Her er jeg tilbake til low på eggløsningstester, men tempen har fortsatt ikke steget. Trøster meg med at det ikke har gått 48t ennå siden peak var på fredagskvelden, men bekymrer meg litt for at egget ikke klarer å slippe. Håper på stigende temperatur i morra, og kommer til å fortsetter å teste to ganger daglig frem til temperaturen stiger. Har planlagt aksjelegging etter frokost nå etterpå 
I går fikk jeg litt smerter/murringer i livmorområdet som toppa seg da jeg la meg, så trodde egentlig el var i går kveld eller i natt. Blir ikke klok på denne kroppen..

I går fikk jeg litt smerter/murringer i livmorområdet som toppa seg da jeg la meg, så trodde egentlig el var i går kveld eller i natt. Blir ikke klok på denne kroppen..

Heier på dere alle
Havna på 0,75. Problemet nå er at premom setter den tidligere i dag som peak, men får vel bare fortsette å teste så det justerer seg. 

And the wait begins! Tror vi fikk lagt inn aksjer på litt bedre tidspunkt denne pp enn forrige, så nå er det bare å håpe at de finner veien til egget og klamrer seg fast!
Slenger meg på tanken om å vente litt med testing, så ikke skuffelsen overtar hele dagshumøret! Selv om det kan bli vanskelig 
Dere med erfaring, er det slik at eggløsningen starter når LH begynner å stige (altså da i går kveld), eller fra man når peak på tester (fra nå)? Står så mye forskjellig rundt om. Tenker legge inn aksjer i dag og i morgen uansett, men ja, det begynner å bli veldig planlagt for å si det sånn