IKM uke 45

TMI advarsel.
Noe brunt på papiret på 2 doturer cd 9
Masse brunt i flere timer cd 10, nesten som en blødning bare ikke rød.

Drakk salvie te, 2 kopper i går. På kvelden murrer det en del og kom litt brunt på papiret 2 doturer(så gikk jeg å la meg)

Har tatt en kopp med salvie te i dag hittil. Så kom murringene noen timer senere og IGJEN må jeg tørke godt unna med brunt:bored:

Konklusjon: Kroppen tuller siden det bare er pp2 etter pilleslutt, men etter mensen var ferdig etter pilleslutt så kom det blod-blod 2 ganger etter sex med flere dager mellomrom. Ikke noe brun-rester i det hele tatt hele perioden. Så hvorfor så mye brunt nå? Er det pga salvie teen? Men det kom jo før jeg drakk den og…
Dagens utblåsning:eek::banghead:
 
Kanskje litt tidlig, og vil ikke "skremme deg" men det går an! Ei venninne av meg hadde sex under mensen og ble gravid :woot: Har du hatt EL så tidlig i syklusen før?

Om det er EL-slim kan jo det komme flere dager før eggløsning

Hvis du kjenner tempen din godt så ser du vel raskt om du har kommet deg over linja eller ikke når du får tilgang til termometeret ditt igjen :) Ellers ville jeg bare prøvd å lagt inn aksjer så fort som mulig og tatt EL-test når du får tak i det!

Jeg tror nok dere har rett i at det var litt tidlig. Kjente på livmortappen og den var lang og hard. Har før opplevd strek (men ikke positiv) på EL-tester veldig tidlig før de har blitt helt blanke en stund før de plutselig helt positive. Men skal for sikkerhets skyld forhøre meg om aksjer i kveld, hehe.
 
Eggløsningsslim og begynt teste etter EL. Syklusdag 13 (?) tror jeg. Forventer eggløsning i løpet av helgen, men trolig mandag. Så mulig IKM blir uke 44 :)
 
Dere som drikker grapefruktjuice/ekstrakt - hvilken type drikker dere? Lurte på å teste ut nå hvis det ikke er for seint, siden jeg ikke merka noe spesielt til el-slim forrige runde
Når vi prøvde i 2017/2018 drakk jeg bare vanlig juice jeg fant på Meny (tror jeg), mener det var den fra Cevita. Denne gangen prøver jeg ekstrakt som jeg har kjøpt på helsekosten :) Kjøpte via nett, men vet flere har i butikk også.
 
Hei:Heartred

Berlioz- 32år- PP2 (etter MA i sommer)- B2- EL 26.10- IKM 11.11

Jeg håper at det blir mange fine streker denne runden :dance008
 
Farlig å stå opp tidlig, røyk på en smell inne på babyplan:bag::angelic:
10 tidligtest-staver og temp termometer:laughing002
 
Goood morgen jenter:joyful:

Igår sen kveld spotta jeg plutselig litt (sry detalj:wtf:) en blanding av lyse rosa/brunt med noe få slim i. Jeg tenkte at det måtte være noe rester etter samleie og at mensen ikke var 100 % ferdig :wacky: Jaja, vi får se hvordan dagen idag blir om den forsvinner eller om jeg spotter enda :p

Jeg har alt begynt med EL tester fra igår. Den viste svakt strek (som forventet når man har pcos - at det er svake streker). Men idag begynte jeg å gruble litt mer :hilarious: Streken begynner å bli sterkere allerede, og mulig EL på vei allerede og tidligere i denne syklusen:wideyed: Skal ta en ny test etter jobb idag, og igjen kveld hvis den er noe høyere. Spennende! :p Jeg forventer egentlig EL om 9 dager :happy090
 

Vedlegg

  • 239E8B20-6DAA-4807-98F2-DF7E8FF2877D.jpeg
    239E8B20-6DAA-4807-98F2-DF7E8FF2877D.jpeg
    227,4 KB · Visninger: 77
Goood morgen jenter:joyful:

Igår sen kveld spotta jeg plutselig litt (sry detalj:wtf:) en blanding av lyse rosa/brunt med noe få slim i. Jeg tenkte at det måtte være noe rester etter samleie og at mensen ikke var 100 % ferdig :wacky: Jaja, vi får se hvordan dagen idag blir om den forsvinner eller om jeg spotter enda :p

Jeg har alt begynt med EL tester fra igår. Den viste svakt strek (som forventet når man har pcos - at det er svake streker). Men idag begynte jeg å gruble litt mer :hilarious: Streken begynner å bli sterkere allerede, og mulig EL på vei allerede og tidligere i denne syklusen:wideyed: Skal ta en ny test etter jobb idag, og igjen kveld hvis den er noe høyere. Spennende! :p Jeg forventer egentlig EL om 9 dager :happy090
For noen fine streker!
Mine er bare svake:shifty:
 

