IKM uke 45

Ja absolutt :happy: må legge inn aksjer i helgen kjenner jeg, i tilfelle el kommer noe tidigere.
Ja, det skal jeg nemlig gjøre også:hilarious: Og annenhver dag frem til EL er over om vi begge er opplagte :angelic: Håper det vil endelig sitte en spire i magen!:Heartred Aller den siste og etterlengtet så sier vi oss ferdige og familien komplett :Heartred

Sask - 29 - PP 33 - B1 - EL 25/11 - IKM 8/11

CD 11
Har prøvd i snart 4 år så det var vanskelig å regne ut PP, med lange sykluser. Men telte i clue-appen og da ble dette den 33. Alle gode ting er 33?!;)
Føler på en måte at dette er PP1 for dette er første gang jeg får hjelp med letrozol. Er veldig spent på om det vil hjelpe meg med å få EL:)
Håper alle her inne snart får ønske sitt oppfylt :Heartred
Det er så utrolig tøft å prøve så lenge og det snakker jeg av mine egne erfaringer:Heartred Men jeg ga aldri opp, og nå sitter jeg med tre friske barn (nesten lik lang tid på alle tre gangene):Heartred nå prøver vi på fjerde mann (den siste), gikk lang tid denne gangen også (26 pp). Men nå på 3 kuren på rad med dobbel dose letrozol. De ga meg EL hver gang så jeg håper for deg!! :Heartpink

Ikke gi opp før du når målet ditt :Heartred

Håper tablettene hjelper deg :) Har dere hatt noen undersøkelser?

Takk :) Ja, jeg har PCOS og lavt stoffskifte. Får sjeldent el og har lange sykluser.
Ikke noe galt med mannen.
Jeg måtte gå ned noen kilo før gynekologen ville gi meg letrozol. Klarte det og så måtte jeg ha to runder med provera, og kunne endelig begynne med letrozol 13. oktober.
Sist jeg hadde el var i juni, så håper letrozol hjelper:)

Det er så utrolig tøft å prøve så lenge og det snakker jeg av mine egne erfaringer:Heartred Men jeg ga aldri opp, og nå sitter jeg med tre friske barn (nesten lik lang tid på alle tre gangene):Heartred nå prøver vi på fjerde mann (den siste), gikk lang tid denne gangen også (26 pp). Men nå på 3 kuren på rad med dobbel dose letrozol. De ga meg EL hver gang så jeg håper for deg!! :Heartpink

Ikke gi opp før du når målet ditt :Heartred

Tusen takk:Heartred Ja, det har ikke vært lett, men jeg gir ikke opp:Heartred
Så fantastisk at letrozol hjalp deg:) krysser fingrene for at de hjelper meg og :Heartred

Tusen takk:Heartred Ja, det har ikke vært lett, men jeg gir ikke opp:Heartred
Så fantastisk at letrozol hjalp deg:) krysser fingrene for at de hjelper meg og :Heartred
Blir kjempe spennende da det er jo første gangen for deg med letrozol!:D Gleder meg til å følge deg videre her:Heartred

Den mellomste ble unnfanga med Pergo og den yngste med letrozol (den andre runde) så jeg har stor tiltro at letrozol vil hjelpe:Heartred Som sagt, nå er det min tredje runde så satser jeg på at det klaffer!:angelic: Om ikke så var det også snakk om egg uttak. Håper å slippe det jeg:p

Skal til gyn nå mandag for oppfølgning etter letrozol og sjekke hvordan det ligger an, slim tykkelser og om når jeg får EL. Osv:)

Ja, det skal jeg nemlig gjøre også:hilarious: Og annenhver dag frem til EL er over om vi begge er opplagte :angelic: Håper det vil endelig sitte en spire i magen!:Heartred Aller den siste og etterlengtet så sier vi oss ferdige og familien komplett :Heartred
Ja sant, får se hvor ofte jeg får med han her hjemme. Sist ble det bare to ganger som var innafor. :p Ja samme her, ønsket om en liten siste skatt i familien så er vi meget fornøyde og helt ferdige ❤

