Cornelialill
Elsker forumet
Ja, det så sånn ut. Her kan jeg ha positiv i flere dager. Og testene er generelt ganske sterke hele veien. Siste nederste tatt i dag.Jeg har veldig kort LH topp. Så mest sannsynligvis har det sluppet ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det så sånn ut. Her kan jeg ha positiv i flere dager. Og testene er generelt ganske sterke hele veien. Siste nederste tatt i dag.Jeg har veldig kort LH topp. Så mest sannsynligvis har det sluppet ja
Oh så fantastisk! Da kan man prøve i flere dager Her må vi starte noen dager FØR. Så hver dag de siste dagene For å ikke misse EL. Kan til tide virke litt slitsom. Opplever du det samme?Ja, det så sånn ut. Her kan jeg ha positiv i flere dager. Og testene er generelt ganske sterke hele veien. Siste nederste tatt i dag.
Hehe, ja, her spiller det egentlig ingen rolle når jeg har positive tester, for vi har hatt sex annen hver dag fra dag 10 ca og til EL er over. Vi har blitt litt lei... Og håper dette er siste runden! Og ja, det kan være slitsomt å prøve!Oh så fantastisk! Da kan man prøve i flere dager Her må vi starte noen dager FØR. Så hver dag de siste dagene For å ikke misse EL. Kan til tide virke litt slitsom. Opplever du det samme?
Du blir nok ikke alene! Og vi venter såklart på deg!!Dyrepasseren - 37 - PP2 - Barn 2 - 16/10 - 30-31/10
heeeelt til slutten av mnd og i slutten av rekka her inne skal jeg antagelig få IKM.. håper jeg klarer å holde meg når jeg ser alle dere andre begynner å teste og håper dere vil vente på meg da, så jeg har noen å dele det med
så plutselig nå at det er kommet flere inn på slutten, så da blir jeg ikke alene likevel
Dyrepasseren - 37 - PP2 - Barn 2 - 16/10 - 30-31/10
heeeelt til slutten av mnd og i slutten av rekka her inne skal jeg antagelig få IKM.. håper jeg klarer å holde meg når jeg ser alle dere andre begynner å teste og håper dere vil vente på meg da, så jeg har noen å dele det med
IKM på likt, så vi får henge her sammen. Har du tenkt å teste tidlig, eller vente til IKM. Jeg hadde tenkt å prøve å vente med å teste, og deeeet hadde vært såå mye enklere om vi er to
så plutselig nå at det er kommet flere inn på slutten, så da blir jeg ikke alene likevel
Hihi, godt å høre blir så utrolig utålmodig! Snart 1dpo og jeg vil teste med en gangDu blir nok ikke alene! Og vi venter såklart på deg!!
Hehe. Sette på fantorangen på repeat og gi en stor skål med kjeks og flaske med saft? det hadde vi gjort. Hehehehe også bare være veeeldig kjappe med aksjene?Sapientia - 30 - PP2 - B2 - EL17/10 -IKM 30/10
Var egentlig i IKM uke 42-gruppa, men jeg må nok innse at syklusen har blitt 5-ish dager lenger siden forrige graviditet (eller vaksina). Trooor EL blir i morgen, for EL-testene begynte å bli sterkere i dag. Kanskje positiv EL-test i løpet av dagen, og EL i morgen eller mandag?
Noen tips til hvordan vi skal få lagt inn aksjer når jeg kommer hjem fra høstferie med 1-åringen klokken 15 i morgen, og gubben drar på jobbreise rett før leggetiden hennes samme dag? Vi trodde EL ville være tidligere denne uka, og la inn masse aksjer da, men de er jo nytteløst nå.. så må få til noe i morgen for å ha et liiiite håp denne pp.
Sapientia - 30 - PP2 - B2 - EL17/10 -IKM 30/10
Var egentlig i IKM uke 42-gruppa, men jeg må nok innse at syklusen har blitt 5-ish dager lenger siden forrige graviditet (eller vaksina). Trooor EL blir i morgen, for EL-testene begynte å bli sterkere i dag. Kanskje positiv EL-test i løpet av dagen, og EL i morgen eller mandag?
Noen tips til hvordan vi skal få lagt inn aksjer når jeg kommer hjem fra høstferie med 1-åringen klokken 15 i morgen, og gubben drar på jobbreise rett før leggetiden hennes samme dag? Vi trodde EL ville være tidligere denne uka, og la inn masse aksjer da, men de er jo nytteløst nå.. så må få til noe i morgen for å ha et liiiite håp denne pp.
Skriv meg gjerne opp på 30/10. Tror det er mest riktigDu blir nok ikke alene! Og vi venter såklart på deg!!
Hihi, godt å høre blir så utrolig utålmodig! Snart 1dpo og jeg vil teste med en gang
Haha, sier du det ja? Hva står det da? jeg er interessert i alt sånt, men veldig liten tid til å sjekke sånnt2dpo å satt akkurat å tenkte det samme Denne ventetiden kommer til å bli uutholdelig lang
Ikke det at jeg har noen overdreven tro på at det har klaffet med aksjelegging 2 å 3 dager før. Mulig 3 å 4, da jeg ikke er heller sikker på el
Satt å Googlet artikkler omhandlende utflod ved graviditet isted. Utrolig hva man finner på i denne prøveperioden
Haha, sier du det ja? Hva står det da? jeg er interessert i alt sånt, men veldig liten tid til å sjekke sånnt
Spennende, håper det klaffer selvom! Svømmerne kan jo leve opp til 5 dager inni der!
Billigetester. NoHvor bestiller dere g-tester? Hvilke er til å stole på? Er noen år siden sist jeg holdt på med dette..
Hehe. Sette på fantorangen på repeat og gi en stor skål med kjeks og flaske med saft? det hadde vi gjort. Hehehehe også bare være veeeldig kjappe med aksjene?
Ja, så koselig å ha noen med samme IKM dato!
Jeg har bare 2 Gtester, så hadde tenkt å vente heeeeelt til IKM. Bli med på å holde hverandre igjen? Syns det er veldig vanskelig da, siden jeg vil helst teste 1dpo og vanskelig når de andre tester før oss.. hehe