IKM uke 45

Her er jeg tilbake til low på eggløsningstester, men tempen har fortsatt ikke steget. Trøster meg med at det ikke har gått 48t ennå siden peak var på fredagskvelden, men bekymrer meg litt for at egget ikke klarer å slippe. Håper på stigende temperatur i morra, og kommer til å fortsetter å teste to ganger daglig frem til temperaturen stiger. Har planlagt aksjelegging etter frokost nå etterpå :hilarious:

I går fikk jeg litt smerter/murringer i livmorområdet som toppa seg da jeg la meg, så trodde egentlig el var i går kveld eller i natt. Blir ikke klok på denne kroppen..

Vedlegg

• Screenshot_20211024-101047~2.png
    Screenshot_20211024-101047~2.png
    93,1 KB · Visninger: 65
  • Screenshot_20211024-101034.png
    Screenshot_20211024-101034.png
    624,2 KB · Visninger: 71
Imponert over at jeg har så stabil temperatur denne syklusen! Forrige syklus var det jo helt berg-og-dalbane :hilarious:

EL-slimet har kommet såvidt og aksjeleggingen er igang, men svært lite tegn til EL på testene. Spennende dager fremover.

E7328044-8DE8-431E-A674-4A8B1338226E.jpeg

Fikk lurt han med på rommet en tur før det kommer gjester:dance011
Såååå lyst til å ta flere tester men må vel vente noen timer…. Til 17 kanskje….Ganske stor forskjell på at el kommer cd 18-19 kontra cd 25 sist! Krysser fingrene for at verdiene fortsetter å øke:gen014

Blinkende smilefjes på CB i dag morges! Da passet det fint å legge inn aksjer siden fireåringen har overnattet hos besteforeldrene. De forrige syklusene mine har jeg fått eggløsning på cd16 og cd17 og i dag er jeg bare cd10 så jeg håper det ikke er en «luretopp» som ble fanget opp her. Vi får se. Dette er første gangen jeg bruker CB, men jeg har heldigvis noen strimler til overs i bakhånd.

B82 - 39 - prøver siden des -19. - B4 -EL 24.10 - IKM ca 08.11

Henger her med dere nå som jeg fant EL. Har en pausemåned mellom IVF behandlingene nå, -vi har klart å bli gravide på egenhånd før.. så gir det en sjans:Heartred Heier på dere alle

Har dere noe erfaring rundt eggløsning etter SA? Er på syklusdag 11 nå og el.test viser 0.48. Jeg har tatt hcg-test og den var helt negativ 3 dag med blødning, så det er ikke det som gjør det. Vanligvis begynner den ikke stige før tidligst syklusdag 14:confused: får håpe det er kroppen som er veldig ivrig for nytt forsøk :angelic:

Ser ikke like lovende ut på test nr 2 i dag gitt:banghead: Havna på 0,75. Problemet nå er at premom setter den tidligere i dag som peak, men får vel bare fortsette å teste så det justerer seg.
og jeg som håpa på el tidligere denne runden!!:wtf:

Dagens tester. Lov å håpe at noe er på gang nå?! :wideyed: Blir spennende å se i morgen! Får hoppe på min fyllesyke mann i kveld :D

Vedlegg

• E454D1C9-CD8B-4AF0-A78E-7981AFB52762.jpeg
    E454D1C9-CD8B-4AF0-A78E-7981AFB52762.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 80
Har dere noe erfaring rundt eggløsning etter SA? Er på syklusdag 11 nå og el.test viser 0.48. Jeg har tatt hcg-test og den var helt negativ 3 dag med blødning, så det er ikke det som gjør det. Vanligvis begynner den ikke stige før tidligst syklusdag 14:confused: får håpe det er kroppen som er veldig ivrig for nytt forsøk :angelic:

Jeg fikk eggløsning tre uker (CD19/20) etter spontanabort ca 6 uker på veg, men hadde en peak rundt cd15 også, så er jaggu litt usikker.

