IKM Uke 43

Cornelialill

Elsker forumet
Jeg drister meg og lager ei ikm-gruppe for uke 43. Aldri gjort det før, så bær over med meg om det skjer treigt og feil her inne. Bare hjelp meg, dere! Jeg er ikke så god på sånne tegn ogsånn, så det blir veldig enkelt, denne første sida her.

Men velkommen skal du være - du skriver deg inn sånn her:
Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM
Eksempel:
Cornelialill - 30 - PP11 - B2 - EL 15/10 - IKM 30/10



Mandag 25/10
* Solstrål1 - 25 - B2 - PP2 - EL 12/10 - IKM 25/10

* Maaadde - 23 - PP2 - B2 - 15/10 - IKM 25/10

* Sesamfrø93 - 28 - PP1 - B2 - EL 10/10 - IKM 25/10

* Elisa_88 - 33 - PP2 - B3 - ca.11/10 - IKM ca. 25/10

Tirsdag 26/10
* Mini_S - 32 - PP13 - B2 - EL 11/10 - IKM 26/10

* ingeniørmamma-B2-PP4- EL 12/10 - IKM 26/10

* Fotballfrua95 - 26 - PP7 - EL 15/10 - IKM 27/10

Onsdag 27/10
* Milla_mor - 33 - PP1 - B4 - EL 13/10 - IKM 27/10

* Ma3-B2-PPxx- EL 15/10 - IKM 27/10

Torsdag 28/10
* Freia97 - 24 - PP1 - B1 - 11-12/10 - 25-28/10

* Mamima - 32 - B3 - pp5 - el.14/10 - ikm 28/10

Fredag 29/10
*
Amilie - 39 - PP2 - B4 - EL16/10 - IKM 29-30/10

* Rainbow Baby 2022 - 34 - PP2 - B2 - EL 15/10 - IKM 29/10

* wondergirl - B1- PP3- el 13.10- ikm 29.10


* FruMartinsen -40 - PP1 - B4 - EL 11/10 - IKM 29/10

Lørdag 30/10
* Hoppetau-33- PP5 - B3 - EL 16/10 - IKM 30/10

* Lenita - 28 - PP3 - B2 - EL 16/10 - IKM 30/10

* Beibii- 36 - PP3 - B3 - 15-19/10 - IKM 29-30/10

* Sapientia - 30 - PP2 - B2 - EL17/10 -IKM 30/10

* Dyrepasseren - 37 - PP2 - B2 - 16/10 - 30-31/10

* Ninja10-35-PP2-B2-EL 16/10- IKM 30/10

* Muumimamma - b2 - el 18.10 - ikm 30.10

* prøvernr3- 36- pp 2 (etter sa)-B3-el 18.10- ikm 31.10

Søndag 31/10
*
Karogalaro - 33år -PP4 - B3 - EL 19.10 - IKM 31.10

* Cornelialill - 30 - PP11 - B2 - EL 15/10 - IKM 30/10


Gravid :dummy::dummy1:

* Maaadde

* Freia97

* Elisa_88

* Dyrepasseren

* Prøver2022

* Ingeniørmamma

* Mamima


TR :bag::angryfire

*
Milla_mor

* Fotballfrua95

* Rainbow Baby 2022

* Sapientia

* Solstrål1

* Ninja10

* Hoppetau

* Muumimamma

* Lenita

* Amilie

* Cornelialill

* Høstblomst

* FruMartinsen


Kjemisk :sad010

*
Prøvernr3

* Karogalaro
 
Last edited:
Mulig jeg tilhører her! Har hatt skikkelig ustabile sykluser i det siste, så hvem vet :wacky: har begynt å teste etter el og de har vært negative til nå, regner meg el kommer en gang til uka igjen :)

Så bra at du kastet deg rundt og startet en gruppe!

Jeg skriver meg inn når jeg vet noe mer og el og IKM :happy:
 
Mulig jeg også flytter over hit etterhvert! Venter litt med å skrive meg inn til jeg vet mer sikkert, er midt opp i vaksinekluss nå… så hvis EL er mye mer forsinket nå så går jeg fort over i en ny IKM gruppe:rolleyes:
 
Så kjekt at du tok ansvar for å lage gruppe :D her blir det IVF forsøk, etter over 1 år med vanlig prøving… så «EL» blir på mandag for da er det uttak :nailbiting: og offisiell testdag er 26.10. Det er 3 år siden sist forsøk som ble til sønnen vår. Så meget spent på denne runden!

