IKM uke 45

Tempen skøyt enda mer til værs i dag, forventer kryss i morgen! 2dpo i følge FF (temp) og 3dpo i følge premom (el-test). Så da sier jeg 2,5dpo :hilarious:

Typisk dpo-land her, dagene går ekstremt sakte og jeg sliter med å konsentrere meg på jobb og sitter bare og kjenner etter symptomer og teller ned til første test. Mannen skal vekk på jobbreise et par dager neste uke, og siden han ønsker å være her når jeg tester så får jeg bare vente til han kommer hjem :p Gjør det litt enklere å holde seg til minst 11 dpo!

Vedlegg

• Screenshot_20211026-091428~2.png
    Screenshot_20211026-091428~2.png
    92,9 KB · Visninger: 64
Fortsatt blinkende smilefjes her :smiley-bounce012 CD12. Bittelitt eggehvite. Meeeen vi har et klengende febersykt barn hjemme så jeg vet ikke helt hvordan vi skal få trikset det til med disse aksjene…

Den faller nå, så om jeg bare hadde testet morgen og kveld hadde jeg misset den :) Litt gøy å lære å kjenne kroppen sin, kjenner masse murringer nå ifm peak. Kvinnekroppen altså:woot:
Litt interessant å se de testene dine, da kan man fort misse toppen om man bare tester morgen og kveld! :wideyed: har også kort topp, men den har frem til nå vært på kveldstid. Men nå må jeg få tatt en test nå i ettermiddag også kjente jeg. :)

Superirriterende med dipp i temp som forventet før EL samt EL-slim, men tilnærmet 0 utslag på EL-testene! :shifty:

Litt interessant å se de testene dine, da kan man fort misse toppen om man bare tester morgen og kveld! :wideyed: har også kort topp, men den har frem til nå vært på kveldstid. Men nå må jeg få tatt en test nå i ettermiddag også kjente jeg. :)

Ja ikkesant! Har ikke testet før, så greit å vite hvordan jeg skal forholde meg til tester om det blir en neste gang. Trenger kanskje ikke begynne leenge før :) Forventer du stigning i dag?

Idag har jeg tatt blodprøver hos legen. Spent på svar :happy: Hun ville henvise meg til sykehuset også pga de kjemiske. Har hatt litt mer elslim nå. Spent på om jeg får positiv test i kveld eller imorgen :happy:

Men tror jeg har bestemt meg for å stå over Wild Yam denne runden. Er så redd for at jeg gjorde feil med det og mistet:(

Hat hatt vondt nederst i magen i hele ettermiddag/kveld. Skikkelig kraftige murringer, på grensa til kvalmende. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Skjønner ikke helt hva det kan være, er jo bare 2/3dpo så en evt smerte ifm et egg som fester seg vil jo være alt for tidlig!

Ja ikkesant! Har ikke testet før, så greit å vite hvordan jeg skal forholde meg til tester om det blir en neste gang. Trenger kanskje ikke begynne leenge før :) Forventer du stigning i dag?
Ja forventet egentlig det i forhold til appen og min sykluslengde :) Hadde elslim mandag og litt i går. Hadde litt smerter på mandag også. Såå jeg skjønner ikke helt denne kroppen :wacky: Stigning i går men ikke opp til høy, så ikke helt positiv. Spent på testen jeg skal ta nå etter kl 10 tenkte jeg.

Da er iallefall kroppen i rute etter kjemisk :) Får håpe gullegget sitter denne måneden.

Litt vanskelig med aksjer nå som 2 åringen er syk IGJEN!!:woot: Ikke ideelt, men fikk det til igår mot alle odds :hilarious:

gleder meg til vi kan ha sex når vi viiiiiil og hvor vi vil.. Men da er vi vel blitt så gammel at det ikke er like viktig lenger :knegg:
Screenshot_20211027-095630_Premom.jpg

Yeej, da ser ut som det skjer ting her :D
Regner med peak i kveld med min korte topp.
Screenshot_20211027-115929_Premom.jpg

Da er iallefall kroppen i rute etter kjemisk :) Får håpe gullegget sitter denne måneden.

