IKM uke 45

Mensen kom i dag, så da regner jeg med jeg haver i denne IKM-gruppa. Antar mine datoer blir ca. slik:

Irrgrønn - 37 - PP12 - B1 - EL 30.10 - IKM 14.11
 
Mensen kom i dag, så da regner jeg med jeg haver i denne IKM-gruppa. Antar mine datoer blir ca. slik:

Irrgrønn - 37 - PP12 - B1 - EL 30.10 - IKM 14.11
Trist at det ikke gikk denne gangen. Men velkommen til denne IKM gruppa :Heartpink
 
Da joiner jeg dere her inne da, kjemisk denne pp. Kjipt.. :/ Men får håpe at denne gangen så skal spiren feste seg å sitte hele veien! ♡

Minime1315 - 35 - PP6 (3. etter exu) - B2/4 (2 fra før, ny mann) - EL 28/10 - IKM 11/11
 
Første prøvde vi på i 5 år. Var gjennom IVF og utallige hormonkurer uten at det satt noen spire. men plutselig klaffet det av seg selv, mens vi ventet på ny runde IVF. Ble da gravid med tvillinger, men vi mista ene til fødsel:sad010 ble gravid på nytt 1 år etter og fødde nå i juli. Så nå håper vi det ikke tar så lang tid før siste sitter ❤️

Huff, høres ut som en lang og vond reise :( Håper det klaffer raskt denne gangen, og at du sitter med en nyfødt skatt i armene om 9 måneder :Heartred
 
Etter SA forrige runde, har blødningen omsider sluttet og jeg er klar som ett egg :rolleyes: usikker på om el kommer som forventet, eller om SA forskyver det hele. Men jeg prøver meg her og håper den sitter hele veien denne gang:dance008

Morell88- 33 - B2 - PP 1 etter SA - EL ca. 29.10 - IKM 12.11
 
Etter SA forrige runde, har blødningen omsider sluttet og jeg er klar som ett egg :rolleyes: usikker på om el kommer som forventet, eller om SA forskyver det hele. Men jeg prøver meg her og håper den sitter hele veien denne gang:dance008

Morell88- 33 - B2 - PP 1 etter SA - EL ca. 29.10 - IKM 12.11
Lykke til!! Håper du får ett egg å ruge på denne gangen :Heartpink
 
Ser ut som TR dro sin kos i løpet av natta!
Da er det straks frem med EL testene da
:laughing025
 
Morn damer!

TR varte bare 3 dager her til en forandring, så i går da jeg kom hjem fra tur starta pp2 for fullt :p

Termometeret mitt som tok kvelden, men begynte å funke igjen i helga, har tatt kvelden igjen - etter måling i morres, så jeg rakk aldri å lese av tallet.. :meh: Men det nye ble levert i postkassa nå, så da får jeg satse på en mer sammenhengende tempelinje fra i morgen av!

EL-testene jeg bestilte i starten av forrige uke derimot lar vente på seg...men jeg har heldigvis igjen noen få fra forrige pp, tenkte å ta den første i ettermiddag!

Som jeg nevnte i ikm uke 41-42-gruppa, jeg syns vi var ekstra uheldige med mange negative/kjemiske/sa forrige pp - så krysser alt jeg har for at flaksen vår er tilbake denne runden! :hello2
 
Morn damer!

TR varte bare 3 dager her til en forandring, så i går da jeg kom hjem fra tur starta pp2 for fullt :p

Termometeret mitt som tok kvelden, men begynte å funke igjen i helga, har tatt kvelden igjen - etter måling i morres, så jeg rakk aldri å lese av tallet.. :meh: Men det nye ble levert i postkassa nå, så da får jeg satse på en mer sammenhengende tempelinje fra i morgen av!

EL-testene jeg bestilte i starten av forrige uke derimot lar vente på seg...men jeg har heldigvis igjen noen få fra forrige pp, tenkte å ta den første i ettermiddag!

Som jeg nevnte i ikm uke 41-42-gruppa, jeg syns vi var ekstra uheldige med mange negative/kjemiske/sa forrige pp - så krysser alt jeg har for at flaksen vår er tilbake denne runden! :hello2
Jeg ventet i over en uke sist jeg bestilte EL tester.... De tar jo vanligvis bare dager. Termometeret som jeg bestilte 2 dager senere en EL testene kom før EL testene :hilarious:
 
Det ser ut til at TR er i ferd med å pakke sakene og dra :hello Nå er hun ikke velkommen tilbake før jeg sitter her med en liten baby :angelic: Jeg prøver meg på salvie-te denne prøveperioden, i håp om at EL fremskyndes. Pleier å få EL på CD17, så blir spennende å se om EL dukker opp tidligere denne gangen :joyful:
 
Det ser ut til at TR er i ferd med å pakke sakene og dra :hello Nå er hun ikke velkommen tilbake før jeg sitter her med en liten baby :angelic: Jeg prøver meg på salvie-te denne prøveperioden, i håp om at EL fremskyndes. Pleier å få EL på CD17, så blir spennende å se om EL dukker opp tidligere denne gangen :joyful:
Salvie-te? Det har jeg ikke hørt om! FOrtell!
 
Salvie-te? Det har jeg ikke hørt om! FOrtell!

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men for noen (inkludert meg selv) kan det fremskynde EL. Jeg har ikke spesielt lang syklus, men har tidligere vært plaget med kort lutealfase, så har tidligere prøvd salvie-te for å se om dette hadde noen effekt på meg. Jeg har fått EL 2-3 dager tidligere enn normalt de gangene jeg har drukket salvie-te, men lutealfasen var fremdeles like lang, om det gir mening. Lutealfasen min ligger nå på 11 dager, noe som ikke er så ille, så denne gangen prøver jeg det mest for å forhåpentligvis fremskynde EL noen dager.

Skal drikkes fra man får mensen og frem til eggløsning (jeg drakk det fra CD 1 til jeg observerte EL-slim CD14), og jeg drakk to kopper om dagen. Får kjøpt det på helsekost-butikker, og tilbereding står på baksiden. Jeg synes det smaker grantre, så jeg må ha i sitron for å få det ned :hilarious:

Nå er ikke jeg noen ekspert på dette området, så kanskje det er noen her inne som har en bedre forklaring enn meg :playful:
 
Her har TR reist vekk også!!:taunt010

Er så klar for ny EL! Testing etter EL starter snart:pompus:
Håper dette er vår UKE!:Heartred
 
Nå kom sms om at testene ble levert i postkassa! Flaks at jeg valgte å ta hjemmekontor i dag så jeg kunne hente de inn med en gang! Og der fant jeg 5 tidligtester i tillegg til el-testene! Jeg hadde glemt at jeg bestilte de i tillegg, så da spørs det om det blir testing fra 8-9 dpo denne gangen også :hilarious:
 
Bestilt fler eltester, tenkt å prøve concieveplus denne pp, og hostesaft. Prøvde wildyam forrige pp, men følte meg så snål på dem, enda jeg tok ganske lite...

Håper det går denne gangen
 
Back
Topp