IKM uke 45

Ikke noe mer brunlig utflod på meg annet enn litt fredag ettermiddag og en del mer lørdag ettermiddag:bored:
For all del, bra det altså!
Så spent på om denne syklusen blir like lang som forje. Å vente helt til cd 25 med el er litt drøyt. Premom sier den skal komme cd 22 av en eller annen grunn, så vi får se:wtf:
Cd 12 i dag;)
 
Frk.86 - 34 - B2 - PP11 - EL 28/10 - IKM 12/11

Første prøveperiode med dobbel dose Letrozol spent å se om det har noen effekt på når EL kommer :):)
 
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men for noen (inkludert meg selv) kan det fremskynde EL. Jeg har ikke spesielt lang syklus, men har tidligere vært plaget med kort lutealfase, så har tidligere prøvd salvie-te for å se om dette hadde noen effekt på meg. Jeg har fått EL 2-3 dager tidligere enn normalt de gangene jeg har drukket salvie-te, men lutealfasen var fremdeles like lang, om det gir mening. Lutealfasen min ligger nå på 11 dager, noe som ikke er så ille, så denne gangen prøver jeg det mest for å forhåpentligvis fremskynde EL noen dager.

Skal drikkes fra man får mensen og frem til eggløsning (jeg drakk det fra CD 1 til jeg observerte EL-slim CD14), og jeg drakk to kopper om dagen. Får kjøpt det på helsekost-butikker, og tilbereding står på baksiden. Jeg synes det smaker grantre, så jeg må ha i sitron for å få det ned :hilarious:

Nå er ikke jeg noen ekspert på dette området, så kanskje det er noen her inne som har en bedre forklaring enn meg :playful:
jøsses.. så spennende :bookworm:
 
jøsses.. så spennende :bookworm:

Spennende. Så lenge det ikke er farlig er der jo bare å prøve. Lutealfase på 11 dager er ikke så kort at det påvirker fertiliteten, så det ville jeg ikke vært bekymret for (men det er du kanske ikke heller).

Edit: svarte på feil melding, var til @Superappelsin
 
Spennende. Så lenge det ikke er farlig er der jo bare å prøve. Lutealfase på 11 dager er ikke så kort at det påvirker fertiliteten, så det ville jeg ikke vært bekymret for (men det er du kanske ikke heller).

Edit: svarte på feil melding, var til @Superappelsin

Har ikke hørt noe om at det er farlig, men man bør ikke drikke salvie-te når man er gravid eller når man ammer :) Neida, er ikke så bekymret for lutealfasen nå, men da jeg prøvde salvie-teen første gang hadde jeg 8-9 dager lutealfase.. Heldigvis har det stabilisert seg nå :)
 
Det ser ut til at TR er i ferd med å pakke sakene og dra :hello Nå er hun ikke velkommen tilbake før jeg sitter her med en liten baby :angelic: Jeg prøver meg på salvie-te denne prøveperioden, i håp om at EL fremskyndes. Pleier å få EL på CD17, så blir spennende å se om EL dukker opp tidligere denne gangen :joyful:
Salvie-te drikkes her også! :joyful: EL på CD19 forrige syklus, så blir spennende å se om teen har like god effekt som da vi prøvde på datteren vår. Da fremskyndet jeg EL med først en hel uke, og syklusen etter enda to dager :woot: Da hadde jeg forøvrig EL på CD23 før salvie-te da.
 
Tusler litt forsiktig inn her etter en trist kjemisk forrige PP.

Beken - 29 - B2 - PP2 - EL 29/10 - IKM 12/11

:greet025
 
Etter å ta vært en av de i uke 41 med tidlig SA/kjemisk er jeg veldig klar for ny runde etterhvert. Må gruppe 45 få litt bedre statistikk! :wav

Men må innrømme at en liten del av meg mistet piffen!! Super barnslig av meg, men jeg hadde først og fremst så utrolig lyst på et vår barn. Når man har flere kjemiske på rad så innser jeg jo at det er jo ikke det viktigste, men å evt være høygravid på tjukkeste sommeren. Hurraaa :hilarious: Nå er jeg såpass der at jeg ser for meg heller høstbaby og en liten en til jul. Og blir bare glad hvis det endelig blir en liten spire som vil sitte i 9 mnd :Heartpink

Jeg er usikker på hvor mye jeg vil kjøre på denne runden. I forrige klaffet det med grapefruktekstrakt og wild yam, vet ikke om jeg burde stå over wild yam?

Skal til legen 26 Oktober å ta blodprøver. Men det kan jo være forseint. Ser jo at jeg kan forvente å få eggløsning rundt den tiden

:sign19:sign19

Masse lykke til alle sammen! Må gullegget sitte :hello2

Krølle88- 32- B4- PP5- El ca 27.10 - IKM ca 11.11

Kan være syklus blir litt flyttet. Får se når el dukker opp:happy:
 
Hvilken CD begynner dere å teste etter EL da jenter? Kjenner det verker i testelysta allerede :rolleyes: Litt tidlig med CD5 idag og EL på CD19 forrige syklus :hilarious:
 
Frk.86 - 34 - B2 - PP11 - EL 28/10 - IKM 12/11

Første prøveperiode med dobbel dose Letrozol spent å se om det har noen effekt på når EL kommer :):)
Da er vi to!:D Tar dobbel dose letrozol her også:p

Hvilken CD begynner dere å teste etter EL da jenter? Kjenner det verker i testelysta allerede :rolleyes: Litt tidlig med CD5 idag og EL på CD19 forrige syklus :hilarious:
Jeg tenker at jeg begynner imorgen eller overmorgen (cd7/8) :hilarious: I de to siste syklusene hadde jeg EL på cd18. Men man vet jo aldri, plutselig kan EL bli flytta på:angelic:
 
Hvilken CD begynner dere å teste etter EL da jenter? Kjenner det verker i testelysta allerede :rolleyes: Litt tidlig med CD5 idag og EL på CD19 forrige syklus :hilarious:

Begynte i dag, cd7! Den var blenda :hilarious: Forrige pp kom vel el på cd15 så blir ei lang uke :p
 
Jeg tenker at jeg begynner imorgen eller overmorgen (cd7/8) :hilarious: I de to siste syklusene hadde jeg EL på cd18. Men man vet jo aldri, plutselig kan EL bli flytta på:angelic:

Begynte i dag, cd7! Den var blenda :hilarious: Forrige pp kom vel el på cd15 så blir ei lang uke :p

Godt vi er flere! Galskapen lenge leve laughing6
Begynner sikkert snart jeg også, selvom jeg hadde tenkt til å vente til CD10-12 ca :rolleyes::p
 
Da har jeg tatt mine siste piller (letrozol) for idag :D 3.kuren er inntatt og nå må det komme to streker om 2/3 uker!:nailbiting::Heartred
 
Hvilke dose bruker du?

Runde 11 med femar her.. Tok siste tabletter forrige onsdag.
Første gangen var det enkel kur, og jeg fikk EL/1 modne egg. Andre gangen var det dobbel dose og jeg fikk EL / modne egg på begge sider også. Denne gangen dobbel dose igjen, så er spent! Skal til UL nå mandag for å sjekke hvordan jeg ligger an:D Skulle også snakke mer om egg uttaket evt hvis det ikke gikk denne gangen heller.:rolleyes:
 
Back
Topp