Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til denne PP!Må få lagt noen aksjer i kveld!

Tja, jeg vet ikke. Vi får se. Skal endrePremom endret ikm til 25, skal jeg stole på den?
Omså får du endre ikm til 25 på meg![]()
Jeg er så glad for at EL er bekreftet!
er det noen som da vet ca når el pleier å komme når man oppdager elslimet sånn? Jeg pleier å få veldig vondt i eggstokkene på el, så tror ikke den er nå, men det blir å hoppe i høyet i kveld uansett 

Da ligger vi helt likt hvordan gikk det til gyn?? Synes jeg begynner å merke litt ELslim allerede.Tror jeg kommer til å få eggløsning om ikke mange dager. Er på dag 12 nå, enkelt å huske, da dag 1 var 1. oktober. Kjenner at det begynner å skje noe... Fikk lagt inn første aksjer i kveld. I morgen skal jeg til gyn, så om det blir noe undersøkelse, er jeg spent på om hun vil se noe.
Det gikk bra. Hun målte slimhinnene i livmora og de var fine til at et egg kan feste seg der og hun fant en stor follikkel i høyre eggstokk, så det stemmer det jeg kjenner på meg. Eggløsning er på vei. Hun sa "Håper dere hadde sex i går.. Og dere kan godt ha sex i dag også."Da ligger vi helt likt hvordan gikk det til gyn?? Synes jeg begynner å merke litt ELslim allerede.

Kjenner meg igjen i det, du. Vi får sammen holde ut og kanskje vi skal vente til IKM med å teste hele gjengen.Får prøve meg igjen. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke joine gruppe denne gangen fordi jeg får så oppheng. Yet here I am!
Lenita - 28 - PP3 - B2 - EL 16/10 - IKM 30/10

Jeg skal melde meg inn så fort jeg vet når el er, noe jeg tror er rett rundt hjørnetDa er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?
og jeg blir absolutt med på utfordringa! Har bare 2 gtester så skal ikke sløse dem bort 
Ja, 1dpo er dagen etter el. Og samme dag som testen er negativ igjen.Idag smiler EL-testene, så da forventer jeg EL imorgen. Det betyr at IKM er mer nøyaktig også.Jeg er så glad for at EL er bekreftet!
Men - når er jeg 1dpo? Fredag dersom EL er imorgen?
Jeg kan uansett endres til:
Freia97 - 24 - PP1 - B1 - EL 14/10 - IKM 28/10

Da er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?
men er like greit å vente.