Cornelialill
Elsker forumet
Hei på deg og velkommen i gjengen her!Hei hei
Karogalaro - 33år -PP4 - B3 - EL 19.10 - IKM 31.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på deg og velkommen i gjengen her!Hei hei
Karogalaro - 33år -PP4 - B3 - EL 19.10 - IKM 31.10
Skrevet det påNinja10-35-PP2-B2-EL 16/10- IKM 30/10
Nei, huff... det er kjipt! Forrige gang kom tr 6 dager for tidlig! Jeg blei SÅÅÅ skuffa!5dpo å murringene har meldt seg. Sist kom tr 4dager for tidlig. Noe som aldri har skjedd før Håper virkelig ikke dette er tegn på at den kommer enda noen dager før denne gangen
Ser noe9dpo. Ser dere noe?
9dpo. Ser dere noe?
9dpo. Ser dere noe?
Wow, 9 dpo og testing allerede! Jeg vil også... Kan dessverre ikke se noe....9dpo. Ser dere noe?
Det er bare for å være sammen i ventetiden mot å teste, og da er det kjekt at alle venter mensen (evt pos test) den samme uka og er litt i samme båt.Ikke sikker på om jeg forstår dette helt, er helt ny her inne, men vil jo gjerne prøve meg.
Har første prøveperiode nå, etter fjerning av spiral.
FruMartinsen -40 - PP1 - B3 - EL 11/10 - IKM 26/10
Stoler ikke 100% på syklusen, men dette er i følge Flo-appen, til nå.
Wow, 9 dpo og testing allerede! Jeg vil også... Kan dessverre ikke se noe....
Nei nei, nå må dere skjerpe dere her. Ikke kast bort penger.6dpo. La galskapen begynne
Eller, etter litt zooming kaaaan jeg kanskje skimte noe.Wow, 9 dpo og testing allerede! Jeg vil også... Kan dessverre ikke se noe....
Dpo står for Days Past Ovulation, så ja, dager etter eggløsning. Jeg ville ventet til 10 dpo, evt bare vent til 15 dpo, så er du liksom en dag over ikm. Får du mensen så sparer du penger. Men det er jo ikke så lett å vente. Men om du klarer det, så vent Tror det er bedre for psyken også. Her skal jeg prøve å vente til 14 dpo. Det klarer jeg aldri Hvis det dukker opp tydelige symptomer før den tid, så blir det nok en test. Er bare 3 dpo enda.Hvis dpo er dager etter eggløsning, og appen min har rett, har jeg og 9 dpo i dag.
Selv tenker jeg å teste til helgen, hva har du tenkt?
Åh, så godt å slippe å gå alene med sånt!Det er bare for å være sammen i ventetiden mot å teste, og da er det kjekt at alle venter mensen (evt pos test) den samme uka og er litt i samme båt.
Velkommen Har skrevet deg inn
Det er ikke lett, ass... vil helst teste i dag!Dpo står for Days Past Ovulation, så ja, dager etter eggløsning. Jeg ville ventet til 10 dpo, evt bare vent til 15 dpo, så er du liksom en dag over ikm. Får du mensen så sparer du penger. Men det er jo ikke så lett å vente. Men om du klarer det, så vent Tror det er bedre for psyken også. Her skal jeg prøve å vente til 14 dpo. Det klarer jeg aldri Hvis det dukker opp tydelige symptomer før den tid, så blir det nok en test. Er bare 3 dpo enda.