IKM uke 45

Jeg blir skikkelig optimistisk og motivert av å lese i gruppa her, håper dette er måneden det klaffer for oss alle! Tenkte forsøke meg på grapefruktjuice denne gangen, her jeg sitter å nipper på et stort glass (tvitvi) :D Blir spennende å følge dere :happy:
 
Lite eller ingenting på el fronten:shifty: Lang syklus denne runden og tydeligvis. PP2 etter pilleslutt så kan ikke klage.
Prøver med salvie-te til og med tirsdag tenker jeg. Om ikke verdiene øker betraktelig før det. Premom sier el på torsdag neste uke.
Cd 13 i dag.
Skal heldigvis okkupere tiden min med barne og familieselskap denne uka/helga, så håper den går fort! Er noe herk å vente så lenge på el!
 

Vedlegg

  • 04892BA8-4F51-4619-A597-3396FE64FA56.png
    04892BA8-4F51-4619-A597-3396FE64FA56.png
    2,4 MB · Visninger: 57
Last edited:
Jeg blir skikkelig optimistisk og motivert av å lese i gruppa her, håper dette er måneden det klaffer for oss alle! Tenkte forsøke meg på grapefruktjuice denne gangen, her jeg sitter å nipper på et stort glass (tvitvi) :D Blir spennende å følge dere :happy:
Jeg er like spent som deg også:D
Håper dette er måneden vår!:Heartred

Lykke til og håper grapefruktjuice hjelper :love7
 
Etter å ta vært en av de i uke 41 med tidlig SA/kjemisk er jeg veldig klar for ny runde etterhvert. Må gruppe 45 få litt bedre statistikk! :wav

Men må innrømme at en liten del av meg mistet piffen!! Super barnslig av meg, men jeg hadde først og fremst så utrolig lyst på et vår barn. Når man har flere kjemiske på rad så innser jeg jo at det er jo ikke det viktigste, men å evt være høygravid på tjukkeste sommeren. Hurraaa :hilarious: Nå er jeg såpass der at jeg ser for meg heller høstbaby og en liten en til jul. Og blir bare glad hvis det endelig blir en liten spire som vil sitte i 9 mnd :Heartpink

Jeg er usikker på hvor mye jeg vil kjøre på denne runden. I forrige klaffet det med grapefruktekstrakt og wild yam, vet ikke om jeg burde stå over wild yam?

Skal til legen 26 Oktober å ta blodprøver. Men det kan jo være forseint. Ser jo at jeg kan forvente å få eggløsning rundt den tiden

:sign19:sign19

Masse lykke til alle sammen! Må gullegget sitte :hello2

Krølle88- 32- B4- PP5- El ca 27.10 - IKM ca 11.11

Kan være syklus blir litt flyttet. Får se når el dukker opp:happy:
Kjenner meg igjen i mye her, har mista piffen totalt selv etter 4 kjemiske... Er innstilt på at vi bare må dure på til det har gått ett år. Alt av fagfolk tar det med ro og tror det vil gå av seg selv, men jeg har ikke troen altså :wtf:
 
Jeg blir skikkelig optimistisk og motivert av å lese i gruppa her, håper dette er måneden det klaffer for oss alle! Tenkte forsøke meg på grapefruktjuice denne gangen, her jeg sitter å nipper på et stort glass (tvitvi) :D Blir spennende å følge dere :happy:
Blir skikkelig motivert selv! :woot: Gøy å følge med på andres prøving og føler samtidig det tar den verste nervepirrende spenninga fra ens egen prøving :hilarious: Er selv bare i pp1, men husker godt fra forrige runde.

Hadde bare 3 dager med tanta denne gangen (ikke heelt unormalt), men har i tillegg «spottet» i 3 dager etter det igjen :bored: Satser på at tanta faktisk har dratt nå. CD6 og snart veeeldig klar for EL-testing! Håper virkelig salvie-teen fremskynder EL, hvis ikke lover det dårlig for denne pp’en da jeg er bortreist neste helg (EL mandagen etter utfra forrige syklus) :nailbiting:
 
Blir skikkelig motivert selv! :woot: Gøy å følge med på andres prøving og føler samtidig det tar den verste nervepirrende spenninga fra ens egen prøving :hilarious: Er selv bare i pp1, men husker godt fra forrige runde.