Litt vanskelig med aksjer nå som 2 åringen er syk IGJEN!!:woot: Ikke ideelt, men fikk det til igår mot alle odds :hilarious:

gleder meg til vi kan ha sex når vi viiiiiil og hvor vi vil.. Men da er vi vel blitt så gammel at det ikke er like viktig lenger :knegg:Vis vedlegget 369701
Så bra! ❤ Kroppen ser ut til å være i rute her også etter den kjemiske.
Ja når vi blir gamle så kan vi eeendelig ha sex akkurat når vi vil. Omtrent hahah :hilarious:

I dag sank tempen litt igjen.. Ikke under linja, men nok til at jeg blir bekymra og gir opp. Har tenkt i hele dag at det sikkert ikke klaffa denne gangen heller, selv om jeg bare er 3-4 dpo :( Rart hvor påvirket og nedstemt man blir i dpo-land! Håper den stiger igjen i morra, men kjenner på en grunnleggende følelse av at det ikke klaffa denne gangen heller.. Får trøste meg med at jeg følte motsatt forrige måned og var egentlig overbevist om at jeg var gravid og ble kjempeoverraska over blenda test med påfølgende TR - så de tankene trenger vel ikke stemme helt. Har fortsatt mensmurringer og brystvortene "brenner" når jeg kommer borti dem.

I dag sank tempen litt igjen.. Ikke under linja, men nok til at jeg blir bekymra og gir opp. Har tenkt i hele dag at det sikkert ikke klaffa denne gangen heller, selv om jeg bare er 3-4 dpo :( Rart hvor påvirket og nedstemt man blir i dpo-land! Håper den stiger igjen i morra, men kjenner på en grunnleggende følelse av at det ikke klaffa denne gangen heller.. Får trøste meg med at jeg følte motsatt forrige måned og var egentlig overbevist om at jeg var gravid og ble kjempeoverraska over blenda test med påfølgende TR - så de tankene trenger vel ikke stemme helt. Har fortsatt mensmurringer og brystvortene "brenner" når jeg kommer borti dem.
Ja dpo land er virkelig en berg og dal bane!

Huff sender deg en klem :Heartblue Tungt psykisk å være prøver. Iallefall i dpo-land :sign17

CD 21 eller 2 DPO, heller mer mot den første. Skal jeg gå utifra sist syklus på 35 dager så er ikke el før cd 25, både babyverden og premom sier cd 22 denne runden. Forstå det den som kan. Meeeen den var jo godt positiv den el testen cd 18, så hvem vet. Men lite symptomer på el da.
Det som er positivt er jo at om jeg innbiller meg at jeg fremdeles venter på el så går dpo dagene fortere:wideyed::hilarious:

Vedlegg

• 469A5BBD-F13B-49EF-BC1D-C9A40C51CFB6.png
    469A5BBD-F13B-49EF-BC1D-C9A40C51CFB6.png
    2,8 MB · Visninger: 65
Ser ut som egget slipper imorgen :)
Screenshot_2021-10-27-16-38-49-449_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Premom vil ha meg til å være 1dpo idag o_O Kjenner at jeg ikke stoler på den appen. FF setter EL idag dersom jeg legger inn høyere temp de tre neste dagene, så blir jo spennende å se. Bare å få kommet seg hjem om et par timer for å utnytte kanskje siste sjanse! Har ikke blitt noe de to siste dagene :bag:
Forøvrig har jeg hatt svært svak strek på EL-testene hittil, så skjønner egentlig ingenting… Kanskje jeg har superkort LH-topp og har misset den :wacky: Men hadde ikke det forrige gang vi prøvde da… Vet ikke om det kan endre seg jeg(?)

Premom vil ha meg til å være 1dpo idag o_O Kjenner at jeg ikke stoler på den appen. FF setter EL idag dersom jeg legger inn høyere temp de tre neste dagene, så blir jo spennende å se. Bare å få kommet seg hjem om et par timer for å utnytte kanskje siste sjanse! Har ikke blitt noe de to siste dagene :bag:
Forøvrig har jeg hatt svært svak strek på EL-testene hittil, så skjønner egentlig ingenting… Kanskje jeg har superkort LH-topp og har misset den :wacky: Men hadde ikke det forrige gang vi prøvde da… Vet ikke om det kan endre seg jeg(?)
Denne tolkingen:banghead: Er ikke enkelt å finne utav :p

Back
Topp