Blir kjempe spennende da det er jo første gangen for deg med letrozol!:D Gleder meg til å følge deg videre her:Heartred

Den mellomste ble unnfanga med Pergo og den yngste med letrozol (den andre runde) så jeg har stor tiltro at letrozol vil hjelpe:Heartred Som sagt, nå er det min tredje runde så satser jeg på at det klaffer!:angelic: Om ikke så var det også snakk om egg uttak. Håper å slippe det jeg:p

Skal til gyn nå mandag for oppfølgning etter letrozol og sjekke hvordan det ligger an, slim tykkelser og om når jeg får EL. Osv:)

Ja, det er det :)

Åå så spennende! Håper det klaffer for deg denne runden:) Jeg gleder meg også til å følge deg videre her :HeartredJeg skal ta blodprøve på dag 21/22 for å sjekke om jeg har hatt el, det blir 1. nov, så skal jeg snakke med gyn etter det :D

God morgen damer!

Litt ned igjen i morres..så premom merka den i går som peak, men jeg er litt usikker på om det stemmer :bored: Forrige syklus hadde mye sterkere peak, og jeg forventer jo egentlig ikke EL før etter helga. Kommer til å ta en test igjen i ettermiddag for å se om den fortsetter å synke. Tempen gikk litt opp igjen i dag så er litt usikker på hva som skjer. Ingen el-smerter.

Vedlegg

• Screenshot_20211022-080120.png
    Screenshot_20211022-080120.png
    621,8 KB · Visninger: 75
God morgen damer!

Litt ned igjen i morres..så premom merka den i går som peak, men jeg er litt usikker på om det stemmer :bored: Forrige syklus hadde mye sterkere peak, og jeg forventer jo egentlig ikke EL før etter helga. Kommer til å ta en test igjen i ettermiddag for å se om den fortsetter å synke. Tempen gikk litt opp igjen i dag så er litt usikker på hva som skjer. Ingen el-smerter.

Hm, kanskje el kommer litt tidligere denne gangen. Pleier du ha regelmessige sykluser? Blir spennende å se hva testen viser i kveld!

Er det sånn at utenom el-perioden så vil testen være omtrent blank? Jeg forventer el til mandag, er dette da «normale» tester nå? Synes det var så rart at den var sterkere på cd12 enn i dag.

upload_2021-10-22_9-51-17.png

God morgen damer!

Jeg ville tenkt at siden du ikke har noen elsmerter og peaken var litt lav at du ikke har eggløsning helt enda. Siden du sier du egentlig ikke skal ha den før over helgen. Men ikke godt å vite helt sikkert. Temping har jeg ingen erfaring med så.

Hm, kanskje el kommer litt tidligere denne gangen. Pleier du ha regelmessige sykluser? Blir spennende å se hva testen viser i kveld!

Er det sånn at utenom el-perioden så vil testen være omtrent blank? Jeg forventer el til mandag, er dette da «normale» tester nå? Synes det var så rart at den var sterkere på cd12 enn i dag.

Vis vedlegget 369316

Ser ut som de testene der er ganske normale ja! Om du venter EL på mandag ville jeg forventa en stigning fra i ettermiddag eller i morgen og muligens tatt en ny test i ettermiddag/kveld og så igjen i morgen formiddag :)

Jeg ville tenkt at siden du ikke har noen elsmerter og peaken var litt lav at du ikke har eggløsning helt enda. Siden du sier du egentlig ikke skal ha den før over helgen. Men ikke godt å vite helt sikkert. Temping har jeg ingen erfaring med så.

Ja sant, samme tenker jeg. Får bare fortsette å teste! Urinen var veldig konsentrert i går da jeg tok testen så mulig det hadde noe å si også :dontknow Og den var ikke like sterk som kontrollstreken, bare nesten.

