IKM Uke 43

Hei hei, jeg tror jeg hører til her nå. Er midt i en litt klussete syklus etter MA/SA. Har som regel EL CD 12-13. Men her kom den CD 20-21 denne gangen. Så flytter fra IKM 42 inn her foreløpig. Får håpe jeg ikke må videre til IKM 44 :)

Rainbow Baby 2022 - 34 - PP1 (etter MA/SA) - B2 - EL 15/10 - IKM 29/10
Da er det vel egentlig PP2 da? :) Lykke til denne gangen, skriver deg opp!

Huff. Det høres skikkelig dritt å ha prøvd så lenge. Og ikke vite hvorfor det ikke går og da ikke hva man bør gjøre for å få det til å gå. :/ Lykke til denne gangen! Har du barn fra før? Kanskje det blir tvillinger denne gangen. Har du eggløsning til vanlig?
Ja det er skikkelig nedtur for hver test:( Tusen takk for lykkeønskninger :) Jeg har to barn på 8 og 10 år. De ble jeg fort gravide med. Gikk på pergotime da. Har vært kjempestas med tvillinger! For om vi får til noe nå, går vi for to tette:) Jeg har dessverre ikke EL av meg selv. Jeg må ha hormontabeletter til det. Jeg tror vi rett og slett ikke treffer på når EL er. Så neste PP skal jeg prøve med EL tester. Jeg har påvist EL med tabletter.

Hei :) Jeg fikk positiv EL-test både på CD18 og CD19. Men på kvelden igår på CD19 ble testene svake igjen. Når er jeg 1 DPO da tror dere? Idag eller imorgen? Ble brått litt usikker her :)
Jeg ville tatt sjansen på å telle 1 dpo i dag da. Jeg har skjønt at 1 dpo er en dag etter svak test. Og jeg tester vare på kveldene. En gang skjedde dette og det stemte bra med når jeg fikk mensen også. :)

Ja det er skikkelig nedtur for hver test:( Tusen takk for lykkeønskninger :) Jeg har to barn på 8 og 10 år. De ble jeg fort gravide med. Gikk på pergotime da. Har vært kjempestas med tvillinger! For om vi får til noe nå, går vi for to tette:) Jeg har dessverre ikke EL av meg selv. Jeg må ha hormontabeletter til det. Jeg tror vi rett og slett ikke treffer på når EL er. Så neste PP skal jeg prøve med EL tester. Jeg har påvist EL med tabletter.
Aaa, jeg skjønner. Du får ha masse lykke til da! Krysser fingrene for at det går denne gangen!

EL test positiv nå, fikk lagt inn aksjer i går. Håper dette går veien. :D

Fikk peak på premom igår og tenkte løpet var kjørt pga har vært på jobbreise, MEN fikk sterkere peak idag kl 1000 og fikk lagt aksjer seint i kveld... er det en sjans da? Hva tenker dere?

Hei :) Jeg fikk positiv EL-test både på CD18 og CD19. Men på kvelden igår på CD19 ble testene svake igjen. Når er jeg 1 DPO da tror dere? Idag eller imorgen? Ble brått litt usikker her :)
Har plutselig samme situasjon! Vanligvis bare en dag der lh testen er knall positiv, men denne runden to dager... har du konkludert? El dag to eller dagen etter?

Tja. Kan vel si det kanskje :) Det første gangen vi prøver etter aborten. Derfor jeg så på det som PP1. Hadde første ordentlige mens nå ❤️
Jeg skjønner. Men man skal ikke viske bort alle mislykka forsøk. Abort er noe dritt, men noe jeg tror de fleste med flere pp har vært borti :/ Håper du slipper å oppleve det flere ganger! Har vært gjennom det selv også.

Har helt sjuke smerter.. EL er nok på tur kjennes det ut som:eek: og jeg som er på nattevakt.. Passer dårlig å ha så vondt når jeg skal stelle så mange brukere på morgenen...

Da vil el endelig over, å jeg er offisielt i dpo-land! Tror jeg..:hilarious:

Hvor ligger dere andre i løypa? Gleder meg til folk begynner å teste:D

Første positive test i denne runden. Cd 16 og 1.80 på premom :wideyed: premom har hele tiden ment at el kommer på cd 18, til søndag, mens de andre appene har holdt en knapp på cd.20 og 21. Noe jeg har gått å trodd også, men jammen kan jeg stole på premom likevel :hilarious:
Så da får vi se om jeg klarer å holde meg i denne ikmgruppa, eller om det akkurat går over i neste!

Venter fortsatt med å skrive meg inn, så jeg vet sikkert :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20211015-095451_Premom.jpg
    Screenshot_20211015-095451_Premom.jpg
    394,2 KB · Visninger: 46
Ma3-B2-PPxx- EL 15/10 - IKM 27/10

Alt tilsier at el er idag (2 dager med positiv el test), så med utgangspunkt i det melder jeg meg inn her:happy:

Har prøvd en stund. Pause måned sist syklus, etter en kjemisk. Brutalt for mentaliteten å oppleve at "gravid 1-2" ikke er en garanti! Er nå nullstilt og klar for ny(e) runder:)

Håper det blir mange sommerbabyer i denne gruppa!!!:talk017

Så… egget har sluppet? :confused004 Blir like forvirret som om det skulle være første gang :hilarious:

Vedlegg

• B24A90BF-39AE-4D58-9B4D-C781F4E809D0.jpeg
    B24A90BF-39AE-4D58-9B4D-C781F4E809D0.jpeg
    804,6 KB · Visninger: 60
Ma3-B2-PPxx- EL 15/10 - IKM 27/10

Alt tilsier at el er idag (2 dager med positiv el test), så med utgangspunkt i det melder jeg meg inn her:happy:

Har prøvd en stund. Pause måned sist syklus, etter en kjemisk. Brutalt for mentaliteten å oppleve at "gravid 1-2" ikke er en garanti! Er nå nullstilt og klar for ny(e) runder:)

Håper det blir mange sommerbabyer i denne gruppa!!!:talk017
Føler med deg! Har fått sånne gravidtester altfor mange ganger... Så her stoler jeg ikke på at det blir noen graviditet før jeg er godt over uke 5 og streken er så sterk som en ELtest! Lykke til denne gangen! Måtte dette være mnd for oss!!

Back
Topp