IKM Uke 43

Da er vi 10 stk her inne! Utfordrer dere alle til å vente med å teste til IKM! Hvem klarer, hvem er med på denne utfordringen?
Altså her tror jeg bare jeg kan gi meg allerede. Aldri i livet at jeg holder meg så lenge :hilarious: Hilsen ei som gjerne begynner rundt 5 dpo for å ha noe å gjøre :shy::hilarious:

I dpo land, dpo 2 i dag. Gud hvor kjedelig, fikk bare lagt inn aksjer en gang, så kjennes ikke ut som det gikk denne gange heller :sorry: Hvordan få dagene til å gå fortere? :banghead:

godt spm- siste sjans for aksjelegging idag. Har mistet «håpet/troa/interessen» akkurat nå. Som er litt morsomt for egentlig er det nok for det beste det tar vel den tid det tar. Selv om hver dpo runde føles like uendelig lang:banghead: men før vi vet ordet av det er vi her med store mager og teller ned dagene til vi ikke er gravide lengre og nurket er vel på utsiden:angelic: så kanskje en skal nyte litt denne tiden også på en måte. Å være prøver, er jo noe de fleste får gjøre bare noen ganger i livet.. og er kanskje en del av opplevelsen? Eller er det bare meg som prøver å finne en silver lining i en ellers kjedelig ventetid desse 10-14 dager etter el:laughing001

Det gikk bra. Hun målte slimhinnene i livmora og de var fine til at et egg kan feste seg der og hun fant en stor follikkel i høyre eggstokk, så det stemmer det jeg kjenner på meg. Eggløsning er på vei. Hun sa "Håper dere hadde sex i går.. Og dere kan godt ha sex i dag også." :wacky:
Wow, spennende! Masse lykke til:)

jeg joiner- men kan ikke love noe med adhd er impulskontroll mangelvare, så mye mulig jeg også glemmer at jeg skal holde meg :laughing001 men er like greit å vente.
Haha, vi får se! Skulle hatt en premie til alle som ventet til IKM, så kan vi støtte hverandre hele veien og heie på hverandre så vi alle klarer det!

Jeg skal melde meg inn så fort jeg vet når el er, noe jeg tror er rett rundt hjørnet :happy: og jeg blir absolutt med på utfordringa! Har bare 2 gtester så skal ikke sløse dem bort :joyful:
Høres bra ut! Kan hende det blir endringer på meg også, får se når EL dukker opp. Bare å si fra, så skal jeg skrive seg opp ;)

Altså her tror jeg bare jeg kan gi meg allerede. Aldri i livet at jeg holder meg så lenge :hilarious: Hilsen ei som gjerne begynner rundt 5 dpo for å ha noe å gjøre :shy::hilarious:
Hahaha, jeg sliter også... Tenker hver gang at jeg skal vente. Men jeg blir så altfor nysgjerrig og dagene går så vannvittig sagte mot slutten av dpo-land. Men denne gangen skal jeg klare det!

Disse testene blir jo bare sterkere å sterkere. Har aldri slått ut såppas på meg før.

Selv om det sikkert ikke har noe å si, så er det vel lov å håpe det er et godt tegn:rolleyes::p

20211013_232755.jpg

Kan slettes fra listen, IVF forsøket ble avbrutt. Lykke til alle sammen!!

Hei :) Jeg fikk positiv EL-test både på CD18 og CD19. Men på kvelden igår på CD19 ble testene svake igjen. Når er jeg 1 DPO da tror dere? Idag eller imorgen? Ble brått litt usikker her :)

Last edited:
Tusen takk for det :) Vanskelig å ha troa etter så mange mislykka forsøk, men håpet er der!
Har prøvd av og på i 4 år nå. Og utallige hormonkurer. Går på trippel letrozol nå, så har et håp denne mnd! 6 des skal jeg på kontroll på sykehuse. De finner ikke årsak til at jeg ikke kan bli gravid. Så får høre mer den dagen.

Hei hei, jeg tror jeg hører til her nå. Er midt i en litt klussete syklus etter MA/SA. Har som regel EL CD 12-13. Men her kom den CD 20-21 denne gangen. Så flytter fra IKM 42 inn her foreløpig. Får håpe jeg ikke må videre til IKM 44 :)

Rainbow Baby 2022 - 34 - PP1 (etter MA/SA) - B2 - EL 15/10 - IKM 29/10

Vedlegg

• 217DA2AF-7C64-4AFA-88FB-0BC3F74E5DD9.jpeg
    217DA2AF-7C64-4AFA-88FB-0BC3F74E5DD9.jpeg
    720,5 KB · Visninger: 40
  • 7BDC204E-54F5-492E-AB5F-5478EB454CE4.jpg
    7BDC204E-54F5-492E-AB5F-5478EB454CE4.jpg
    34,7 KB · Visninger: 43
Nå skjønner jeg ingenting. Denne eggløsningen ser ut til å vare evig.. Hadde skikkelige el-smerter i morges, å var sikker på at det var gjort. Men nå stiger den brått igjen:confused:

Screenshot_20211014-193300_Premom.jpg

Fotballfrua95 - 26 - PP7 - EL 15/10 - IKM 27/10

CD39 og ENDELIG positiv test!! Ikke lagt noe aksjer de siste dagene, men får håpe i dag og i morgen holder denne runden :woot:

Har prøvd av og på i 4 år nå. Og utallige hormonkurer. Går på trippel letrozol nå, så har et håp denne mnd! 6 des skal jeg på kontroll på sykehuse. De finner ikke årsak til at jeg ikke kan bli gravid. Så får høre mer den dagen.
Huff. Det høres skikkelig dritt å ha prøvd så lenge. Og ikke vite hvorfor det ikke går og da ikke hva man bør gjøre for å få det til å gå. :/ Lykke til denne gangen! Har du barn fra før? Kanskje det blir tvillinger denne gangen. Har du eggløsning til vanlig?

Back
Topp