IKM uke 45

Wohoo, endelig skjer det noe snart her også! :dance011
Aksjelegging ikveld, og så blir det ikke noe før søndag siden jeg reiser på tur imorgen formiddag, så da får vi håpe det holder :nailbiting:

CBEB033A-9238-4293-99B5-F2A1C6574505.jpeg

Enda ikke kommer over skuffelsen av denne pp'n og sliter litt med å forholde meg til mannen..

EL var nok fredagen, på kvelden (cd 15), tidligste på lenge. Vi hadde sex søndagen før. Mye kluss den helgen med mann som ikke var veldig bøyelig for sex, men allerede søndagen var han plutselig klar igjen. Da sa jeg surt ifra. Men tror ikke han skjønte det :(

Begynner med IVF trolig neste helg, dagen etter at mensen kommer. Men klarer ikke la vær tenke at vi kaaaaaaaanskje kunne sluppet dette hvis vi hadde hatt sex den fredagen.

Kan ikke være lett, full forståelse for at du sliter med å forholde deg til han. Håper det klaffer fort neste gang med ivf! :Heartred

Jeg fikk så sinnsykt ømme pupper, og særlig såre nipler, rundt EL denne gangen. Kan ikke huske jeg fikk det sist syklus. Er fortsatt vondt å komme bort i, 2 dpo i dag. Dette hodet har allerede begynt å analysere symptomer :hilarious: og jeg som hadde planer om å prøve å la være :joyful:

Så gøy med peak turkistliv, ims og minime! Bra flere kommer over til dpo-land! Krysser fingrene for at dette er gulleggene!

Ja, dette må være gulleggene! :joyful:

Åh så bra! :D deilig når det endelig stiger!
Skal jo være nok aksjer det så :happy:

Ja, er stas at det skjer noe :D Igrunn skal det jo kunne holde med én gang, så får bare krysse fingrene! Ble jo på søndag også, men det begynner å bli lenge siden :p

Vet dette ikke har så voldsom betydning, men Premom mener el var i går, mens LadyComp mener den er i dag. Hvilke tror dere er mest pålitelig?:facepalm:

Vet dette ikke har så voldsom betydning, men Premom mener el var i går, mens LadyComp mener den er i dag. Hvilke tror dere er mest pålitelig?:facepalm:
Har ikke erfaring med LadyComp og veldig liten erfaring med Premom (første syklus jeg bruker den), men tror jeg ville stolt mest på temperaturen :)

Har ikke erfaring med LadyComp og veldig liten erfaring med Premom (første syklus jeg bruker den), men tror jeg ville stolt mest på temperaturen :)

De er uansett nesten helt samstemt, så kan vel ikke kreve mer enn det :shy: vi får håpe på det beste:angelic:

Vi få se om det skjer noe her også da :D
Gubben er i hvert fall med på notene innimellom..
har troen at man kan bli mellom en periode og abort..:rolleyes:

Sååå dette skjedde da. Etter masse tester med 5-7,5 i verdier eksploderte det plutselig. Kjekt at mini da selvfølgelig fant ut at dette var natta å slå seg vrang påB
309B3E6F-9D57-4FB7-80D5-43CD34A36941.jpeg

Samme her, ikke ladycomp men temping. El-hoppet kom en dag etter premom satt EL. Men jeg stoler nok mest på temperaturen (evt kanskje EL kom veldig tidlig på dagen)

Sååå dette skjedde da. Etter masse tester med 5-7,5 i verdier eksploderte det plutselig. Kjekt at mini da selvfølgelig fant ut at dette var natta å slå seg vrang påBVis vedlegget 369841

Ja typisk! Sku tro de vil ha mor og far for seg selv :hilarious: Håper mini roer seg fort så dere får lagt litt aksjer!

Enda ikke kommer over skuffelsen av denne pp'n og sliter litt med å forholde meg til mannen..

EL var nok fredagen, på kvelden (cd 15), tidligste på lenge. Vi hadde sex søndagen før. Mye kluss den helgen med mann som ikke var veldig bøyelig for sex, men allerede søndagen var han plutselig klar igjen. Da sa jeg surt ifra. Men tror ikke han skjønte det :(

Begynner med IVF trolig neste helg, dagen etter at mensen kommer. Men klarer ikke la vær tenke at vi kaaaaaaaanskje kunne sluppet dette hvis vi hadde hatt sex den fredagen.

