IKM uke 45

Turkistliv - 27 år - PP2 - B5 - EL ca 27.10 - IKM 10.11

Prøver på sistemann/jente :D Hadde akkurat en kjemisk/tidlig sa, håper på at gullegget slipper denne mnd. Typisk at mens ble forskjøvet, skulle egentlig hatt IKM en uke før. Men la gå :p
 
Så koselig med bryllup! :love017

Her skal lillemor til mormor på overnatting fra lørdag til søndag, så da skal mannen og jeg legge mikrosement på kjøkkenbenken. Gleder meg sååå til kjøkkenet endelig blir ferdig og vi kan rive det gamle (og fæle) :D
På søndag kommer lillemor hjem igjen og da blir det et lite familieselskap for å feire 3-års dagen hennes :Heartred
Godt når man kommer skikkelig igang med prosjekter. Vi og skulle tatt kjøkkenet, er det eneste som gjenstår etter resten av huset er tatt oppigjennom 7-8 år. Men så kjøpte vi jo hytte i tillegg som vi pusser opp:p
Gratulerer med 3 åring!
 
Første prøvde vi på i 5 år. Var gjennom IVF og utallige hormonkurer uten at det satt noen spire. men plutselig klaffet det av seg selv, mens vi ventet på ny runde IVF. Ble da gravid med tvillinger, men vi mista ene til fødsel:sad010 ble gravid på nytt 1 år etter og fødde nå i juli. Så nå håper vi det ikke tar så lang tid før siste sitter ❤️
Det må ha vært tøft å prøve så lenge og samtidig miste en av tvillingene under fødsel! :sorry: Må ha vært helt forferdelig!:Heartred Men var glad å lese at du ble gravid ikke så lenge etterpå og jeg håper at ny spire sitter fort denne gangen også :Heartred

God morgen!:coffee2
Hva skal dere i helga?
Vi skal i bryllup på lørdag, så dagen i dag blir brukt på å plassere unger og dyr til div barnevakter og reise.
13 åringen synes det er heeeelt unødvendig, han mener at han klarer fint å være hjemme alene hele helga:happy6 Ikke aktuelt for å si det sånn:knegg:
Har ingen spesielle planer i helgen vi, enn å vaske / rydde litt:D og skifte til vinterdekkene på begge bilene :angelic: Nå er det helg snart og jeg ønsker dere alle en super helg!:Heartred
 
ing35 - 37 år - PP4 - B2 - EL ca 30/10 og IKM ca 13/11

Har ett barn fra før og vi har prøvd på nummer to i litt over et år. Har blitt gravid to ganger, men mistet i en SA og i juli mistet vi lillebror i uke 19. Krysser fingrene for at vi lykkes snart.
 
Superappelsin - 25 - PP13 - B1 - EL 31.10 - IKM 11.11

Endelig kan jeg melde meg inn i gruppa :joyful: Har hatt 3 mnd med prøvepause, og de siste to ukene har jeg vært veldig klar for å komme i gang igjen! Gleder meg til å henge med dere :)
 
Termometeret mitt tok kvelden i morres så jeg heiv meg rundt for å bestille nytt så det ble sendt før helga. Og ca 3 min etter fullført bestillingen fant jeg ut at jeg skulle se litt nærmere på den og fant ut at batteriluka hadde falt litt av, så det var bare batteriet som ikke var helt på plass :hilarious:

Jaja, da har jeg snart to termometer med to desimaler :p

Jentetur til Oslo på meg i helga så er litt afk. Håper alle får en super helg! :dance008
 
Termometeret mitt tok kvelden i morres så jeg heiv meg rundt for å bestille nytt så det ble sendt før helga. Og ca 3 min etter fullført bestillingen fant jeg ut at jeg skulle se litt nærmere på den og fant ut at batteriluka hadde falt litt av, så det var bare batteriet som ikke var helt på plass :hilarious:

Jaja, da har jeg snart to termometer med to desimaler :p

Jentetur til Oslo på meg i helga så er litt afk. Håper alle får en super helg! :dance008
Så kjekt med jentetur! Kose deg masse! :) Du får ta et glass vin på tur mens du enda kan :p om noen uker satser vi på at vi ikke kan lenger! :D
 
