IKM uke 45

Utrolig blandede følelser for denne pp’en :sour: På én side føles det positivt i kroppen og ganske likt som da jeg ble gravid med datteren, mens på den andre siden synes jeg tempen etter EL ser skikkelig lite lovende ut med temperaturer såvidt over coverline… Med unntak av et skikkelig hopp 3dpo.
Kjenner at det klør skikkelig i testetrangen nå når flere har begynt, men er litt VEL tidlig med testing 5dpo :p

Ser at jeg ikke har blitt oppdatert, så prøver igjen :joyful:

ims - 33 - PP1 - B2 - EL 29.10 - IKM 11.11

Utrolig blandede følelser for denne pp’en :sour: På én side føles det positivt i kroppen og ganske likt som da jeg ble gravid med datteren, mens på den andre siden synes jeg tempen etter EL ser skikkelig lite lovende ut med temperaturer såvidt over coverline… Med unntak av et skikkelig hopp 3dpo.
Kjenner at det klør skikkelig i testetrangen nå når flere har begynt, men er litt VEL tidlig med testing 5dpo :p

Sliter selv, og jeg er bare 4dpo i dag:p Men 7dpo ryker jeg på en test:hilarious:

Sliter selv, og jeg er bare 4dpo i dag:p Men 7dpo ryker jeg på en test:hilarious:
Jeg også!:hilarious: For å sjekke når Ovitrelle er ute fra kroppen og når evt en positiv test slår inn:p:angelic: Ikke lett å la være med testing i dpo-land som alle de andre gangene :joyful:

Jeg også!:hilarious: For å sjekke når Ovitrelle er ute fra kroppen og når evt en positiv test slår inn:p:angelic: Ikke lett å la være med testing i dpo-land som alle de andre gangene :joyful:

Nei, det skjønner jeg! :p Håper på fiiiine babystreker for oss! Selvom jeg ikke har troa denne mnd, hatt skikkelig murring i to-tre dager, det hadde jeg også de syklusene det ikke gikk :(

Dagens test. Litt det samme som i går, skimter noe, så enten er det en dårlig batch med tester eller altfor lite hcg enda, ca 9 dpo. :)

upload_2021-11-4_8-32-27.jpeg

7dpo i dag. Jeg har faktisk trua denne gangen :hilarious: Skal likevel prøve å holde meg til mandag. Tiden vil vise om det lar seg gjøre :hilarious:
Ved forrige svangerskap fikk jeg svak positiv tidligtest 8dpo kveld. Endte riktignok i MA. Gangen før der fikk jeg veldig svak 25ml/U-test på 11dpo. Hadde egentlig forkastet testen den gang, men hentet den opp igjen med ursvak strek etter den hadde tørket :rolleyes:. Det ble en liten tass ut av den testen :D

Noen som har erfaring med babyplan tidlig staver? Samme i dag og, ingen tegn til strek innen tidsfristen men etter en stund kommer det skyggestrek:shifty: Den er forøvrig mye tydeligere i dag enn den var i gåro_O Får fanget den opp på bilde uten problem eller redigering:bag:
De gangene jeg har fått strek etter fristen tidligere så har jeg vært gravid, men det har vært vanlig babyplan strimmel.

Noen som har erfaring med babyplan tidlig staver? Samme i dag og, ingen tegn til strek innen tidsfristen men etter en stund kommer det skyggestrek:shifty: Den er forøvrig mye tydeligere i dag enn den var i gåro_O Får fanget den opp på bilde uten problem eller redigering:bag:
De gangene jeg har fått strek etter fristen tidligere så har jeg vært gravid, men det har vært vanlig babyplan strimmel.

Få se bilde? Jeg tenker at strek etter tidsfristen er bedre enn strek som forsvinner, sånn som hos meg! :) Har også opplevd ved tidligere graviditet at streken synes bedre etter litt tid. Håper det er babystrek :Heartred

Hiver meg med jeg også!:D 7dpo i dag ca, vil prøve å vente med testing til 10 dpo, men testetøsa er ikke enig:hilarious:

Lanjelin - 33 - PP1 - B4 - EL ca 28.10 - IKM 11.11

Fikk babyplan tidligtester i posten nå kl 11, gikk på en testsmell:rolleyes: måtte sjekke, og den ble blenda hvit:hilarious::hilarious: men… den var jo rett fra postkassa i 3° ute og rett inn på doen.. og jeg tissa jo for bare 1 time siden… og jeg er jo bare 9dpo.. :hilarious::hilarious::hilarious: sjekke i kveld/senere i dag og i morgen tidlig? Og kanskje lørdag morgen og? o_Oo_O For den kan jo være for lite hcg i urin til at det gir utslag?