Vedlegg

  • EF4E7407-41ED-4A65-852A-A50F77A793AB.png
    EF4E7407-41ED-4A65-852A-A50F77A793AB.png
    2,5 MB · Visninger: 60
Goood morgen jenter:joyful:

Igår sen kveld spotta jeg plutselig litt (sry detalj:wtf:) en blanding av lyse rosa/brunt med noe få slim i. Jeg tenkte at det måtte være noe rester etter samleie og at mensen ikke var 100 % ferdig :wacky: Jaja, vi får se hvordan dagen idag blir om den forsvinner eller om jeg spotter enda :p

Jeg har alt begynt med EL tester fra igår. Den viste svakt strek (som forventet når man har pcos - at det er svake streker). Men idag begynte jeg å gruble litt mer :hilarious: Streken begynner å bli sterkere allerede, og mulig EL på vei allerede og tidligere i denne syklusen:wideyed: Skal ta en ny test etter jobb idag, og igjen kveld hvis den er noe høyere. Spennende! :p Jeg forventer egentlig EL om 9 dager :happy090
Oyoyoy, sterk strek! Er ikke det sånn at hvis man spotter rundt eggløsning er man ekstra fruktbar? Temper du nå og?
 
For noen fine streker!
Mine er bare svake:shifty:
Jo, men husk at de med PCOS påvirker styrken på strekene :) Så det er ikke alltid enkelt å tyde på om EL eller ikke, derfor temper jeg tillegg :D

Oyoyoy, sterk strek! Er ikke det sånn at hvis man spotter rundt eggløsning er man ekstra fruktbar? Temper du nå og?
Ja, der stemmer. Har hørt om det kom litt rosa farget med EL slim så er man ekstra fruktbar. Men jeg tviler litt på mitt, da den var blandet av rosa og brunt. Tror egt mest at det er rester fra mensen og sæd:p Jeg temper tillegg også så er greit å følge med tempen om den stiger oppover. Uansett, EL nærmer seg enten nå snart eller om ca 9 dager :angelic:
 
Da er eltestingen i gang, cd7. Syns den allerede har begynt å få litt styrke, ikke helt vandt med det så tidlig. Men første gang jeg prøver eltest fra easyhome også da så :)

20211021_113005.jpg
 
Denne tiden av syklusen er slitsom. Få inn nok svømmere (tidvis styrete), følge med på eggløsningen, hormoner.. Så vente på testing, innse at det ikke har gått og så mensen-kjerringen. Og så på’n igjen.
 
Sask - 29 - PP 33 - B1 - EL 25/10 - IKM 8/11

CD 11
Har prøvd i snart 4 år så det var vanskelig å regne ut PP, med lange sykluser. Men telte i clue-appen og da ble dette den 33. Alle gode ting er 33?!;)
Føler på en måte at dette er PP1 for dette er første gang jeg får hjelp med letrozol. Er veldig spent på om det vil hjelpe meg med å få EL:)
Håper alle her inne snart får ønske sitt oppfylt :Heartred
 
Last edited:
Sask - 29 - PP 33 - B1 - EL 25/11 - IKM 8/11

CD 11
Har prøvd i snart 4 år så det var vanskelig å regne ut PP, med lange sykluser. Men telte i clue-appen og da ble dette den 33. Alle gode ting er 33?!;)
Føler på en måte at dette er PP1 for dette er første gang jeg får hjelp med letrozol. Er veldig spent på om det vil hjelpe meg med å få EL:)
Håper alle her inne snart får ønske sitt oppfylt :Heartred

Håper tablettene hjelper deg :) Har dere hatt noen undersøkelser?
 
Spennende dere med sterke tester allerede! Mine ser ut som fru frøken sine :p Forventer EL på mandag/tirsdag. Er på tur hjem fra jobb nå og skal ta dagens test om en halvtimes tid, men forventer ikke noe økning på noen dager ennå.

Men i går begynte jeg å drikke grapefruktjuice (rakk ikke helsekosten så får evt ta ekstrakt neste pp om det ikke klaffer denne pp) og i dag har jeg hatt så mye utflod at jeg trodde jeg fikk mensen midt i et møte og måtte løpe på do :hilarious: Ikke sikkert det har en sammenheng da men, er vel litt vel tidlig å merke noe effekt av juicen allerede. Fikla ikke borti det så fikk ikke sjekka om det er el-slim på gang eller bare "vanlig" utflod :p
 
I alle dager.. plutselig high her og! :O
 

Vedlegg

  • Screenshot_20211021-190104.png
    Screenshot_20211021-190104.png
    622,6 KB · Visninger: 61
Klarte ikke å vente lengre etter å ha sett alle de sterke EL-testene deres :hilarious:

Som forventa CD8 er det lite tegn til EL med det første her :wacky: Hadde ikke tenkt til å starte EL-jakten før til mandag, men nå blir det nok et par tester i helga også bare «sånn for sikkerhets skyld» :laughing002

A4E50FE8-F9B1-409D-B38F-B448946B4F5E.jpeg
 
Back
Topp