IKM Uke 43

Å holde seg til IKM er supervanskelig :bored:

Våre barn er så store at det er ikke alltid tenåringen har lagt seg når vi går til sengs :knegg:
Litt annen problemstilling enn med småtroll :smiley-angelic006

Å holde seg til IKM er supervanskelig :bored:

Våre barn er så store at det er ikke alltid tenåringen har lagt seg når vi går til sengs :knegg:
Litt annen problemstilling enn med småtroll :smiley-angelic006
Haha, kan se for meg at det blir litt mer vanskelig :laughing025
3 åringen her sover i 19 tiden, så har vi kveldene i fred :laughing002

Er noe sånt vi må prøve. Redd gubben kommer til å få prestasjonsangst av det da :laughing001 Og føles liiiitt på kanten. Haha, huff!

Om vi får til aksjelegging i morgen, så det blir håp at all, så er jeg veldig med på å holde tilbake testing til IKM! Pushe hverandre :happy090 Jeg har maaange g-tester for første gang, da. Haha! Testet etter eggløsning for første gang denne gangen, og da jeg bestilte de testene, slang jeg med g-tester og. Forrige gang kjøpte jeg en og annen test på apoteket om tanta var sen. Mye mer chill den gangen :smiley-ashamed004
Hehe.. ja.. blir veldig påvirket her inne! Hehe. Kjøpt 1 CB strek og en CB digital. Skal holde meg til dem. De er så dyre :nailbiting:

Håper dere får lagt aksjene mellom fantorangen og kjeksspising :hilarious:

Sapientia - 30 - PP2 - B2 - EL17/10 -IKM 30/10

Var egentlig i IKM uke 42-gruppa, men jeg må nok innse at syklusen har blitt 5-ish dager lenger siden forrige graviditet (eller vaksina). Trooor EL blir i morgen, for EL-testene begynte å bli sterkere i dag. Kanskje positiv EL-test i løpet av dagen, og EL i morgen eller mandag?

Noen tips til hvordan vi skal få lagt inn aksjer når jeg kommer hjem fra høstferie med 1-åringen klokken 15 i morgen, og gubben drar på jobbreise rett før leggetiden hennes samme dag? Vi trodde EL ville være tidligere denne uka, og la inn masse aksjer da, men de er jo nytteløst nå.. så må få til noe i morgen for å ha et liiiite håp denne pp.
Oj, sett henne foran YouTube og løp på badet eller soverommet. :bag: Vi gjorde faktisk det en gang, men han er 4 da... :hilarious:

Jeg tror jeg har fått med dere alle på lista! Bare purr på meg om jeg har glemt noen ;) Lykke til alle sammen! Blir noen spennende uker å vente.... Er superspent selv og har stort håp, da dette er første syklus på Letrozol og vi har lagt inn aksjer 4 dager på rad. Har vært så øm i eggstokkene :hilarious:

Jeg tror jeg har fått med dere alle på lista! Bare purr på meg om jeg har glemt noen ;) Lykke til alle sammen! Blir noen spennende uker å vente.... Er superspent selv og har stort håp, da dette er første syklus på Letrozol og vi har lagt inn aksjer 4 dager på rad. Har vært så øm i eggstokkene :hilarious:

Fant meg ikke på lista:p

Mamima - 32 - B3 - pp5 - el.14/10 - ikm 28/10

Idag er jeg 2dpo. Jeg har aldri hatt mellomblødninger eller spottet - sist gang det skjedde var før sommeren da jeg fikk første vaksinedose.

Etter jeg hadde vært på do idag, var det derimot lyselyselyse rosa på papiret. Jeg ble helt satt ut siden jeg som sagt ikke er vant til det. Det var kun da - og ikke senere på dagen.

Kan dette være festeblødninger?

Idag er jeg 2dpo. Jeg har aldri hatt mellomblødninger eller spottet - sist gang det skjedde var før sommeren da jeg fikk første vaksinedose.

Etter jeg hadde vært på do idag, var det derimot lyselyselyse rosa på papiret. Jeg ble helt satt ut siden jeg som sagt ikke er vant til det. Det var kun da - og ikke senere på dagen.

Kan dette være festeblødninger?
Synes det høres litt tidlig ut med festeblødning 2 dpo, men... Kan du ha hatt eggløsning tidligere eller kan det være blødning ifm eggløsning? Jeg blødde sist eggløsning.

Når er egentlig 1 dpo?

Vedlegg

• IMG_20211017_010853.jpg
    IMG_20211017_010853.jpg
    813,5 KB · Visninger: 59
Hva tror dere?
Jeg hadde el.smerter fredagskveld og natt til lørdag og fram til midt på dagen på lørdagen, i går. Jeg fikk positiv og high på morgenurin, men veldig negativ på kvelden samme dag. Negativ på morgen, søndag, og Premom sier jeg har eggløsning i dag, men føler jeg er 1dpo i dag?
Noen som kan hjelpe meg?

Vedlegg

• Screenshot_20211017-074507_Premom.jpg
    Screenshot_20211017-074507_Premom.jpg
    573,4 KB · Visninger: 56
Når er egentlig 1 dpo?
Jeg hadde flere dager med positiv test, altså sterkere enn kontrollsteken. Jeg går da ut ifra at eggløsning er dagen etter siste positive. Jeg hadde peak torsdag kl 1000, på kvelden var den negativ, og tenker at el var fredag. Flo/premom/ff er også blitt eninge med meg nå sånn etter hvert:happy:

Hva tror dere?
Jeg hadde el.smerter fredagskveld og natt til lørdag og fram til midt på dagen på lørdagen, i går. Jeg fikk positiv og high på morgenurin, men veldig negativ på kvelden samme dag. Negativ på morgen, søndag, og Premom sier jeg har eggløsning i dag, men føler jeg er 1dpo i dag?
Noen som kan hjelpe meg?
Er enig med deg, premom kommer sikkert etter:happy:

Hva tror dere?
Noen som kan hjelpe meg?
Jeg tenker som deg, jeg også. Du er 1 dpo nå :)

Jeg hadde flere dager med positiv test, altså sterkere enn kontrollsteken. Jeg går da ut ifra at eggløsning er dagen etter siste positive. Jeg hadde peak torsdag kl 1000, på kvelden var den negativ, og tenker at el var fredag. Flo/premom/ff er også blitt eninge med meg nå sånn etter hvert:happy:
Hmm, men de er svakere enn den som slår ut som peak. Har ikke flere tester, så får ikke sjekket det ut. Men det er egentlig ikke sååå nøye, vi har lagt inn aksjer og vi finner ut av det før eller siden når/om mensen kommer.

Hmm, men de er svakere enn den som slår ut som peak. Har ikke flere tester, så får ikke sjekket det ut. Men det er egentlig ikke sååå nøye, vi har lagt inn aksjer og vi finner ut av det før eller siden når/om mensen kommer.
Eggløsningen er vel gjennomsnittlig 12-48 timer etter positiv test, hvordan det slår ut for deg vet du nok best selv, alt av tegn tatt i betraktning:happy: ville tatt utgangspunkt i at egget slapp etter peak om jeg var deg, det går jeg utifra vanligvis:)

Back
Topp