Mini_S - 32 - PP13 - B2 - EL 11/10 - IKM 26/10
 
Maaadde - 23 - PP2 - B2 - 15/10 - IKM 28/10

Så bra du lager gruppe, går nok kjempe fint! :DUsikker når el er da Flo sier 13 og Premom 15 så vi får bare se :p
 
Supert at du tok på deg jobben :)


Hoppetau-33- PP5 - B3 - EL 16/10 - IKM 30/10

Litt gjetting på både El og ikm, syklusen er håpløs om dagen.
 
Så fint at du opprettet ny IKM gruppe Cornelialill :). det Jeg melder meg inn her. Er dog litt usikker på EL og IKM foreløpig. Men kan endre på det underveis når EL har vært hvis den blir veldig forsinket.

Milla_mor - 33 - PP1 - B4 - EL 10/10 - IKM 25/10
 
Mulig jeg også flytter over hit etterhvert! Venter litt med å skrive meg inn til jeg vet mer sikkert, er midt opp i vaksinekluss nå… så hvis EL er mye mer forsinket nå så går jeg fort over i en ny IKM gruppe:rolleyes:
Føler med deg. Her tok jeg vaksine på dag 14 og fikk ikke eggløsning før dag 31. Trodde ikke jeg kom til å få eggløsning den syklusen..
 
Så kjekt at du tok ansvar for å lage gruppe :D her blir det IVF forsøk, etter over 1 år med vanlig prøving… så «EL» blir på mandag for da er det uttak :nailbiting: og offisiell testdag er 26.10. Det er 3 år siden sist forsøk som ble til sønnen vår. Så meget spent på denne runden!

Mini_S - 32 - PP13 - B2 - EL 11/10 - IKM 26/10
Så spennende! Har selv prøvd over et år og er første gang på letrozol og Lutinus nå. Er det lang ventetid for å få ivf?
 
Så fint at du opprettet ny IKM gruppe Cornelialill :). det Jeg melder meg inn her. Er dog litt usikker på EL og IKM foreløpig. Men kan endre på det underveis når EL har vært hvis den blir veldig forsinket.

Milla_mor - 33 - PP1 - B4 - EL 10/10 - IKM 25/10
Det er ikke alltid så lett å vite når EL blir helt eksakt og når ikm da blir. Det er bare å si fra, så skal jeg endre :) Spennende med første prøveperiode da!
 
Føler med deg. Her tok jeg vaksine på dag 14 og fikk ikke eggløsning før dag 31. Trodde ikke jeg kom til å få eggløsning den syklusen..
Ja ikke sant.. jeg tok den på dag 1 så jeg trodde egentlig jeg skulle slippe haha, men i dag fikk jeg endelig høy fertilitet på EL test så da håper jeg på at maksimal er rett rundt hjørnet så jeg bare blir en uke forsinken:rolleyes:
 
Ja ikke sant.. jeg tok den på dag 1 så jeg trodde egentlig jeg skulle slippe haha, men i dag fikk jeg endelig høy fertilitet på EL test så da håper jeg på at maksimal er rett rundt hjørnet så jeg bare blir en uke forsinken:rolleyes:
Når har dere tatt vaksine? Jeg har selv oppfattet meg selv før som en 28-30 dager syklus. Men nå min første etter p pille slutt var på 34 :wtf: Tokk vaksine i slutten av juni og starten av august her.
 