Hadde bare 3 dager med tanta denne gangen (ikke heelt unormalt), men har i tillegg «spottet» i 3 dager etter det igjen :bored: Satser på at tanta faktisk har dratt nå. CD6 og snart veeeldig klar for EL-testing! Håper virkelig salvie-teen fremskynder EL, hvis ikke lover det dårlig for denne pp’en da jeg er bortreist neste helg (EL mandagen etter utfra forrige syklus) :nailbiting:
Tenker det er viktig å være positive og motiverte. Men kan ikke dvele ved det som gikk "galt" forrige PP. Da drar man med seg den negative energien videre til neste PP..
 
TMI-varsel:blod og slim.

på fredag fikk jeg mensen, er dermed cd5 i dag. I går begynte jeg å kjenne knip i høyre side, i eggstokkområdet. I dag har jeg også kjent knip og hatt eggehviteaktig slim (litt blodtilblandet siden jeg fortsatt spotter, men dog), blank men ikke så stor mengde (litt på dopapiret bare). Kan det være eggløsning allerede, så tidlig? Jeg er på jobbreise og er ikke hjemme før i morgen kveld. Selvfølgelig uten tilgang på el-tester og termometer (jeg har ikke startet å tempe enda).
 
TMI-varsel:blod og slim.

på fredag fikk jeg mensen, er dermed cd5 i dag. I går begynte jeg å kjenne knip i høyre side, i eggstokkområdet. I dag har jeg også kjent knip og hatt eggehviteaktig slim (litt blodtilblandet siden jeg fortsatt spotter, men dog), blank men ikke så stor mengde (litt på dopapiret bare). Kan det være eggløsning allerede, så tidlig? Jeg er på jobbreise og er ikke hjemme før i morgen kveld. Selvfølgelig uten tilgang på el-tester og termometer (jeg har ikke startet å tempe enda).

Syntes kanskje det var litt tidlig.. Er det noe apotek i nærheten så du kan kjøpe EL test på?
 
TMI-varsel:blod og slim.

på fredag fikk jeg mensen, er dermed cd5 i dag. I går begynte jeg å kjenne knip i høyre side, i eggstokkområdet. I dag har jeg også kjent knip og hatt eggehviteaktig slim (litt blodtilblandet siden jeg fortsatt spotter, men dog), blank men ikke så stor mengde (litt på dopapiret bare). Kan det være eggløsning allerede, så tidlig? Jeg er på jobbreise og er ikke hjemme før i morgen kveld. Selvfølgelig uten tilgang på el-tester og termometer (jeg har ikke startet å tempe enda).

Tror nok det er litt tidlig, mange kan jo ha slim en god stund før selve el og;)
 
Blir skikkelig motivert selv! :woot: Gøy å følge med på andres prøving og føler samtidig det tar den verste nervepirrende spenninga fra ens egen prøving :hilarious: Er selv bare i pp1, men husker godt fra forrige runde.

Hadde bare 3 dager med tanta denne gangen (ikke heelt unormalt), men har i tillegg «spottet» i 3 dager etter det igjen :bored: Satser på at tanta faktisk har dratt nå. CD6 og snart veeeldig klar for EL-testing! Håper virkelig salvie-teen fremskynder EL, hvis ikke lover det dårlig for denne pp’en da jeg er bortreist neste helg (EL mandagen etter utfra forrige syklus) :nailbiting:

Krysser fingrene for at TR er borte for godt på en stund nå og at EL kommer før :happy::happy:
 
TMI-varsel:blod og slim.

på fredag fikk jeg mensen, er dermed cd5 i dag. I går begynte jeg å kjenne knip i høyre side, i eggstokkområdet. I dag har jeg også kjent knip og hatt eggehviteaktig slim (litt blodtilblandet siden jeg fortsatt spotter, men dog), blank men ikke så stor mengde (litt på dopapiret bare). Kan det være eggløsning allerede, så tidlig? Jeg er på jobbreise og er ikke hjemme før i morgen kveld. Selvfølgelig uten tilgang på el-tester og termometer (jeg har ikke startet å tempe enda).

Kanskje litt tidlig, og vil ikke "skremme deg" men det går an! Ei venninne av meg hadde sex under mensen og ble gravid :woot: Har du hatt EL så tidlig i syklusen før?

Om det er EL-slim kan jo det komme flere dager før eggløsning

Hvis du kjenner tempen din godt så ser du vel raskt om du har kommet deg over linja eller ikke når du får tilgang til termometeret ditt igjen :) Ellers ville jeg bare prøvd å lagt inn aksjer så fort som mulig og tatt EL-test når du får tak i det!
 