Gah.. skjønner bitterheten der altså! Han burde i alle fall sette lysten til side og tenke økonomi (som mange menn gjør, min og) og legge inn de aksjene for å i det minste ha en sjanse.
Håper du klarer å legge de følelsene fra deg.. om dere får pratet ordentlig om det. Stor klem

Fikk positiv eggløsningstest litt tidligere enn antatt, så min oppdaterte informasjon blir:

Irrgrønn - 37 - PP12 - B1 - EL 29.10 - IKM 12.11

God morgen :joyful:

Idag tidlig fikk jeg endelig en sterkere strek på EL-testen!:D Forventer vel mer øking i løpet av idag. Igår kveld tok jeg Ovitrelle for første gang og håper det er den endelige resultatet om to uker kombinert med Letrozol :nailbiting: Gyn fortalte jo at det var en stor og fin moden egg og bra med slimhinner :D Han var optimist på denne runden:joyful:

Tok også en g-test idag tidlig for moro skyld for å se hvor raskt Ovitrelle går i kroppen. Jammen var det to streker der allerede etter 8 timer fra siste injeksjon :wideyed: Skal ta g-tester etter ca 8-10 dager først for å se om den er ute fra kroppen:) og håper det kommer positive g-test 11-13 dpo:angelic:

Spennende dager nå fremover!:happy::Heartred

Vedlegg

• D94A87DA-B343-4A0A-9FD4-90A8121E8315.jpeg
    D94A87DA-B343-4A0A-9FD4-90A8121E8315.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 55
  • 0AEE8915-8FD5-4D5E-94C0-6B6E574D38DB.jpeg
    0AEE8915-8FD5-4D5E-94C0-6B6E574D38DB.jpeg
    403,7 KB · Visninger: 48

Idag tidlig fikk jeg endelig en sterkere strek på EL-testen!:D Forventer vel mer øking i løpet av idag. Igår kveld tok jeg Ovitrelle for første gang og håper det er den endelige resultatet om to uker kombinert med Letrozol :nailbiting: Gyn fortalte jo at det var en stor og fin moden egg og bra med slimhinner :D Han var optimist på denne runden:joyful:

Tok også en g-test idag tidlig for moro skyld for å se hvor raskt Ovitrelle går i kroppen. Jammen var det to streker der allerede etter 8 timer fra siste injeksjon :wideyed: Skal ta g-tester etter ca 8-10 dager først for å se om den er ute fra kroppen:) og håper det kommer positive g-test 11-13 dpo:angelic:

Åi så spennende! Satser på positiv EL-test ila dagen! Veldig interessant at graviditetstesten ble så fort positivt da :o Er det hcg i Ovitrelle? Må innrømme at jeg egentlig ikke aner hva det er annet enn at mange her snakker om det og det hjelper på å bli gravid :P

Her fikk jeg negativ covid-test i går kveld :happy093
Sannsynligvis den eneste negative testen det jubles for i nærmeste fremtid :P Digg å vite at det ikke er korona i hus, men kjipt med vanlig forkjølelse også. Usikker på om jeg skal dra på kontoret, har jo fortsatt litt kaktushals, men føler meg mye bedre enn i går. Mistenkte at gårsdagens dårlige form bar preg av ei stressende arbeidsuke og lite søvn. Var sliten og litt hodepine og småkvalm hele dagen

Ellers holder tempen seg oppe, er 5/6dpo i dag. Spottet litt igjen i går når jeg presset på do.. Vurderer å ta det opp med legen, for det har jo ikke vært sånn før. Spotter ingenting mellom mens og EL, men spotta hele dpo-tiden forrige måned også og da var jeg ikke gravid, ikke en liten kjemisk engang :dontknow

Satser at dette gjør susen ❤ spennende å følge med deg! Krysser alt jeg har!

I 6 tiden våknet jeg med skikkelig med eggløsningssmerter. Fy søren da, skal ikke være helt smertefritt :wideyed: kjenner el så tydelig nå etter fødsel i fjor sommer. Tydelig at jeg hadde peak i går. Nå var scoren nede i 0,78. Fint at kroppen er i rute.
Skal ikke stå på innsatsen i forhold til aksjene hvertfall, mannen har også vært ivrig denne perioden ♡
Satser på at det er NÅ det klaffer!

Last edited:

Spennende! Håper dette funker for deg :happy:
Bare en liten obs, jeg hadde fortsatt svak positiv 13 dager etter jeg satte Ovitrelle :banghead:

Back
Topp