Når har dere tatt vaksine? Jeg har selv oppfattet meg selv før som en 28-30 dager syklus. Men nå min første etter p pille slutt var på 34 :wtf: Tokk vaksine i slutten av juni og starten av august her.
Jeg tok vaksinen på dag 1 i denne syklusen, jeg har til vanlig 28 dagers syklus med EL på dag 15, er i dag på dag 18 og tror EL kommer om 2 dager ca nå så blir ca en uke forsinket:oops:
 
Så spennende! Har selv prøvd over et år og er første gang på letrozol og Lutinus nå. Er det lang ventetid for å få ivf?
Når vi prøvde på første bodde vi i Oslo og sendte henvisning til Rikshospitalet. Først må dere utredes hos gynekologen, offentlig er det vel allerede en del ventetid der, men privat får man time ganske kjapt. Gynekologen sendte henvisning til Rikshospitalet i Juli og vi var da i gang med forsøk i november. Det var i 2018. Nå hører vi til Haugesund sykehus og her ble henvisningen sendt i mai i år, og vi har forsøk nå i oktober. Så det går fort et halvt år fra den endelige henvisningen er sendt. Er ofte en del ventetid mellom forsøkene også dessverre, så er det en ting man blir god på så er det venting… :wacky:
Håper letrozol og lutinus gjør susen for dere :woot: krysser fingrene!!
 
Når har dere tatt vaksine? Jeg har selv oppfattet meg selv før som en 28-30 dager syklus. Men nå min første etter p pille slutt var på 34 :wtf: Tokk vaksine i slutten av juni og starten av august her.
Har selv ikke merket noe forskjell etter vaksinen heldigvis, men husker at jeg fikk en syklus på 3 måneder etter p pille slutt :wacky: tror ikke det var den første etter p pille slutt en gang. Hadde først en på ca. 30 dager, før den på 3 måneder kom, men så har den heldigvis vært på 28 dager siden :D
 
sprøtt å lese om alle som har fått forsinket eller forklusset syklus etter vaksina! håper det nå er såpass lenge siden for alle at syklusene blir normale igjen etterhvert nå... slitsomt å gå sånn å vente!
 
Når vi prøvde på første bodde vi i Oslo og sendte henvisning til Rikshospitalet. Først må dere utredes hos gynekologen, offentlig er det vel allerede en del ventetid der, men privat får man time ganske kjapt. Gynekologen sendte henvisning til Rikshospitalet i Juli og vi var da i gang med forsøk i november. Det var i 2018. Nå hører vi til Haugesund sykehus og her ble henvisningen sendt i mai i år, og vi har forsøk nå i oktober. Så det går fort et halvt år fra den endelige henvisningen er sendt. Er ofte en del ventetid mellom forsøkene også dessverre, så er det en ting man blir god på så er det venting… :wacky:
Håper letrozol og lutinus gjør susen for dere :woot: krysser fingrene!!
Ja, har skjønt at det er en del venting, da mange blir gravide av seg selv mens de venter. Her blir jeg fulgt opp av privat gynekolog. Med førstemann sa hun "Jeg skal klare å få deg gravid", så vi får se om hun klarer det denne gangen også, hehe. Lykke til til deg!
 
Har selv ikke merket noe forskjell etter vaksinen heldigvis, men husker at jeg fikk en syklus på 3 måneder etter p pille slutt :wacky: tror ikke det var den første etter p pille slutt en gang. Hadde først en på ca. 30 dager, før den på 3 måneder kom, men så har den heldigvis vært på 28 dager siden :D
Hvilken vaksine fikk du? Jeg merket ikke noe ved førstedosen, men andredosen som var Moderna ble jeg i tillegg skikkelig dårlig av. Alle mine kollega ble også dårlig etter den.
 
Hvilken vaksine fikk du? Jeg merket ikke noe ved førstedosen, men andredosen som var Moderna ble jeg i tillegg skikkelig dårlig av. Alle mine kollega ble også dårlig etter den.
Veldig mange jeg kjenner ble også dårlig av moderna. Selv fikk jeg pzifer og ble ikke dårlig noen av gangene, men syklus klussen kom likevell:oops:
 
Hvilken vaksine fikk du? Jeg merket ikke noe ved førstedosen, men andredosen som var Moderna ble jeg i tillegg skikkelig dårlig av. Alle mine kollega ble også dårlig etter den.
Fikk Pfizer som første og Moderna som andre. Var skikkelig dårlig dagen etter Moderna dosen, men så var det over. Men ingen forskjell i syklusene mine hverken etter første eller andre.
 
Back
Topp