IKM Uke 43

Når har dere tatt vaksine? Jeg har selv oppfattet meg selv før som en 28-30 dager syklus. Men nå min første etter p pille slutt var på 34 :wtf: Tokk vaksine i slutten av juni og starten av august her.
Samme her, eller slutten av juni og midt i august var det kanskje

Jeg er et sted mellom IKM 42/43, sp melder meg opp her også.

Forventet EL i følge Flo er 15/10. jeg føler at appen pleier å treffe godt siden det er rundt da jeg kjenner mest symptomer på EL. Likevel viser CB sin EL-test at jeg hadde høy fertilitet både igår og idag.

Siden dette er PP1, er det mest for å teste og monitorere syklusen mer enn tidligere. Har begynt å legge aksjer og det murrer godt. Blir spennende å se mot slutten av måneden når jeg kan ta tidlig test. Gleder meg til å følge resten av gjengen her :Heartred

Freia97 - 24 - PP1 - B1 - 11-12/10 - 25-28/10

Jeg er et sted mellom IKM 42/43, sp melder meg opp her også.

Forventet EL i følge Flo er 15/10. jeg føler at appen pleier å treffe godt siden det er rundt da jeg kjenner mest symptomer på EL. Likevel viser CB sin EL-test at jeg hadde høy fertilitet både igår og idag.

Siden dette er PP1, er det mest for å teste og monitorere syklusen mer enn tidligere. Har begynt å legge aksjer og det murrer godt. Blir spennende å se mot slutten av måneden når jeg kan ta tidlig test. Gleder meg til å følge resten av gjengen her :Heartred
Freia97 - 24 - PP1 - B1 - 11-12/10 - 25-28/10
Spennende! Velkommen i gjengen her, jeg har ført deg opp :)

Jeg hører vel til i denne tråden :happy: El forventet 16/10. har litt lang syklus på ca 36 dager.. Så neste uke får vi legge inn litt aksjer. Er på tur med campingvogn, så får se hvor kreative vi kan være:smiley-angelic006

Amilie - 39 - PP2 - B4 - EL16/10 - IKM 29-30/10

Jeg hører vel til i denne tråden :happy: El forventet 16/10. har litt lang syklus på ca 36 dager.. Så neste uke får vi legge inn litt aksjer. Er på tur med campingvogn, så får se hvor kreative vi kan være:smiley-angelic006

Amilie - 39 - PP2 - B4 - EL16/10 - IKM 29-30/10
Velkommen! Hehe, her har vi vært mye kreativ gjennom 11 pp. Var på hyttetur med familien en gang, da padlet vi til ei øy for å gjemme oss bort. Haha.

Jeg tror jeg tilhører her men aner faktisk ikke. I følge ovia er jeg nesten ferdig med fertile periode. Men jeg nekter å tro jeg har hatt el enda. Forrige pp kom mensen 9-10 dpo. Med spotting som jeg aldri har hatt før. Har alltid pleid å få mensen 14-15 dpo med full flom liksom. Nå tracker jeg slim og symptomer på den appen. Er 99-% på at el ikke er kommet helt enda men at det er tidligere på vei enn før er ikke usannsynlig virker det som.. men i såfall hva gjør man da:arghh: rekker egget å bli skikkelig modent på denne korte tiden?

Vedlegg

• 42362F63-5301-4EFC-92E9-FAD7CEFA094D.png
    42362F63-5301-4EFC-92E9-FAD7CEFA094D.png
    246,8 KB · Visninger: 70
Jeg tror jeg tilhører her men aner faktisk ikke. I følge ovia er jeg nesten ferdig med fertile periode. Men jeg nekter å tro jeg har hatt el enda. Forrige pp kom mensen 9-10 dpo. Med spotting som jeg aldri har hatt før. Har alltid pleid å få mensen 14-15 dpo med full flom liksom. Nå tracker jeg slim og symptomer på den appen. Er 99-% på at el ikke er kommet helt enda men at det er tidligere på vei enn før er ikke usannsynlig virker det som.. men i såfall hva gjør man da:arghh: rekker egget å bli skikkelig modent på denne korte tiden?
Det som står i appen trenger ikke stemme. Tar du eltester? Har du hatt symptomer på el? Bruker samme app, men den stemmer sjelden, men endrer seg utifra hva jeg trykker inn ift når jeg får positiv eltest.

