blendahvitt:hilarious::rolleyes: 10dpo, og har vel egentlig aldri testa noe ana enn negativt på vanlig test før 14-16dpo :angelic: men testetrangen er der uansett:angelic::angelic::rolleyes:

Klarte ikke å holde meg, og tok en test idag 8 dpo :P
Blenda som forventet.. håper på gode nyheter ila helgen :) tempkurven er fin enda, da!

IMG_20211105_135344.jpg

IMG_20211105_140032.jpg

Har det noe og si når jeg tar gtest siden jeg hadde MA for 3 uker siden? Om det ikke er rester så har det vel ikke noe å si? Og om det er rester så vil den være positiv uansett når jeg tester?

Har det noe og si når jeg tar gtest siden jeg hadde MA for 3 uker siden? Om det ikke er rester så har det vel ikke noe å si? Og om det er rester så vil den være positiv uansett når jeg tester?
Jeg ville testet på ganske konsentrert urin. Hvis den er negativ da, kan du være sikker på at hCG er ute av kroppen. Hvis du har bittelitt hCG igjen, kan du risikere at testen er negativ på utvannet urin, men får utslag på konsentrert urin.

Fikk noe som (kan) minne om noe mer enn skygge. Nå er jeg 8-9 dpo. Jeg har aldri testet positiv før 10 dpo når jeg har vært gravid, så da er det jo håp :confused:

Vedlegg

• 2E13302B-2181-4A49-9CE7-AD3D4A42C5D2.png
    2E13302B-2181-4A49-9CE7-AD3D4A42C5D2.png
    2,1 MB · Visninger: 98
Hele livmora vibrerer :confused:
Ingen positive el-tester foreløpig og er i dag på cd 26.
Blodprøven fra cd 22, viste progesteron verdien var 7 og det betyr vel ingen eggløsning har skjedd:(
Men brystvortene er såre og livmoren murrer så mye at jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet:dead:
Jeg skjønner ikke hva som foregår og det er så utrolig frustrerende:banghead:
Får ringe gyn på mandag:wacky:

Idag steg tempen rett opp i været :hilarious: Er 6 dpo nå, så er fortsatt tidlig til evt positiv test. Men jeg har tatt g-tester for å sjekke når den synker ned igjen etter Ovitrelle. Legger ved bilde her. Og streken har blitt svakere nå. Er på 8.dagen nå etter Ovitrelle. Satser på at streken blir mye mer sterkere ved 9-10 dpo:angelic::)

Lurte på om det var en lite festedipp igår?:p
Eller er det for lite til å være det?:pompus:

Vedlegg

• F8823B2C-FF6B-4CAF-ACE6-DEADCADD265C.jpeg
    F8823B2C-FF6B-4CAF-ACE6-DEADCADD265C.jpeg
    875,3 KB · Visninger: 73
  • BF5D9EEA-7E87-492E-9839-1CB899550E62.jpeg
    BF5D9EEA-7E87-492E-9839-1CB899550E62.jpeg
    960 KB · Visninger: 76
Idag steg tempen rett opp i været :hilarious: Er 6 dpo nå, så er fortsatt tidlig til evt positiv test. Men jeg har tatt g-tester for å sjekke når den synker ned igjen etter Ovitrelle. Legger ved bilde her. Og streken har blitt svakere nå. Er på 8.dagen nå etter Ovitrelle. Satser på at streken blir mye mer sterkere ved 9-10 dpo:angelic::)

Lurte på om det var en lite festedipp igår?:p
Eller er det for lite til å være det?:pompus:
Det der tror jeg ikke er festedipp dessverre. Men det er ikke alle som får det.

Har så smått startet prøvingen på nr. 2, selv om jeg er usikker på hvor smart det er med to så tette(nr 1 er snart 10 mnd):nailbiting:

34 - PP1 - B2 - EL rundt 28.10(usikkert)- IKM 11.11

På nr 1 kjente jeg en festesmerte 6 dager etter EL, og for et par dager siden kjente jeg en lignende smerte(6 dager etter antatt EL). Så dette kan jo bli spennende:wideyed:

Har så smått startet prøvingen på nr. 2, selv om jeg er usikker på hvor smart det er med to så tette(nr 1 er snart 10 mnd):nailbiting:

34 - PP1 - B2 - EL rundt 28.10(usikkert)- IKM 11.11

På nr 1 kjente jeg en festesmerte 6 dager etter EL, og for et par dager siden kjente jeg en lignende smerte(6 dager etter antatt EL). Så dette kan jo bli spennende:wideyed:
I ca samme båt som deg, men litja mi er 7 mnd. Men ellers samme alder og IKM :hilarious:

For en time siden stakk det veldig på venstre side, litt lengre ned i magen. En slags lang stikk som varte noen sekunder. Noen som har opplevd sånt midt på ca dpo-land? Er 6 dpo og begynte å lure om det var festesmerte?:wideyed:

For en time siden stakk det veldig på venstre side, litt lengre ned i magen. En slags lang stikk som varte noen sekunder. Noen som har opplevd sånt midt på ca dpo-land? Er 6 dpo og begynte å lure om det var festesmerte?:wideyed:
Fikk det samme til morgenen i dag, skikkelige stikk 2-3 ganger i venstre lyske i noen sekunder. Jeg måtte bøye meg frem, var ubehagelig. Begynte selv å tenke festesmerter, men 10 dpo er vel altfor sent? Isåfall vil ikke testene bli positive før om noen dager hvis det er tilfelle. Men tviler for min del.. Høres mer realistisk ut for deg midt i dpo-land :happy: Håper det var det og at spiren sitter :Heartred

Har masse stikkninger hver dag jeg :arghh: håper det betyr at spiren borrer seg fast :bored: men har mine tvil…

Back
Topp