Her er jeg litt sånn "meh" denne perioden kjenner jeg. Hadde skikkelig trua forrige pp med alt av symptomer og hele greia og ble veldig overrasket da jeg fikk negativ test. Vet ikke helt hvordan det blir i dpo-land denne runden da, men kjenner jeg megselv rett kommer jeg nok til å være pessimist selv om det kommer symptomer. Får heller bli overrasket over positiv test! Har planer fredag neste uke, da er jeg 10dpo så får vel ryke på en tidligtest da, så får jeg heller drikke vin med god samvittighet om den er negativ :p

EL-test i går var 0,13 så det er nok ikke noe i gang i nærmeste fremtid, men legger inn aksjer annahver dag frem til stigning i testene i tilfelle EL plutselig skulle finne på å komme tidligere enn forventa
 
Her er jeg litt sånn "meh" denne perioden kjenner jeg. Hadde skikkelig trua forrige pp med alt av symptomer og hele greia og ble veldig overrasket da jeg fikk negativ test. Vet ikke helt hvordan det blir i dpo-land denne runden da, men kjenner jeg megselv rett kommer jeg nok til å være pessimist selv om det kommer symptomer. Får heller bli overrasket over positiv test! Har planer fredag neste uke, da er jeg 10dpo så får vel ryke på en tidligtest da, så får jeg heller drikke vin med god samvittighet om den er negativ :p

EL-test i går var 0,13 så det er nok ikke noe i gang i nærmeste fremtid, men legger inn aksjer annahver dag frem til stigning i testene i tilfelle EL plutselig skulle finne på å komme tidligere enn forventa

Kjente også på masse symptomer forrige runde, så det som evt kommer nå skal jeg ta med en klype salt! Skal prøve å holde meg unna å teste tidlig, ødelegger jo hele uka om den er negativ :p Er det sånn at premom analyserer el-testene ut ifra hvordan den ser ut på bildet? Skal prøve det denne gangen, men tenkte vente et par dager til. Lykke til:happy:
 
Kjente også på masse symptomer forrige runde, så det som evt kommer nå skal jeg ta med en klype salt! Skal prøve å holde meg unna å teste tidlig, ødelegger jo hele uka om den er negativ :p Er det sånn at premom analyserer el-testene ut ifra hvordan den ser ut på bildet? Skal prøve det denne gangen, men tenkte vente et par dager til. Lykke til:happy:

Ja, jeg tar bare bilde av testen så analyserer premom det for meg :) Ser jo lett om det er negativ eller positiv test uten appen også, men kan være litt vanskelig å se forskjell på high og peak feks, da er appen fin å ha siden jeg tydeligvis ikke har så lang topp og kunne gått glipp av peak om jeg bare testa en gang pr dag feks!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20211020-105211.png
    Screenshot_20211020-105211.png
    612,2 KB · Visninger: 48
Dere som drikker grapefruktjuice/ekstrakt - hvilken type drikker dere? Lurte på å teste ut nå hvis det ikke er for seint, siden jeg ikke merka noe spesielt til el-slim forrige runde
 
Da har jeg begynt med EL-tester:hilarious: Jeg vil tro at EL kommer nøyaktig om 10 dager :angelic: Finner vel ut til UL på mandag så får dere også oppdateringer :D

Ha en flott lillelørdag jenter:love7
 
Ja, jeg tar bare bilde av testen så analyserer premom det for meg :) Ser jo lett om det er negativ eller positiv test uten appen også, men kan være litt vanskelig å se forskjell på high og peak feks, da er appen fin å ha siden jeg tydeligvis ikke har så lang topp og kunne gått glipp av peak om jeg bare testa en gang pr dag feks!

Skjønner, takk for svar!:) Jeg har kjøpt vanlig/ren grapefruktjuice på Meny, men er første gang jeg prøver så har ikke noen erfaringer med det. Begynte i går, en uke før EL, så får vi se :) Ekstrakt har de vel på helsekost tror jeg.
 
Cd 9 i dag. Har bestilt eggløsningstester som jeg venter på skal dumpe ned i postkassa. Blir spennende å se om det blir noen EL, eller om kroppen enda er litt forvirret etter forrige svangerskap :happy:
 
Da har tr hvertfall dratt sin vei, el og g-tester kommer i posten i morgen. Så da begynner vel den testingen :) kjenner jeg fortsatt er litt smådeppa pga den kjemiske denne pp. Er noe med når man først ser den positive testen så begynner tankene raskt å spinne rundt.
Satser på en juli baby ♡
 
Last edited:
Back
Topp