Få se bilde? Jeg tenker at strek etter tidsfristen er bedre enn strek som forsvinner, sånn som hos meg! :) Har også opplevd ved tidligere graviditet at streken synes bedre etter litt tid. Håper det er babystrek :Heartred
Ja ikke vet jeg, synes disse strekene våre kan være litt mer stabile:hilarious:

Vedlegg

• 787AA8FC-474E-4A20-941F-7907F35A4E1D.jpeg
    787AA8FC-474E-4A20-941F-7907F35A4E1D.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 91
Ja ikke vet jeg, synes disse strekene våre kan være litt mer stabile:hilarious:

Ser helt klart noe der også, du har ikke noen andre tidligtester du kan kontrollere mot? Har ingen erfaring med de stavene selv dessverre. Ja enig, utrolig ustabile greier :hilarious: Mental berg og dalbane det her - jeg har egentlig ikke tid til å holde på sånn :D

Ser helt klart noe der også, du har ikke noen andre tidligtester du kan kontrollere mot? Har ingen erfaring med de stavene selv dessverre. Ja enig, utrolig ustabile greier :hilarious: Mental berg og dalbane det her - jeg har egentlig ikke tid til å holde på sånn :D
Har bare en cb digital og vanlige babyplan strimler. Mulig jeg må ordne meg med en cb tidlig test å ta på lørdag.
Men uansett meget spent på når mensen kommer om det ikke har klaffa. Sist kom den på dpo 11, som er i morgen:bag:
Nei tid til det tullet der har ikke jeg heller:shifty:

Har bare en cb digital og vanlige babyplan strimler. Mulig jeg må ordne meg med en cb tidlig test å ta på lørdag.
Men uansett meget spent på når mensen kommer om det ikke har klaffa. Sist kom den på dpo 11, som er i morgen:bag:
Skjønner det er nervepirrende! Hadde ikke du EL litt tidligere denne gangen da, så kanskje mensen kommer litt senere enn forrige syklus? :)

Tenker at vanlig baby plan slår ut på Lørdag hvis du er gravid. Jeg ser streken :love7 Håper det utvikler seg :hello2

Nærmer seg uka vår, spennende at flere har begynt å teste!

Her har mensen fortsatt ikke meldt sin ankomst, men spotter som en gud. Så kan vel egentlig bare sette meg på TR :( Det er brunt og bittelitt rosa på papiret hver gang jeg er på toalettet. Kommer mye friskt blod ifm/etter avføring, men kun brun/rosa spotting ellers. Tempen holder seg lav og under streken, så har ikke testet noe mer. Orker ikke se flere negative tester enn jeg må. Tappen er lav og kjennes åpen ut også, så jeg håper TR bare kan komme snart så jeg kan telle ned til ny EL og håpe på augustbaby!

Håper dere andre er mer heldige og får babystreker! :Heartred

Nærmer seg uka vår, spennende at flere har begynt å teste!

Her har mensen fortsatt ikke meldt sin ankomst, men spotter som en gud. Så kan vel egentlig bare sette meg på TR :( Det er brunt og bittelitt rosa på papiret hver gang jeg er på toalettet. Kommer mye friskt blod ifm/etter avføring, men kun brun/rosa spotting ellers. Tempen holder seg lav og under streken, så har ikke testet noe mer. Orker ikke se flere negative tester enn jeg må. Tappen er lav og kjennes åpen ut også, så jeg håper TR bare kan komme snart så jeg kan telle ned til ny EL og håpe på augustbaby!

Håper dere andre er mer heldige og får babystreker! :Heartred

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for augustbaby for deg. Fokuser på det positive med det! Eldstemann her er født i august og det var jo en helt ypperlig måned å få barn, det var så fint å ha permisjon på sensommeren og høsten og vi slapp å ta ulønnet permisjon før barnehagestart. Etter hvert blir det jo kjedelig å ha bursdag i skoleferien, det kan det jo hende dere slipper.

Skjønner det er nervepirrende! Hadde ikke du EL litt tidligere denne gangen da, så kanskje mensen kommer litt senere enn forrige syklus? :)
Joda, el kom 4 dager tidligere, så premom har justert deretter. Er jo bare pp 2 etter pilleslutt, så litt kluss må jeg vel regne med ennå:shy:

Back
Topp