Det som står i appen trenger ikke stemme. Tar du eltester? Har du hatt symptomer på el? Bruker samme app, men den stemmer sjelden, men endrer seg utifra hva jeg trykker inn ift når jeg får positiv eltest.

bruker ikke eltester da jeg tidligere har kjent el ganske godt :arghh: men nå når vi endelig skulle begynne å prøve så har kroppen bare tullet. Forrige pp ble alt bare rot med el og ikm så tror jeg hadde el tidligere enn vi trodde da og ikke kortere luteal fase. Men når
Man ikke tester og de vanlige symptomene ikke er der blir det vanskelig å si:banghead: jeg har helt klart påbegynte el symptomer nå, men er ganske sikker på at den ikke har vært endq

bruker ikke eltester da jeg tidligere har kjent el ganske godt :arghh: men nå når vi endelig skulle begynne å prøve så har kroppen bare tullet. Forrige pp ble alt bare rot med el og ikm så tror jeg hadde el tidligere enn vi trodde da og ikke kortere luteal fase. Men når
Man ikke tester og de vanlige symptomene ikke er der blir det vanskelig å si:banghead: jeg har helt klart påbegynte el symptomer nå, men er ganske sikker på at den ikke har vært endq
Tviler også på at du er ferdig med din fertile periode, da det jo er rett etter mensen. Man kjenner kroppen sin best, ja. Så da er sikkert din fertile periode i begynnelsen nå :)

Her er EL tydeligvis forsinketo_O Pleier alltid å ha punktlig syklus, så skylder på corona vaksinen. Sier ifra når EL kommer, så kan jeg endre på IKM datoen. Håper jeg blir værende i denne IKM gruppa og at EL ikke blir alt for mange dager forsinket :nailbiting::happy:

Sniker meg inn her jeg.
Nesten positiv EL test her idag. Satser på positiv ikveld.

Solstrål1 - 25 - B2 - PP2 - EL 12/10 - IKM 25/10

Vedlegg

• 20211011_161114.jpg
    20211011_161114.jpg
    933,8 KB · Visninger: 87
Så jeg fikk peak i går på appen og vi fikk lagt inn aksjer i går. Vi fikk ikke lagr in aksjer i dag, og i morgen 1 dpo er det vell for sent er det ikke? Er løpet kjørt når vi bare fikk lagt aksjer en gang :confused: Føles veldig sånn ut nå

Peak idag på monitor, og dagens testrekke ser slik ut :)

Vedlegg

• 20211012_072531.jpg
    20211012_072531.jpg
    730,6 KB · Visninger: 74
  • 20211012_072750.jpg
    20211012_072750.jpg
    864,7 KB · Visninger: 77
  • Screenshot_20211012-073949_Premom.jpg
    Screenshot_20211012-073949_Premom.jpg
    381,2 KB · Visninger: 80
Så jeg fikk peak i går på appen og vi fikk lagt inn aksjer i går. Vi fikk ikke lagr in aksjer i dag, og i morgen 1 dpo er det vell for sent er det ikke? Er løpet kjørt når vi bare fikk lagt aksjer en gang :confused: Føles veldig sånn ut nå
Jeg har laget begge mine med aksjer kun ene gang. Første var han borte dagen jeg hadde EL og andre hadde jeg ikke mens enda og veldig sjelden samleie.

Sniker meg inn her:

ingeniørmamma-B2-PP4- EL 12/10 - IKM 26/10

Hadde en kjemisk forrige PP, og tok det tyngre enn jeg hadde trodd. Nå har jeg peak på EL-tester igjen, og håper det går bedre denne mnd. Syklusene mine har også bare vært tull siden vaksina. Men sluttet på p-piller samtidig, så er ikke sikker på hva som skyldes hva…

Må få lagt noen aksjer i kveld!

Vedlegg

• D7B9348D-D1C3-4EBB-A83E-7F3DA6523D74.jpeg
    D7B9348D-D1C3-4EBB-A83E-7F3DA6523D74.jpeg
    132,3 KB · Visninger: 77
Back
Topp