Hjelper ikke når mannen ikke vil ha sex
Stor klem :Heartpink:( Ville nok hatt en liten oppvask og kanskje hørt om han vil gå til sexolog? eller om han har noen andre andre forslag.

Har en venninne hvor mannen runket i en sprøyte. Hun sprøytet det inn og ble gravid. Mange veier til rom. Men man bør jo selvfølgelig være på samme side :Heartpink

Stor klem :Heartpink:( Ville nok hatt en liten oppvask og kanskje hørt om han vil gå til sexolog? eller om han har noen andre andre forslag.

Har en venninne hvor mannen runket i en sprøyte. Hun sprøytet det inn og ble gravid. Mange veier til rom. Men man bør jo selvfølgelig være på samme side :Heartpink

Tror bare livet generelt ble litt mye denne helgen.. Men vi har IVF neste syklus så prøver de fremover mot det.

Her steg tempen i dag og jeg våger meg på å tro at egget tilslutt slapp i løpet av gårsdagen og at jeg er 1dpo i dag :dance008 And the wait begins! Tror vi fikk lagt inn aksjer på litt bedre tidspunkt denne pp enn forrige, så nå er det bare å håpe at de finner veien til egget og klamrer seg fast!

Utrolig glad for at jeg begynte å teste etter EL såpass tidlig siden den kom noen dager før jeg forventa! Mensen kom på 15dpo sist syklus, så da blir vel IKM 8/11 og jeg forblir i denne gruppa noen uker til :)

Har hatt murringer og ømme bryster siden lørdag, så nå de neste dagene kommer vel kroppen til å lure meg til å tro det er graviditetssymptomer slik den gjorde forrige syklus... Men jeg er ved godt mot! Forrige pp begynte jeg testinga med tidligtest ved 8dpo og reagerte skikkelig dårlig på negativ test. Denne gangen tror jeg at jeg venter til hvertfall 10dpo for å spare meg for skuffelsen så tidlig.

Her steg tempen i dag og jeg våger meg på å tro at egget tilslutt slapp i løpet av gårsdagen og at jeg er 1dpo i dag :dance008 And the wait begins! Tror vi fikk lagt inn aksjer på litt bedre tidspunkt denne pp enn forrige, så nå er det bare å håpe at de finner veien til egget og klamrer seg fast!

Utrolig glad for at jeg begynte å teste etter EL såpass tidlig siden den kom noen dager før jeg forventa! Mensen kom på 15dpo sist syklus, så da blir vel IKM 8/11 og jeg forblir i denne gruppa noen uker til :)

Har hatt murringer og ømme bryster siden lørdag, så nå de neste dagene kommer vel kroppen til å lure meg til å tro det er graviditetssymptomer slik den gjorde forrige syklus... Men jeg er ved godt mot! Forrige pp begynte jeg testinga med tidligtest ved 8dpo og reagerte skikkelig dårlig på negativ test. Denne gangen tror jeg at jeg venter til hvertfall 10dpo for å spare meg for skuffelsen så tidlig.

Så bra, krysser fingrene for dere! :happy: Slenger meg på tanken om å vente litt med testing, så ikke skuffelsen overtar hele dagshumøret! Selv om det kan bli vanskelig :shy:

Her ser det ut til at jeg fikk peak på el-tester nå akkurat, med en begynnende stigning sent i går kveld. Fikk likevel en nedgang til morgen i dag, og en sterk peak etter bare 3 timer (jeg har vel et kort vindu med LH-stigning sånn jeg forstår det) :confused005 Dere med erfaring, er det slik at eggløsningen starter når LH begynner å stige (altså da i går kveld), eller fra man når peak på tester (fra nå)? Står så mye forskjellig rundt om. Tenker legge inn aksjer i dag og i morgen uansett, men ja, det begynner å bli veldig planlagt for å si det sånn :D

Vedlegg

• 7ADD14EF-1D53-4442-9DBC-6C0C3F961580.jpeg
    7ADD14EF-1D53-4442-9DBC-6C0C3F961580.jpeg
    121,7 KB · Visninger: 63
Back
Topp