Tempen skøyt enda mer til værs i dag, forventer kryss i morgen! 2dpo i følge FF (temp) og 3dpo i følge premom (el-test). Så da sier jeg 2,5dpo 
Typisk dpo-land her, dagene går ekstremt sakte og jeg sliter med å konsentrere meg på jobb og sitter bare og kjenner etter symptomer og teller ned til første test. Mannen skal vekk på jobbreise et par dager neste uke, og siden han ønsker å være her når jeg tester så får jeg bare vente til han kommer hjem
Gjør det litt enklere å holde seg til minst 11 dpo!

Typisk dpo-land her, dagene går ekstremt sakte og jeg sliter med å konsentrere meg på jobb og sitter bare og kjenner etter symptomer og teller ned til første test. Mannen skal vekk på jobbreise et par dager neste uke, og siden han ønsker å være her når jeg tester så får jeg bare vente til han kommer hjem
CD12. Bittelitt eggehvite. Meeeen vi har et klengende febersykt barn hjemme så jeg vet ikke helt hvordan vi skal få trikset det til med disse aksjene…
har også kort topp, men den har frem til nå vært på kveldstid. Men nå må jeg få tatt en test nå i ettermiddag også kjente jeg. 
Hun ville henvise meg til sykehuset også pga de kjemiske. Har hatt litt mer elslim nå. Spent på om jeg får positiv test i kveld eller imorgen
Stigning i går men ikke opp til høy, så ikke helt positiv. Spent på testen jeg skal ta nå etter kl 10 tenkte jeg.
Tungt psykisk å være prøver. Iallefall i dpo-land 

Er ikke enkelt å finne utav