IKM uke 45

Hei hei. Slenger meg med her jeg. :)

ConCon - 34 - B2 - PP2 - EL 30/10 - IKM 11/11

Last edited:
6 dpo i dag og det føles som en heeeeel evighet til onsdag!:wtf:
Noen som blir med på test-date onsdagsmorgen??:p

Hvordan har alle kommet seg så langt at de snakker om testing??? :hilarious:Jeg er bare mellom 2-4 DPO :arghh::arghh:

Absolutt ikke :dead: ca 4 dpo. Men å snakke om testing gjør at man får dekket en liten del av testetrangen :joyful:

Jeg ligger til enda verre enn dere :hilarious::hilarious: Uansett, gleder meg til å se testene hos dere dukke opp her etterhvert og håper vi blir en gruppe med alle positive tester :angelic::hilarious:

Jeg blir enda mere utålmodig når andre tester :hilarious::bag:

Her blir det totalt 5, går så fint atte:p Mine, dine, våre er vel blitt ganske normalt.
Blir ihvertfall 7,5 år imellom yngste og til attpåklatt her.

Ville tatt den turen til legen ja, skal jo ikke holde på sånn så lenge!
Så kos med en stor søskenflokk :Heartpink herlig med en liten attpåklatt!

Vet ikke helt om jeg har troen denne runden. Nå ventet ikke jeg en syklus etter SA, så spørs om livmor er klar for å ta i mot noe nytt evt:confused: men skader ikke å prøve tenker jeg:facepalm:

Hvordan har alle kommet seg så langt at de snakker om testing??? :hilarious:Jeg er bare mellom 2-4 DPO :arghh::arghh:
Min el kom en del tidligere enn sist. PP2 etter pilleslutt så den lever sitt eget liv:bored: Muuulig min IKM er i slutten av neste uke om lutealfasen har tenkt å være like kort som sist, men krysser fingrene for at den er lengre!

Har lovet mannen å vente til senest fredag, 10 dpo :D tror jeg bommet litt på el sist og testet daglig i nesten 2 uker. Jeg ble en smule gal av det, haha :p:dead:

Jeg joiner den, evt. tirsdag. Er 8 dpo i dag, og har ikke testet. Prøver å ikke «kjenne etter» hele veien etter symptomer, da det brått blir så altoppslukende. :wacky:

Vet ikke helt når jeg kommer til å kaste meg ut i testebonanzaen. Sist var den totalt negativ 9 dpo (tidligtest) og positiv vanlig test 10 dpo. Men dette vil vel variere utifra når det fester seg:pompus: men disse dagene frem mot testing er pining:wtf:

Uff skjønner meg ikke på kroppen litt usikker om jeg har hatt eggløsning denne måneden :shifty:

Jeg testet med RFSU fra CD 9 og testene var nesten blanke en liten topp på CD 14 men fortsatt svak nå har jeg brukt CB rose fra CD 16 og de har vært negative jeg pleier å ha eggløsning CD 20 men har gått på dobbel letrozol kur så vet ikke hva jeg skal tro.
672C736E-780C-4C64-B039-2C63F8D2548D.png

Med dårlig aksjelegging også denne måneden så er ganske pessimistisk men men neste PP da satser vi på den sitter :love017

Onsdagsmorgen er mannen bortreist og jeg har lovet å ikke teste mens han er borte :p Jeg tenkte å teste enten i morra eller vente til torsdag.

Uff skjønner meg ikke på kroppen litt usikker om jeg har hatt eggløsning denne måneden :shifty:

Jeg testet med RFSU fra CD 9 og testene var nesten blanke en liten topp på CD 14 men fortsatt svak nå har jeg brukt CB rose fra CD 16 og de har vært negative jeg pleier å ha eggløsning CD 20 men har gått på dobbel letrozol kur så vet ikke hva jeg skal tro.
Vis vedlegget 370055

Med dårlig aksjelegging også denne måneden så er ganske pessimistisk men men neste PP da satser vi på den sitter :love017

Det er så frustrerende!:banghead: Jeg er i samme båt som deg:D Vet ikke om jeg fikk eggløsning på min første runde med letrozol, el-testene ble ikke positive. Men skal ta blodprøve hos gyn i dag, så er spent på å se hva den sier.
Håper det klaffer bedre for deg neste runde:Heartred

8dpo i dag! Blødning igjen i dag tidlig, var såpass mye at jeg lurte på om mensen hadde kommet allerede, men temperaturen er fortsatt høy, og da jeg sjekka igjen etterpå var det bare rester (brunt). Lurte på om det evt kunne vært en festeblødning, men jeg har vært gravid tre ganger før og aldri opplevd festeblødning da. I tillegg til at jeg er plaget med disse mellomblødningene/spottingene mellom EL og mens så da heller jeg mer mot at det er det..

Formen er litt bedre kjennes det som, ikke noe diare siden midt på dagen i går (var ganske bekymra for om jeg klarte å gjennomføre knask eller knep med minstemann i går :nailbiting: ), men har forferdelig til luft i magen! Glad mannen sto opp først i dag, for da jeg løfta på dyna ble rommet fylt med den verste eimen jeg har kjent på lenge (sorry tmi) og jeg løp for å åpne vinduet mer :hilarious::hungover:

Puppene har blitt ømme igjen da, og livmora har blitt litt øm igjen (kanskje pga blødningen?) Et lite håp? Men redd for å bli skuffa med igjen..klarer liksom ikke å være så optimistisk med all denne spottinga :depressed: Mannen reiser vekk med jobben i morgen ettermiddag og blir borte til onsdag kveld, så jeg er veldig usikker på om jeg skal teste i morgen tidlig eller vente til torsdag. Som sagt er jeg litt pessimist denne runden og ønsker ikke negativt svar pga eventuelt testen ble tatt for tidlig.

Back
Topp