Denne tolkingen Er ikke enkelt å finne utav
Nei, fy søren altså! Også den nervepirrende ventingen på ny temp, nye tester, symptomer osv. for å forhåpentligvis bli litt klokere på hvor man er i syklus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne tolkingen Er ikke enkelt å finne utav
……og ofte forstår man like lite etter det igjen ogsåNei, fy søren altså! Også den nervepirrende ventingen på ny temp, nye tester, symptomer osv. for å forhåpentligvis bli litt klokere på hvor man er i syklus
Yeej, da ser ut som det skjer ting her
Regner med peak i kveld med min korte topp. Vis vedlegget 369702
Jepp……og ofte forstår man like lite etter det igjen også
Nei, min premom har satt peak på lavere. Og helt enig med deg at jeg hadde ansett min også som positiv egentlig Men med ustabil syklus og voldsom økning på tester cd 24 sist så er jeg usikkerDere som tester etter el, må den være over 1 på premom før det er peak? Det var tydelig stigning i går men oppe i 0.89 i går i 20 tiden. Får vel kanskje bare fortsette å teste i dag. Skal ta en nå før kl 12. Hadde jeg ikke brukt premom så hadde jeg jo sagt at testen i går kveld var positiv. Strekene er hvertfall like.
Kjenner at om det ikke klaffer nå så tror jeg at jeg skal ta en mnd uten eltester, for det er litt stress å teste og tolke syns jeg!
God bedring!God morgen damer!
4/5dpo og i dag steg heldigvis tempen igjen!
Våkna med skikkelig kaktus i halsen da, så i dag blir det hjemmekontor. Ikke like vond hals nå, men er generelt sliten og ekkel i magen, måtte bare løpe på do mens jeg smurte matpakke til ungene ved frokostbordet. Bestilte time til test om en time så håper jeg får svar før helga. Takler ikke de hjemmetestene, så da tar jeg heller noen timer med venting Er jo fullvaksinert så er sikkert bare en forkjølelse (igjen!), men bør vel ikke ta noen sjanser.
Dere som tester etter el, må den være over 1 på premom før det er peak? Det var tydelig stigning i går men oppe i 0.89 i går i 20 tiden. Får vel kanskje bare fortsette å teste i dag. Skal ta en nå før kl 12. Hadde jeg ikke brukt premom så hadde jeg jo sagt at testen i går kveld var positiv. Strekene er hvertfall like.
Kjenner at om det ikke klaffer nå så tror jeg at jeg skal ta en mnd uten eltester, for det er litt stress å teste og tolke syns jeg!
God bedring!
Håper på negativ test, ikke ofte det sies her inne
Dere som tester etter el, må den være over 1 på premom før det er peak? Det var tydelig stigning i går men oppe i 0.89 i går i 20 tiden. Får vel kanskje bare fortsette å teste i dag. Skal ta en nå før kl 12. Hadde jeg ikke brukt premom så hadde jeg jo sagt at testen i går kveld var positiv. Strekene er hvertfall like.
Huff mannfolkEnda ikke kommer over skuffelsen av denne pp'n og sliter litt med å forholde meg til mannen..
EL var nok fredagen, på kvelden (cd 15), tidligste på lenge. Vi hadde sex søndagen før. Mye kluss den helgen med mann som ikke var veldig bøyelig for sex, men allerede søndagen var han plutselig klar igjen. Da sa jeg surt ifra. Men tror ikke han skjønte det
Begynner med IVF trolig neste helg, dagen etter at mensen kommer. Men klarer ikke la vær tenke at vi kaaaaaaaanskje kunne sluppet dette hvis vi hadde hatt sex den fredagen.