Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 2dpo her og så må nok vente en stund til ja. Men til helgen igjen prøver jeg nok med tidligtest ved 8-9 dpo.Hvordan har alle kommet seg så langt at de snakker om testing??? Jeg er bare mellom 2-4 DPO
Så kos med en stor søskenflokk herlig med en liten attpåklatt!Her blir det totalt 5, går så fint atte Mine, dine, våre er vel blitt ganske normalt.
Blir ihvertfall 7,5 år imellom yngste og til attpåklatt her.
Ville tatt den turen til legen ja, skal jo ikke holde på sånn så lenge!
Kanskje jeg slenger meg påBare 2dpo her og så må nok vente en stund til ja. Men til helgen igjen prøver jeg nok med tidligtest ved 8-9 dpo.
Min el kom en del tidligere enn sist. PP2 etter pilleslutt så den lever sitt eget liv Muuulig min IKM er i slutten av neste uke om lutealfasen har tenkt å være like kort som sist, men krysser fingrene for at den er lengre!Hvordan har alle kommet seg så langt at de snakker om testing??? Jeg er bare mellom 2-4 DPO
Har lovet mannen å vente til senest fredag, 10 dpo tror jeg bommet litt på el sist og testet daglig i nesten 2 uker. Jeg ble en smule gal av det, haha6 dpo i dag og det føles som en heeeeel evighet til onsdag!
Noen som blir med på test-date onsdagsmorgen??
6 dpo i dag og det føles som en heeeeel evighet til onsdag!
Må si du virkelig har selvkontroll om du klarer å vente til 11 dpo!!Jeg joiner den, evt. tirsdag. Er 8 dpo i dag, og har ikke testet. Prøver å ikke «kjenne etter» hele veien etter symptomer, da det brått blir så altoppslukende.
Må si du virkelig har selvkontroll om du klarer å vente til 11 dpo!!
6 dpo i dag og det føles som en heeeeel evighet til onsdag!
Uff skjønner meg ikke på kroppen litt usikker om jeg har hatt eggløsning denne måneden
Jeg testet med RFSU fra CD 9 og testene var nesten blanke en liten topp på CD 14 men fortsatt svak nå har jeg brukt CB rose fra CD 16 og de har vært negative jeg pleier å ha eggløsning CD 20 men har gått på dobbel letrozol kur så vet ikke hva jeg skal tro.
Vis vedlegget 370055
Med dårlig aksjelegging også denne måneden så er ganske pessimistisk men men neste PP da satser vi på den sitter