Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper formen blir bedre i morgen!6-7dpo og fortsatt kvalm og diare. Sliter med å få i meg mat da jeg vet det kommer ut igjen bakveien en halvtimes tid senere (sorry for too much info ) Klarte å holde ut en liten shopperunde for å få ferdig halloweenkostymer til i morra heldigvis
Spennende at så mange andre også har passert EL nå!
Jeg skal teste enten tirsdag (9dpo) eller torsdag (11dpo). Blir sikkert tirsdag, for jeg feilbestilte en haug med tidligtester
3 dpo. Gurimallaaa. Skallabank . Små kvalm og blæææh.
Men det er ikke pga dpo-dager, meeeeen halloweenfest igår
Hahah. Det var godt å komme seg ut litt med venner, bare danse og tulle rundt
Har nesten ikke drukket alkohol de siste månedene fordi jeg holder litt igjen. Men dette kan jo ha blitt den siste festen på en god stund?
Lov til å krysse fingrene
Litt hardt når man må være mamma, kokk og vaskehjelp dagen derpå. Mannen er syk, så ingen hjelp å fåHerlig med en god fest da! Til tross for dagen derpå
HeheheLitt hardt når man må være mamma, kokk og vaskehjelp dagen derpå. Mannen er syk, så ingen hjelp å få
Jeg ligger nå her og vil bli servert cola og junkfood Istedenfor må jeg slave Brutalt... Så vil vi gå for et barn nr 4. Galskap
Kjenner igjen følelsen! Eldstemann drar på trening selv, mellomste blir mer og mer selvstendig og yngste er blitt gammel nok til å stå opp å fikse seg frokost så vi kan duppe en time ekstra. Også skal vi starte på nyttLitt hardt når man må være mamma, kokk og vaskehjelp dagen derpå. Mannen er syk, så ingen hjelp å få
Jeg ligger nå her og vil bli servert cola og junkfood Istedenfor må jeg slave Brutalt... Så vil vi gå for et barn nr 4. Galskap
Uff masse god bedring!!Tar tilbake det med at magesjuka ga seg, løper fortsatt på do ca en halvtime etter at jeg har spist Ikke kvalm da..
Huffda. Er det matforgiftning eller omgangssyken?Tar tilbake det med at magesjuka ga seg, løper fortsatt på do ca en halvtime etter at jeg har spist Ikke kvalm da..
Hahaah ja innimellom tar jeg meg selv i å tenke om vi gjør det rette med å få en til Tenk om den velter lasset? Men min kjære vil ha to biologiske også. Så tror det blir fint jegKjenner igjen følelsen! Eldstemann drar på trening selv, mellomste blir mer og mer selvstendig og yngste er blitt gammel nok til å stå opp å fikse seg frokost så vi kan duppe en time ekstra. Også skal vi starte på nytt
Håper formen tar seg opp iløpet av dagen
Uff masse god bedring!!
Huffda. Er det matforgiftning eller omgangssyken?
Samme som hos oss det. Kan bli travelt da det til tider er kaotisk nok med de tre andre så får tanker om dette virkelig er så lurt å prøve på.Hahaah ja innimellom tar jeg meg selv i å tenke om vi gjør det rette med å få en til Tenk om den velter lasset? Men min kjære vil ha to biologiske også. Så tror det blir fint jeg
Ja det er fint Vi hadde håpt på under 3 år imellom. Når blir det iallefall 3. Så får vi krysse fingrene for at det ikke blir så veldig mye mer enn detSamme som hos oss det. Kan bli travelt da det til tider er kaotisk nok med de tre andre så får tanker om dette virkelig er så lurt å prøve på.
Men vi ønsker oss to små sammen, og vi ønsker at minstemann skal få et søsken litt mer tettere i alder. Mine fra før er litt eldre. Tror det blir bra jeg
Da blir familien helt komplett. ♡
Hahaah ja innimellom tar jeg meg selv i å tenke om vi gjør det rette med å få en til Tenk om den velter lasset? Men min kjære vil ha to biologiske også. Så tror det blir fint jeg
Her blir det totalt 5, går så fint atte Mine, dine, våre er vel blitt ganske normalt.Samme som hos oss det. Kan bli travelt da det til tider er kaotisk nok med de tre andre så får tanker om dette virkelig er så lurt å prøve på.
Men vi ønsker oss to små sammen, og vi ønsker at minstemann skal få et søsken litt mer tettere i alder. Mine fra før er litt eldre. Tror det blir bra jeg
Da blir familien helt komplett. ♡
Ville tatt den turen til legen ja, skal jo ikke holde på sånn så lenge!Takk for det
Jeg tror det må være matforgiftning, men er litt usikker. Ingen andre i huset har merka noe. Vurderer å ta en tur til legen i morgen om det ikke gir seg. Fikk det jo på fredag, så begynner å bli lenge nok nå