Beklager at jeg har vært litt fraværende og stille
Er bare mye som skjer i de siste dagene
Tenkte at jeg må komme med oppdateringer her nå
Jeg har vært hos gyn idag, for å sjekke hvordan ståa er etter letrozol kuren (12 dager etter første mens)
Og det er funnet en kjempe fin og moden egg på 17 mm, og slimhinnen var bra med 6.8 mm nå. Både egget og slimhinna vil vokse hver dag til EL. Så det var lovende sier gyn og det var det jeg ville høre fra han
Han mente at EL vil bli om ca 3 dager (28/10 som forventet). Tester hverdag jeg, og samtidig temper jeg ved siden av så det blir bra
Ble litt overrasket at gyn sier at han vil tro at det skulle gå denne gangen. Sa at det er bare å kjøre på!
Han sa ikke noe om i de tidligere timene at det ville gå, så jeg ble litt mer optimist på det
Da får vi bare håpe at gyn har fullstendig rett i det og at jeg sitter med to streker om to uker
Han har skrevet ut Ovitrelle som jeg skal tas om 3 dager hvis egget ikke har sluppet enda. Dvs at den vil hjelpe meg å slippe egget
Noen som har erfaringer hvordan det gikk både letrozol og Ovitrelle sammen i en syklus?
Jeg vet iallfall letrozol hjelper veldig bra for meg da det er nå 3.runden med det og den har gitt meg EL og modne egg hver gang