IKM uke 45

I følge Flo er eggløsning idag, men jeg tror den var igår eller onsdag.. vi har lagt inn aksjer annenhver dag i en uke nå, skal nok få inn en runde til bare i tilfelle :p har ikke troa nå heller, samboer er ikke helt der at han mener vi trenger å sende søknad til St. Olavs om søskenforsøk.. Men jeg vil veldig gjerne søke allerede nå, vet jo aldri hvor lang ventetiden blir :hungover:

Blinkende smilefjes på CB på sjette dagen! Skal ikke eggløsningen komme snart? Jeg kjenner at det kniper og murrer og har hatt masse eggehvite. Hvis ikke den peaken kommer i kveld så vet ikke jeg. Temperaturen droppet litt i går og enda litt mer i dag.

Endelig dpo-land! :D

Jeg er litt usikker på EL og mistenker kluss på tempekurven grunnet vaksine, men jeg kan gjerne endres til
Tussilagof - 30 - PP8 - B3 - EL 28/10 - IKM 10/11

Jeg har som vanlig ikke tro på at det skal klaffe, nå ble det attpåtil litt ugunstig aksjeinnlegging også :confused005

Tror faktisk jeg må ha troa på at el har vært, selv om den kom tidligere enn sist. Men det er jo andre pp etter pilleslutt, kanskje kroppen sakte men sikkert korter ned på den eviglange syklusen som var forje gang?

FruFrøken- 30 - PP2 - B4 - EL 25/10 - IKM 8/11

isåfall er jeg faktisk allerede 4 DPO!!

Åi så spennende! Satser på positiv EL-test ila dagen! Veldig interessant at graviditetstesten ble så fort positivt da :eek: Er det hcg i Ovitrelle? Må innrømme at jeg egentlig ikke aner hva det er annet enn at mange her snakker om det og det hjelper på å bli gravid :p
Jeg aner ikke om det er hcg i den, men vet bare at det er noe med serum som gjør at det slår ut på g-testene :joyful: Jeg vet ikke mye om det heller, men bare lest at Ovitrelle kombinert med letrozol kan gi lovende resultater :angelic:

Spennende! Håper dette funker for deg :happy:
Bare en liten obs, jeg hadde fortsatt svak positiv 13 dager etter jeg satte Ovitrelle :banghead:
Takk for info!:D Jeg kommer til å teste hverdag fra ca 8-9 dpo for å følge med, men håper det vil utvikle til ordentlig babystrek!:Heartred

Jeg aner ikke om det er hcg i den, men vet bare at det er noe med serum som gjør at det slår ut på g-testene :joyful: Jeg vet ikke mye om det heller, men bare lest at Ovitrelle kombinert med letrozol kan gi lovende resultater :angelic:

Otrivelle inneholder syntetisk framstilt alfa-hcg. Det er veldig likt humant beta-hcg (som er det man måler i urin og blod) og derfor slår det ut på graviditetstester.

Her fikk jeg negativ covid-test i går kveld :happy093
Sannsynligvis den eneste negative testen det jubles for i nærmeste fremtid :p Digg å vite at det ikke er korona i hus, men kjipt med vanlig forkjølelse også. Usikker på om jeg skal dra på kontoret, har jo fortsatt litt kaktushals, men føler meg mye bedre enn i går. Mistenkte at gårsdagens dårlige form bar preg av ei stressende arbeidsuke og lite søvn. Var sliten og litt hodepine og småkvalm hele dagen

Ellers holder tempen seg oppe, er 5/6dpo i dag. Spottet litt igjen i går når jeg presset på do.. Vurderer å ta det opp med legen, for det har jo ikke vært sånn før. Spotter ingenting mellom mens og EL, men spotta hele dpo-tiden forrige måned også og da var jeg ikke gravid, ikke en liten kjemisk engang :dontknow
Har du tatt koronavaksine i løpet av høsten? Jeg pleier heller ikke å spotte mellom eggløsning og mensen, men har gjordt det etter vaksinen. Men ser ut til å bli færre og færre dager før mensen hver syklus.

Her har jeg vært lite aktiv, men har fulgt med litt fra sidelinjen :oops: Jeg skrev jo litt tidligere her at jeg skulle drikke salvie-te denne syklusen, men så greide jeg å miste all teen utover gulvet på dag 2 :angelic: Kjente da at jeg ikke var så gira på å kjøre i overkant av en time for å kjøpe mer, så det får eventuelt bli hvis det ikke klaffer denne gangen. Ser ut til at EL kommer nå på søndag som forventet :)

Har du tatt koronavaksine i løpet av høsten? Jeg pleier heller ikke å spotte mellom eggløsning og mensen, men har gjordt det etter vaksinen. Men ser ut til å bli færre og færre dager før mensen hver syklus.

