Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trist at det ikke gikk denne gangen. Men velkommen til denne IKM gruppaMensen kom i dag, så da regner jeg med jeg haver i denne IKM-gruppa. Antar mine datoer blir ca. slik:
Irrgrønn - 37 - PP12 - B1 - EL 30.10 - IKM 14.11
Takk for det! Dette skal bli IKM-gruppa hvor ALLE havner på gravidlista!Trist at det ikke gikk denne gangen. Men velkommen til denne IKM gruppa
Hehe helt klart!! Selv om høygravid er pyton på sommeren er jeg veldig klar for det!Takk for det! Dette skal bli IKM-gruppa hvor ALLE havner på gravidlista!
(Lov å være optimistisk )
Første prøvde vi på i 5 år. Var gjennom IVF og utallige hormonkurer uten at det satt noen spire. men plutselig klaffet det av seg selv, mens vi ventet på ny runde IVF. Ble da gravid med tvillinger, men vi mista ene til fødsel ble gravid på nytt 1 år etter og fødde nå i juli. Så nå håper vi det ikke tar så lang tid før siste sitter
Lykke til!! Håper du får ett egg å ruge på denne gangenEtter SA forrige runde, har blødningen omsider sluttet og jeg er klar som ett egg usikker på om el kommer som forventet, eller om SA forskyver det hele. Men jeg prøver meg her og håper den sitter hele veien denne gang
Morell88- 33 - B2 - PP 1 etter SA - EL ca. 29.10 - IKM 12.11
Jeg ventet i over en uke sist jeg bestilte EL tester.... De tar jo vanligvis bare dager. Termometeret som jeg bestilte 2 dager senere en EL testene kom før EL testeneMorn damer!
TR varte bare 3 dager her til en forandring, så i går da jeg kom hjem fra tur starta pp2 for fullt
Termometeret mitt som tok kvelden, men begynte å funke igjen i helga, har tatt kvelden igjen - etter måling i morres, så jeg rakk aldri å lese av tallet.. Men det nye ble levert i postkassa nå, så da får jeg satse på en mer sammenhengende tempelinje fra i morgen av!
EL-testene jeg bestilte i starten av forrige uke derimot lar vente på seg...men jeg har heldigvis igjen noen få fra forrige pp, tenkte å ta den første i ettermiddag!
Som jeg nevnte i ikm uke 41-42-gruppa, jeg syns vi var ekstra uheldige med mange negative/kjemiske/sa forrige pp - så krysser alt jeg har for at flaksen vår er tilbake denne runden!
Salvie-te? Det har jeg ikke hørt om! FOrtell!Det ser ut til at TR er i ferd med å pakke sakene og dra Nå er hun ikke velkommen tilbake før jeg sitter her med en liten baby Jeg prøver meg på salvie-te denne prøveperioden, i håp om at EL fremskyndes. Pleier å få EL på CD17, så blir spennende å se om EL dukker opp tidligere denne gangen
Salvie-te? Det har jeg ikke hørt om! FOrtell!