IKM Uke 43

Da er vel alle over i DPO-land… disse dagene kommer til å gå såååå tregt… :wacky:

Er det noen av dere som bruker app for å kohve symptomer og mens osv? Har lastet ned to stk, men ikke interessert i å bruke penger på dem :facepalm:

bruker Flo og Ovia. ( bruker to fordi jeg og Ovia er ikke alltid helt enig, men et generelt fornøyd og føler det er lettere med kontroll når jeg ikke el tester). Syns begge appene er oversiktelige og gode.
 
Da er vel alle over i DPO-land… disse dagene kommer til å gå såååå tregt… :wacky:

Er det noen av dere som bruker app for å kohve symptomer og mens osv? Har lastet ned to stk, men ikke interessert i å bruke penger på dem :facepalm:
Nei, logger aldri symptomer. Åssen appee lastet du ned?
 
Da er vel alle over i DPO-land… disse dagene kommer til å gå såååå tregt… :wacky:

Er det noen av dere som bruker app for å kohve symptomer og mens osv? Har lastet ned to stk, men ikke interessert i å bruke penger på dem :facepalm:
Jeg er veldig fornøyd med Ovia. Bruker den til både prøving, graviditet og baby. Ovia fertility, ovia pregnency og ovia baby Følger utviklinga hele veien. Men jeg logger egentlig ikke så mye symptomer, bare skriver når mensen og eggløsning er osv. Jeg bruker også Premom for å analysere eltester.
 
Her var det ømt i rundt 4 dager. Eggløsning var på dag 2 eller 3 av de dagene. Nå er det ikke sånn lengre og er ca 1 dpo i dag. :)
Han er sliten stakkar, så får ikke lagt inn flere aksjer denne PP. Men håper det holdt selv om det ikke var på eldagen og dagene framover nå.
 
Dpo dagene går sååå saaaakteeee... er så øm i eggstokkene når jeg har full blære. Normalt - eller er det bare meg? 7dpo om ei litta time.
 
Dpo dagene går sååå saaaakteeee... er så øm i eggstokkene når jeg har full blære. Normalt - eller er det bare meg? 7dpo om ei litta time.
Sånn har jeg det også ofte. Men sånn har jeg det også når jeg har mensen. Har hatt det sånn nå også... Og jeg er bare 1 dpo, så det var mer rundt EL.
 
5dpo å murringene har meldt seg. Sist kom tr 4dager for tidlig. Noe som aldri har skjedd før:eek: Håper virkelig ikke dette er tegn på at den kommer enda noen dager før denne gangen:confused:
 
5dpo å murringene har meldt seg. Sist kom tr 4dager for tidlig. Noe som aldri har skjedd før:eek: Håper virkelig ikke dette er tegn på at den kommer enda noen dager før denne gangen:confused:
Min har kommet4-5dager for sent i det siste, jeg kan gjerne gi deg de ekstra dagene :wtf:
 
Har spotta i typ en uke nå o_O Startet noen dager før jeg fikk positiv EL test. 4 dro idag

Noen andre som spotter like mye?
 
Last edited:
Når kommer de første symptomene da..?

Jeg har en super sensitiv kropp som hiver symptomer etter meg med en gang det er noe på ferde.

Sist testa jeg positivt 9/10 dpo og da visste jeg allerede svaret før jeg så testen, da jeg kjente alt fra festesmerter til kvalme i forkant.

I dag meldte det seg kvalme, - kan være EL kvalme, kan være preggerskvalme. Mistenker at EL var for 4 dager siden, så høres jo litt i overkant tidlig ut, men samtidig så er kroppen min rar og veldig tidlig ut med symptomer.

BV sier at EL var 15.10 (mengder el symptomer)
premom 19.10 (kvalme)

Aksjer ble lagt inn 14.10 -16.10

Mulig teit innlegg, men klarer ikke å dy meg :hilarious:
 
Åhh, nei da holder jeg meg unna de! Vet du noe om de her da? :)

https://www.apotek1.no/produkter/metode-graviditetstest-strim-979533p
Jeg liker de :) Har aldri fått skyggestrek på disse uten å være gravid. Men de er litt svake i fargen, så hvis jeg tok en metode test og en babyplan f.eks, så var babyplan eller andre tester alltid litt mørkere :) Sist fikk jeg svaaak positiv 10 dpo med metode. Hadde jeg testet med babyplan, hadde den nok vært litt mørkere
 
Når kommer de første symptomene da..?

Jeg har en super sensitiv kropp som hiver symptomer etter meg med en gang det er noe på ferde.

Sist testa jeg positivt 9/10 dpo og da visste jeg allerede svaret før jeg så testen, da jeg kjente alt fra festesmerter til kvalme i forkant.

I dag meldte det seg kvalme, - kan være EL kvalme, kan være preggerskvalme. Mistenker at EL var for 4 dager siden, så høres jo litt i overkant tidlig ut, men samtidig så er kroppen min rar og veldig tidlig ut med symptomer.

BV sier at EL var 15.10 (mengder el symptomer)
premom 19.10 (kvalme)

Aksjer ble lagt inn 14.10 -16.10

Mulig teit innlegg, men klarer ikke å dy meg :hilarious:
Jeg blødde neseblod i dag og kan ikke la være å tenke at det er et tegn. Googlet det til og med;):dance008
 
Ninja10-35-PP2-B2-EL 16/10- IKM 30/10
 
Back
Topp