IKM Uke 43

Premom har endret IKM hos meg siden jeg plutselig fikk forsinket positiv EL test idag. Så da kan du endre til:

Milla_mor - 33 - PP1 - B4 - EL 13/10 - IKM 27/10

:)

Dere som kan detta her. Ser dette bra ut? :)

Vedlegg

• 73A338CA-CC2A-45CE-AD97-48D451EB19AF.png
    73A338CA-CC2A-45CE-AD97-48D451EB19AF.png
    1,2 MB · Visninger: 74
Har definitivt EL idag, da testen er blitt negativ - og jeg har hatt mye elsmerter igjennom hele dagen. Fikk lurt med meg sambo til litt sengedans ikveld. Velger å tro at jeg er 1dpo imorgen, slik at jeg prøver meg med Wild yam fra onsdag. Spennende tider.

Tror jeg kommer til å få eggløsning om ikke mange dager. Er på dag 12 nå, enkelt å huske, da dag 1 var 1. oktober. Kjenner at det begynner å skje noe... Fikk lagt inn første aksjer i kveld. I morgen skal jeg til gyn, så om det blir noe undersøkelse, er jeg spent på om hun vil se noe.

Idag smiler EL-testene, så da forventer jeg EL imorgen. Det betyr at IKM er mer nøyaktig også.:Heartred Jeg er så glad for at EL er bekreftet!

Men - når er jeg 1dpo? Fredag dersom EL er imorgen?

Jeg kan uansett endres til:
Freia97 - 24 - PP1 - B1 - EL 14/10 - IKM 28/10

Vedlegg

• 10AC0F09-2056-4C16-81C1-B155A7874B0B.jpeg
    10AC0F09-2056-4C16-81C1-B155A7874B0B.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 54
El må være rett rundt hjørnet, selv om de dumme strimelne viser bare 0.20, er elslimet godt i gang allerede og jeg kan strekke lange tråder mellom fingrene :wacky: er det noen som da vet ca når el pleier å komme når man oppdager elslimet sånn? Jeg pleier å få veldig vondt i eggstokkene på el, så tror ikke den er nå, men det blir å hoppe i høyet i kveld uansett :dance011

Mamima - 32 - B3 - pp5 - el.14/10(?) - ikm 27/10ish

Idag ser det ut som det endelig skjer noe! Premom mener fortsatt at jeg hadde el igår, men det får jeg ikke til å stemme da strimmelen først ble positiv i formiddag:confused013

Fått lagt inn aksjer mandag formiddag å natt til idag foreløpig, så får vi se:p

Spørsmål, siden jeg enda ikke er helt dreven på denne el-testingen. Er det da testen er negativ eggløsningen er, eller siste dag den er positiv? Å deretter kan egget leve i opp til et døgn?

Mye logistikk bak dette å lage barn har jeg skjønt:p

Screenshot_20211013-114047_Premom.jpg

Wondergirl- B1- PP3- EL 13.10- IKM 29.10

da tror jeg el er idag. Basert på slim, symptomer, krampe og datoer ifht 2 apper. La inn aksjer i går blant annet. Og for ca 4-5 dager siden. Så får håpe det holder.. jeg har også da muligens fått PROLAPS -? Av alle ting i underlivet, så må ringe legen å bestille gyn sjekk. Noe som er veldig frustrerende å skummelt må jeg si. Aner ikke om det kan ødelegge for prøving eller ikke så.. kjenner meg ikke like investert i prøvingen denne runden. Mest få kontroll over syklus og hormoner generelt. Selv om det vinduet som passet å bli gravid på ifht studier begynner å minske … vi er heldigvis «bare» på pp3. Men jeg skal bli lettet om det viser seg at det klaffer nå, slik ting går litt bedre opp ifht permisjon osv :angelic:

Tror jeg kommer til å få eggløsning om ikke mange dager. Er på dag 12 nå, enkelt å huske, da dag 1 var 1. oktober. Kjenner at det begynner å skje noe... Fikk lagt inn første aksjer i kveld. I morgen skal jeg til gyn, så om det blir noe undersøkelse, er jeg spent på om hun vil se noe.
Da ligger vi helt likt hvordan gikk det til gyn?? Synes jeg begynner å merke litt ELslim allerede.

Får prøve meg igjen. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke joine gruppe denne gangen fordi jeg får så oppheng. Yet here I am! :pompus:

Lenita - 28 - PP3 - B2 - EL 16/10 - IKM 30/10

Skulle prøve meg på el-test i dag. Den var tydeligvis defekt :arghh:

Da ligger vi helt likt hvordan gikk det til gyn?? Synes jeg begynner å merke litt ELslim allerede.
Det gikk bra. Hun målte slimhinnene i livmora og de var fine til at et egg kan feste seg der og hun fant en stor follikkel i høyre eggstokk, så det stemmer det jeg kjenner på meg. Eggløsning er på vei. Hun sa "Håper dere hadde sex i går.. Og dere kan godt ha sex i dag også." :wacky:

Får prøve meg igjen. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke joine gruppe denne gangen fordi jeg får så oppheng. Yet here I am! :pompus:

Lenita - 28 - PP3 - B2 - EL 16/10 - IKM 30/10
Kjenner meg igjen i det, du. Vi får sammen holde ut og kanskje vi skal vente til IKM med å teste hele gjengen. :hilarious:

Da er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?
Jeg skal melde meg inn så fort jeg vet når el er, noe jeg tror er rett rundt hjørnet :happy: og jeg blir absolutt med på utfordringa! Har bare 2 gtester så skal ikke sløse dem bort :joyful:

Idag smiler EL-testene, så da forventer jeg EL imorgen. Det betyr at IKM er mer nøyaktig også.:Heartred Jeg er så glad for at EL er bekreftet!

Men - når er jeg 1dpo? Fredag dersom EL er imorgen?

Jeg kan uansett endres til:
Freia97 - 24 - PP1 - B1 - EL 14/10 - IKM 28/10
Ja, 1dpo er dagen etter el. Og samme dag som testen er negativ igjen. :happy:

Da er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?

jeg joiner- men kan ikke love noe med adhd er impulskontroll mangelvare, så mye mulig jeg også glemmer at jeg skal holde meg :laughing001 men er like greit å vente.

I dpo land, dpo 2 i dag. Gud hvor kjedelig, fikk bare lagt inn aksjer en gang, så kjennes ikke ut som det gikk denne gange heller :sorry: Hvordan få dagene til å gå fortere? :banghead:

Back
Topp