IKM uke 45

6-7dpo og fortsatt kvalm og diare. Sliter med å få i meg mat da jeg vet det kommer ut igjen bakveien en halvtimes tid senere (sorry for too much info :hilarious:) Klarte å holde ut en liten shopperunde for å få ferdig halloweenkostymer til i morra heldigvis

Spennende at så mange andre også har passert EL nå!

Jeg skal teste enten tirsdag (9dpo) eller torsdag (11dpo). Blir sikkert tirsdag, for jeg feilbestilte en haug med tidligtester :hilarious:

6-7dpo og fortsatt kvalm og diare. Sliter med å få i meg mat da jeg vet det kommer ut igjen bakveien en halvtimes tid senere (sorry for too much info :hilarious:) Klarte å holde ut en liten shopperunde for å få ferdig halloweenkostymer til i morra heldigvis

Spennende at så mange andre også har passert EL nå!

Jeg skal teste enten tirsdag (9dpo) eller torsdag (11dpo). Blir sikkert tirsdag, for jeg feilbestilte en haug med tidligtester :hilarious:
Håper formen blir bedre i morgen!
Jeg skal prøøøøve å vente til onsdag når jeg er 9 dpo:p

CD 20
Krysser fingrene for alle dere i dpo-klubben:D Skulle ønske jeg var med i den:p
Mine el-tester har ligget mellom 0,13-0,17 de siste 4 dagene. Har mye murring og i går ble brystvortene ømme(som pleier å skje rundt el og vare til mens), så noe er på gang, men syns det går veldig tregt:dance018
Mandag skal jeg til gyn å ta blodprøve for å se om jeg har hatt el, så hadde vært veldig gøy hvis el kom før det:happy:

3 dpo. Gurimallaaa. Skallabank . Små kvalm og blæææh.

Men det er ikke pga dpo-dager, meeeeen halloweenfest igår :hilarious::cool05

Hahah. Det var godt å komme seg ut litt med venner, bare danse og tulle rundt :knegg:
Har nesten ikke drukket alkohol de siste månedene fordi jeg holder litt igjen. Men dette kan jo ha blitt den siste festen på en god stund? :sign17:laughing8:wav

Lov til å krysse fingrene :dance011

3 dpo. Gurimallaaa. Skallabank . Små kvalm og blæææh.

Men det er ikke pga dpo-dager, meeeeen halloweenfest igår :hilarious::cool05

Hahah. Det var godt å komme seg ut litt med venner, bare danse og tulle rundt :knegg:
Har nesten ikke drukket alkohol de siste månedene fordi jeg holder litt igjen. Men dette kan jo ha blitt den siste festen på en god stund? :sign17:laughing8:wav

Lov til å krysse fingrene :dance011

Herlig med en god fest da! Til tross for dagen derpå :hilarious::dead:

7 dpo her og jeg føler meg absolutt ikke gravid i dag :hilarious:Ser ut som magesjuka er over, så jeg er ikke kvalm heller. Puppene er bittelitt ømme når jeg kjenner godt etter..men er jo godt mulig de kjennes sånn til vanlig også :p Har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal teste på tirsdag eller om jeg skal vente til torsdag, får se det litt an ila morgendagen tenker jeg.

Herlig med en god fest da! Til tross for dagen derpå :hilarious::dead:
Litt hardt når man må være mamma, kokk og vaskehjelp dagen derpå. :hilarious: Mannen er syk, så ingen hjelp å få :dead:

Jeg ligger nå her og vil bli servert cola og junkfood:hungry: Istedenfor må jeg slave :hilarious: Brutalt... Så vil vi gå for et barn nr 4. Galskap :signs003

:laughing002

Litt hardt når man må være mamma, kokk og vaskehjelp dagen derpå. :hilarious: Mannen er syk, så ingen hjelp å få :dead:

Jeg ligger nå her og vil bli servert cola og junkfood:hungry: Istedenfor må jeg slave :hilarious: Brutalt... Så vil vi gå for et barn nr 4. Galskap :signs003

Hehehe :hilarious:
Håper formen din bedrer seg raskt!

Kjenner igjen følelsen! Eldstemann drar på trening selv, mellomste blir mer og mer selvstendig og yngste er blitt gammel nok til å stå opp å fikse seg frokost så vi kan duppe en time ekstra. Også skal vi starte på nytt:nailbiting:
Håper formen tar seg opp iløpet av dagen:p

Tar tilbake det med at magesjuka ga seg, løper fortsatt på do ca en halvtime etter at jeg har spist :yuck: Ikke kvalm da..

Kjenner igjen følelsen! Eldstemann drar på trening selv, mellomste blir mer og mer selvstendig og yngste er blitt gammel nok til å stå opp å fikse seg frokost så vi kan duppe en time ekstra. Også skal vi starte på nytt:nailbiting:
Håper formen tar seg opp iløpet av dagen:p
Hahaah ja innimellom tar jeg meg selv i å tenke om vi gjør det rette med å få en til :joyful: Tenk om den velter lasset? :hilarious:Men min kjære vil ha to biologiske også. Så tror det blir fint jeg :nailbiting: :happy:

Hahaah ja innimellom tar jeg meg selv i å tenke om vi gjør det rette med å få en til :joyful: Tenk om den velter lasset? :hilarious:Men min kjære vil ha to biologiske også. Så tror det blir fint jeg :nailbiting: :happy:
Samme som hos oss det. Kan bli travelt da det til tider er kaotisk nok med de tre andre :hilarious: så får tanker om dette virkelig er så lurt å prøve på.
Men vi ønsker oss to små sammen, og vi ønsker at minstemann skal få et søsken litt mer tettere i alder. Mine fra før er litt eldre. Tror det blir bra jeg :happy:
Da blir familien helt komplett. ♡

Samme som hos oss det. Kan bli travelt da det til tider er kaotisk nok med de tre andre :hilarious: så får tanker om dette virkelig er så lurt å prøve på.
Men vi ønsker oss to små sammen, og vi ønsker at minstemann skal få et søsken litt mer tettere i alder. Mine fra før er litt eldre. Tror det blir bra jeg :happy:
Ja det er fint :Heartpink Vi hadde håpt på under 3 år imellom. Når blir det iallefall 3. Så får vi krysse fingrene for at det ikke blir så veldig mye mer enn det :happy:

Her blir det totalt 5, går så fint atte:p Mine, dine, våre er vel blitt ganske normalt.
Blir ihvertfall 7,5 år imellom yngste og til attpåklatt her.
Takk for det :Heartred

Jeg tror det må være matforgiftning, men er litt usikker. Ingen andre i huset har merka noe. Vurderer å ta en tur til legen i morgen om det ikke gir seg. Fikk det jo på fredag, så begynner å bli lenge nok nå :depressed:
Ville tatt den turen til legen ja, skal jo ikke holde på sånn så lenge!

3 dpo idag :)

Screenshot_2021-10-31-11-59-58-403_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Back
Topp