Jeg tok første dose i midten av august og andre dose fire uker senere, så ja det har jeg jo gjort. Interessant at det kan påvirke! :wideyed:Jeg slutta på pilla i månedskiftet august/september, så jeg rakk ikke å ha vanlig EL/mens før jeg ble vaksinert. Kan nevne det til legen!

Screenshot_20211029-155315_Premom.jpg
Da var vi endelig 1 dpo og mannen har blitt syk :hilarious: Endelig var det iallefall god timing på noe. Men det morsomme er jo at jeg har fått muntlig eksamen på IKM :nailbiting: Så får håpe ikke alt dette her tar for mye fokus fra innspurt og lesing :hilarious:

Vis vedlegget 369901Da var vi endelig 1 dpo og mannen har blitt syk :hilarious: Endelig var det iallefall god timing på noe. Men det morsomme er jo at jeg har fått muntlig eksamen på IKM :nailbiting: Så får håpe ikke alt dette her tar for mye fokus fra innspurt og lesing :hilarious:
Passet fint at han ble syk i dpoland og ikke før ja :hilarious:
Kanskje tiden går raskt til ikm da når du har eksamen å fokusere på også :)

Passet fint at han ble syk i dpoland og ikke før ja :hilarious:
Kanskje tiden går raskt til ikm da når du har eksamen å fokusere på også :)
Ja det hadde isåfall vært første gang dpo dager går fort :hilarious: Verdens seigeste dager. Hahah :woot:

Lykke til til alle sammen :happy: Gleder meg til å se testene som kommer etterhvert :D:smiley-bounce016

Jeg er kvalm og har fått diare :hungover: Bare 5 dpo så må jo være noe jeg har spist eller noe sånt? Kjenner at jeg av en eller annen grunn ikke har trua på at det klaffa denne runden.. Puppene er ikke spesielt ømme lenger heller

Klarer jo ikke å la være, 0 i skår på premom i dag på test. Har igjen 3 stykk EL tester.
CD 23 eller 4 DPO i dag, sist skøyt verdiene i været på CD 24 så kommer nok til å ta en i morgen også:bookworm: Fikk peak på CD 18 denne runden men er fremdeles skeptisk:wacky:
Er den under 0,50 i morgen og søndag så må jeg slå meg til ro med at EL var CD 19 selv om peak var relativt kort og fikk ikke fanget opp mer enn 0.93 på verdi:nailbiting:

Jeg blir jaggu ikke klok på denne syklusen. Fikk peak på CB etter blinkende smilefjes (high) siden søndag. Men jeg har brukt et par strimler fra babyplan som jeg hadde liggende og de har vært low (0.37 og 0.58). Jeg er litt bekymret for at jeg kanskje ikke får eggløsning denne syklusen?

Jeg leser bare. Blir forvirret med dpo og alt mulig.
Føler som mensen er på vei. Men ikke noe mer spotting. Murring og strekker. Kvalm i går, trøtt og luft i magen i dag. Spist det samme som gubben og det er han som ikke tåler melkeprodukter.. Vet ikke hva annet det kan være. Hadde jo MA for 15 dager siden. Blir sprø :sour:

Trooor og håper jeg er over i dpo-land idag! :joyful:

Så da kan jeg oppdateres med:
ims - 33 - PP1 - B2 - EL 29.10 - IKM 11.11

0 på test i dag også, så da skal jeg nyte å være i dpo land, allerede på dag 5!:talk017
Ømme pupper helt siden el, ellers ingen symptomer.
Så kommer selvfølgelig testrangen snikende, hvor mange dager klarer man vente:laughing002
Ser for meg at det er lite vits i å teste før dpo 9, så skal prøve å klare meg til da! Onsdag morgen altså!

Hei dere:D
Tror jeg er 1 dpo idag, ifølge temp stemmer det også tror jeg. Jeg er helt fersk på temping:D Men én ting jeg har lagt merke til er at jeg ikke har hatt noe el slim hverken nå eller forrige pp:confused004 må man ha det for å kunne bli gravid? Vanligvis har jeg rikelig:confused013

Vi har ikke ligget på latsiden denne runden, noe mannen er veldig fornøyd med:p
Gleder meg til vi kan begynne å teste!:nailbiting:

Back
Topp