Last edited:
CD8 i dag. Startet testing med CB digital eggløsningstest, viste selvfølgelig lav fertilitet. Det blir spennende å se når den stiger :)

CD8 og er så utålmodig at jeg blir irritert på meg selv :hilarious: meen eltesten har fin styrke i dag også da hvertfall. Men premom scorer den til low 0,29.
20211022_113922.jpg

Appen sier jeg skal ha eggløsning onsdag. Bare en av tre barn hjemme i helgen så store muligheter for å legge inn flere aksjer i det minste! Ikke syk mann heller :hilarious: Krysser fingrene for stigning på testen i morgen så el kanskje kommer litt nærmere helgen :p:D hehe, ikke bare bare detta.. :rolleyes:

CD8 og er så utålmodig at jeg blir irritert på meg selv :hilarious: meen eltesten har fin styrke i dag også da hvertfall. Men premom scorer den til low 0,29.
Vis vedlegget 369333
Appen sier jeg skal ha eggløsning onsdag. Bare en av tre barn hjemme i helgen så store muligheter for å legge inn flere aksjer i det minste! Ikke syk mann heller :hilarious: Krysser fingrene for stigning på testen i morgen så el kanskje kommer litt nærmere helgen :p:D hehe, ikke bare bare detta.. :rolleyes:

Fin strek synes jeg! Jeg tok en slik i går kveld og den var helt blenda. Jeg er også CD8 i dag. Jeg pleier å ha helt blanke EL-tester før de plutselig er kjempepositive, så denne syklusen skal jeg bruke den digitale EL-testen fra CB, den måler visst et annet hormon enn LH i tillegg sånn at jeg kanskje kan få en liten lengre "heads up" før EL.

God morgen damer!

Jeg ligger helt likt i løypa som deg :hilarious:
Fikk litt lavere test og da ble det regnet peak. Ikke tenk på den du egentlig, bare fortsett å teste og når neste test er høyere så får du ny peak automatisk :D regner med at jeg får ny peak neste uke:angelic:

Jeg ligger helt likt i løypa som deg :hilarious:
Fikk litt lavere test og da ble det regnet peak. Ikke tenk på den du egentlig, bare fortsett å teste og når neste test er høyere så får du ny peak automatisk :D regner med at jeg får ny peak neste uke:angelic:

Ja, fortsetter å teste og antar det kommer ny peak siden denne var ganske lav.

Tok ny test for en time siden, den var litt høyere igjen, men fortsatt low. Usikker på om jeg skal teste igjen i kveld eller om jeg skal vente til i morgen tidlig (neida...egentlig ikke usikker for kjenner meg selv godt nok til at jeg ikke klarer å vente :hilarious: )

Vedlegg

• Screenshot_20211022-145856.png
    Screenshot_20211022-145856.png
    624,6 KB · Visninger: 58
Ja, fortsetter å teste og antar det kommer ny peak siden denne var ganske lav.

Tok ny test for en time siden, den var litt høyere igjen, men fortsatt low. Usikker på om jeg skal teste igjen i kveld eller om jeg skal vente til i morgen tidlig (neida...egentlig ikke usikker for kjenner meg selv godt nok til at jeg ikke klarer å vente :hilarious: )
Helt opptil deg om du vil ta nye tester ikveld eller inoegen. Det avhenger også om du har nok tester i de kommende dager fremover :hilarious:

Hvilken eltester i butikk er best?

Fikk plutselig litt hastverk når jeg hadde mye utflod og vondt i eggstokkene igår. Men ikke forventet eggløsning før Tirsdag tidligst. Men har jo ikke tid å vente på nye babyplan tester. Er make sure grei som eggløsningstester også?

C52CDA0D-8899-491E-8844-7C2C9E21767D.jpeg

Syns det plutselig ble vått ja. Men pga PCOS (kan gi falske EL-tester) så avventer jeg litt med å melde meg inn i uke 44 før jeg ser hva tempen sier. Fikk dessverre ikke tempet idag pga sykt barn som holdt oss våkne halve natten, så tempen idag tidlig var helt på bærtur.

High igjen i kveld (høres ut som jeg har røyka noe :hilarious:) så da forsvant peaken fra gårsdagens test siden den i dag var høyere. Spent på morgendagen!

Back
Topp