Godt når man kommer skikkelig igang med prosjekter. Vi og skulle tatt kjøkkenet, er det eneste som gjenstår etter resten av huset er tatt oppigjennom 7-8 år. Men så kjøpte vi jo hytte i tillegg som vi pusser opp:p
Gratulerer med 3 åring!
Ja, kanskje greit å ha ett prosjekt av gangen også :p Blir fort litt mye! Vi holder på med hele 1.etg nå siden det nye kjøkkenet skulle stå et annet sted enn det gamle og vi har en relativt åpen løsning i etasjen. Gammelt hus, så alt skal tas. Kjenner det skal bli godt å få tilbake normalen forhåpentligvis innen året er omme :wacky: Da gjenstår «bare» soverom og tvstue i 2.etg, og det er litt lettere siden man bare kan bytte rom så lenge og lukke rotet vekk :joyful:

Tusen takk! :Heartred
 
Flere enn meg som bare går å venter på at TR skal dra sin kos? Har hvert helt mørbankes i korsryggen i hele dag. For ett mareritt!:mad:
 
Flere enn meg som bare går å venter på at TR skal dra sin kos? Har hvert helt mørbankes i korsryggen i hele dag. For ett mareritt!:mad:

Min kom 3 dager før tiden og varte bare i 4 dager. Men plutselig i går så kom det en del brun utlod, 5 dager etter jeg var ferdig:bored: Murra en del utpå kvelden så var sikker på at det kom til å starte igjen men nei. Ingenting:bookworm:
CD 10 her nå, men sist runde kom ikke el før på dag 25(!) pilleslutt for 2 mnd siden nå.
 
Denne runden har jeg bestilt digital EL-test fra Clearblue. Har noen erfaring med denne? Den skal visst gi deg minst 4 fruktbare dager og vi begynner å bli litt lei av å legge aksjer i ett sett :dead::p
 
Denne runden har jeg bestilt digital EL-test fra Clearblue. Har noen erfaring med denne? Den skal visst gi deg minst 4 fruktbare dager og vi begynner å bli litt lei av å legge aksjer i ett sett :dead::p
Med digital slipper du vertfall tyde tester. Personlig liker jeg strimmel testene best, og de er mye billigere. Hos meg bruker el havne på cd 16/17. Så bruker bare testene til å dobbelsjekke (litt kontrollfreak :hilarious:) . Når jeg ser el nærmer seg tester jeg morgen og kveld til jeg får negativ test :happy: ellers elsker jeg appen premom, bruker legge inn testene mine der:happy:
 
Min kom 3 dager før tiden og varte bare i 4 dager. Men plutselig i går så kom det en del brun utlod, 5 dager etter jeg var ferdig:bored: Murra en del utpå kvelden så var sikker på at det kom til å starte igjen men nei. Ingenting:bookworm:
CD 10 her nå, men sist runde kom ikke el før på dag 25(!) pilleslutt for 2 mnd siden nå.
Så frustrerende! :bored: Jeg er på dag 3 nå med TR. De siste gangene har den vart i 4 dager. Så spendt på hvor lenge det vil vare denne gangen.
 
hani94 - 27 - PP2 - B2 - EL 29.10 - IKM 13.11
 
Så frustrerende! :bored: Jeg er på dag 3 nå med TR. De siste gangene har den vart i 4 dager. Så spendt på hvor lenge det vil vare denne gangen.
Jada, her kommer det vist brun utflod/ blødning i dag
Må innrømme at jeg mister en del trua på denne runden:banghead:
 
Jeg havner vel også i denne IKM-gruppa :) EL kan variere +/- en dag, men den kom en dag før beregna forrige syklus så satser på det samme skjer nå. Da blir det:

Eppie - 36 - PP2 - B3 - EL 25.10 - IKM 09.11

Krysser fingrene for at dette er uka der alle flytter over i terminforum! :dance008
Kanskje det blir julibarn på oss. :rolleyes:
 
Back
Topp