Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til denne PP!Må få lagt noen aksjer i kveld!
Tja, jeg vet ikke. Vi får se. Skal endrePremom endret ikm til 25, skal jeg stole på den?
Omså får du endre ikm til 25 på meg
Da ligger vi helt likt hvordan gikk det til gyn?? Synes jeg begynner å merke litt ELslim allerede.Tror jeg kommer til å få eggløsning om ikke mange dager. Er på dag 12 nå, enkelt å huske, da dag 1 var 1. oktober. Kjenner at det begynner å skje noe... Fikk lagt inn første aksjer i kveld. I morgen skal jeg til gyn, så om det blir noe undersøkelse, er jeg spent på om hun vil se noe.
Det gikk bra. Hun målte slimhinnene i livmora og de var fine til at et egg kan feste seg der og hun fant en stor follikkel i høyre eggstokk, så det stemmer det jeg kjenner på meg. Eggløsning er på vei. Hun sa "Håper dere hadde sex i går.. Og dere kan godt ha sex i dag også."Da ligger vi helt likt hvordan gikk det til gyn?? Synes jeg begynner å merke litt ELslim allerede.
Kjenner meg igjen i det, du. Vi får sammen holde ut og kanskje vi skal vente til IKM med å teste hele gjengen.Får prøve meg igjen. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke joine gruppe denne gangen fordi jeg får så oppheng. Yet here I am!
Lenita - 28 - PP3 - B2 - EL 16/10 - IKM 30/10
Jeg skal melde meg inn så fort jeg vet når el er, noe jeg tror er rett rundt hjørnet og jeg blir absolutt med på utfordringa! Har bare 2 gtester så skal ikke sløse dem bortDa er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?
Ja, 1dpo er dagen etter el. Og samme dag som testen er negativ igjen.Idag smiler EL-testene, så da forventer jeg EL imorgen. Det betyr at IKM er mer nøyaktig også. Jeg er så glad for at EL er bekreftet!
Men - når er jeg 1dpo? Fredag dersom EL er imorgen?
Jeg kan uansett endres til:
Freia97 - 24 - PP1 - B1 - EL 14/10 - IKM 28/10
Da er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?