IKM uke 45

Uff skjønner meg ikke på kroppen litt usikker om jeg har hatt eggløsning denne måneden :shifty:

Jeg testet med RFSU fra CD 9 og testene var nesten blanke en liten topp på CD 14 men fortsatt svak nå har jeg brukt CB rose fra CD 16 og de har vært negative jeg pleier å ha eggløsning CD 20 men har gått på dobbel letrozol kur så vet ikke hva jeg skal tro.
Vis vedlegget 370055

Med dårlig aksjelegging også denne måneden så er ganske pessimistisk men men neste PP da satser vi på den sitter :love017
Sånn så mine tester også ut denne perioden. Jeg skjønte ingenting! Plutselig ble det litt stigning CD19, med Peak CD20, så det er fortsatt håp :woot: Har og tatt Letrozol denne måneden. Lykke til!

Uff skjønner meg ikke på kroppen litt usikker om jeg har hatt eggløsning denne måneden :shifty:

Jeg testet med RFSU fra CD 9 og testene var nesten blanke en liten topp på CD 14 men fortsatt svak nå har jeg brukt CB rose fra CD 16 og de har vært negative jeg pleier å ha eggløsning CD 20 men har gått på dobbel letrozol kur så vet ikke hva jeg skal tro.
Vis vedlegget 370055

Med dårlig aksjelegging også denne måneden så er ganske pessimistisk men men neste PP da satser vi på den sitter :love017

Jeg er også usikker på om jeg har hatt eggløsning denne måneden! EL kommer alltid på CD17 til meg, men er nå på CD18 uten tegn til eggløsning - annet enn en god del el-slim :scratch

3dpo og det verker altså så veldig i livmor… Føles veldig likt som da jeg ble gravid med datteren, så vanskelig å ikke bli forventningsfull :nailbiting::wacky:
Men prøver å ta det med ro. Planlagt testing neste mandag på 10dpo.

Jeg er også usikker på om jeg har hatt eggløsning denne måneden! EL kommer alltid på CD17 til meg, men er nå på CD18 uten tegn til eggløsning - annet enn en god del el-slim :scratch

Kunne ikke kroppen bare sagt ifra :woot: jeg hadde også el slim CD 14 og da pleier jeg å få eggløsning innen et par dager men testene er bare negative :(

Det er så frustrerende!:banghead: Jeg er i samme båt som deg:D Vet ikke om jeg fikk eggløsning på min første runde med letrozol, el-testene ble ikke positive. Men skal ta blodprøve hos gyn i dag, så er spent på å se hva den sier.
Håper det klaffer bedre for deg neste runde:Heartred

Så spennende:happy::happy:

jeg tok blodprøver i dag er på CD21 så blir spennende å se hva prøvene viser…

3dpo og det verker altså så veldig i livmor… Føles veldig likt som da jeg ble gravid med datteren, så vanskelig å ikke bli forventningsfull :nailbiting::wacky:
Spennende å kjenne etter altså!
Verker her også, såå utålmodig her.. :hilarious:
Blir nok testing her til helgen, håper jeg klarer å holde meg til søndag 9dpo. :rolleyes::D

Så spennende! Håper at det er et godt tegn for deg.
Jeg planlegger også å teste om en uke, er da 11 dpo. Prøver å ikke tenke og analysere særlig, og forventer liksom enten blenda eller kjemisk :wtf:

Spennende å kjenne etter altså!
Verker her også, såå utålmodig her.. :hilarious:
Blir nok testing her til helgen, håper jeg klarer å holde meg til søndag 9dpo. :rolleyes::D
Jeg/vi er heldigvis på hyttetur med et vennepar i helga, så har planer om å la testene bli igjen hjemme sånn at jeg klarer å holde meg til 10dpo :hilarious:

Jeg/vi er heldigvis på hyttetur med et vennepar i helga, så har planer om å la testene bli igjen hjemme sånn at jeg klarer å holde meg til 10dpo :hilarious:
Ja da er det lettere, enn når de ligger i skuffen på badet og frister :rolleyes:

7 dpo og egentlig ingen spesielle symptomer, men det har jeg ikke hatt tidligere heller som jeg kan huske:cool14
Så skal man liksom klare å holde seg unna testene i nesten 2 døgn til!!
Nesten så jeg vurderer å sette på nedtelling på telefonen:laughing001

Altså jeg er så svak! Når det blir så mye prat om testing her mistenker jeg at jeg kommer til å ta den første i morgen (9dpo), blir vanskelig å holde seg til torsdag! :hilarious:

Forresten, når går dere over fra å bruke tidligtester til vanlige tester?

Altså jeg er så svak! Når det blir så mye prat om testing her mistenker jeg at jeg kommer til å ta den første i morgen (9dpo), blir vanskelig å holde seg til torsdag! :hilarious:

Bruker bare vanlige tester :hilarious: *ikkesårartmanblirskuffaovernegativtest7dpo* :bag:

Gjør det, gjør det!!!
Så vi andre har noe å se på, for bilde er obligatorisk:laughing001

Bare å begynne å teste de som har kommet så langt i løypa :happy: gøy å følge med å tyde tester :hilarious: så går kanskje dagene litt raskere :p

Sååå stolt!
Jeg tissa rett i do, selv om jeg satt ei stund å så på mappa med tester :laughing001

Hva er det tidligste dere har fått strek?
Tror faktisk jeg MÅ ta en i morgen 8 dpo, bare for å ha gjort det. Men jeg blir sikkert å surmule resten av dagen i morgen om den ikke viser noe:bag:

Sååå stolt!
Jeg tissa rett i do, selv om jeg satt ei stund å så på mappa med tester :laughing001

Tror faktisk jeg MÅ ta en i morgen 8 dpo, bare for å ha gjort det. Men jeg blir sikkert å surmule resten av dagen i morgen om den ikke viser noe:bag:
Mener 8dpo er det tidligste jeg har sett noe. Så hadde tatt en i morgen var jeg deg :hilarious::rolleyes:

Sååå stolt!

Kvelden 9dpo, tror jeg :p

Heihei:joyful:

Tenker at jeg skal fokusere på at det var EL på cd18. Ikke på 17, enig?? :rolleyes: Så iallfall er jeg 1 DPO idag:hilarious: Den evige lange reisen har begynt :hilarious:

Tempen stiger oppover ihvertfall og tror FF setter kryss imorgen hvis den stiger fortsatt :D Vet jo at jeg har hatt EL siden gyn har funnet moden egg og at jeg har tatt Ovitrelle :angelic:

Jeg skal begynne med g-tester nå ca lørdag/søndag for å følge med om Ovitrelle forsvinner fra kroppen :p

Vedlegg

• 17D547AC-992C-4D7F-9EFB-719D519A6B62.jpeg
    17D547AC-992C-4D7F-9EFB-719D519A6B62.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 47
  • 5F0EC5CE-B885-439F-BE34-26BA778F9738.jpeg
    5F0EC5CE-B885-439F-BE34-26BA778F9738.jpeg
    901,2 KB · Visninger: 47
Back
Topp