IKM Uke 43

5dpo å murringene har meldt seg. Sist kom tr 4dager for tidlig. Noe som aldri har skjedd før:eek: Håper virkelig ikke dette er tegn på at den kommer enda noen dager før denne gangen:confused:
Nei, huff... det er kjipt! Forrige gang kom tr 6 dager for tidlig! Jeg blei SÅÅÅ skuffa! :confused::wtf:
 
9dpo. Ser dere noe? o_O
 

Vedlegg

  • 355183EA-1130-4DBF-9A65-90268AAA055A.jpeg
    355183EA-1130-4DBF-9A65-90268AAA055A.jpeg
    383 KB · Visninger: 114
Er 7-8 dpo idag (Ovia og Flo er ikke helt enige) kjenner ingenting annet enn miss prolaps :laughing002 dog har jeg hatt en del ekstra bekkenplager siste 2 dagene. Problemet er at alle symptomer pr nå kan være pms, prolaps eller preggers. De tre PPP:sad015:laughing001 noe som er regelrett tragikomisk. Føler jeg har mistet håpet. Neste mnd var egt vår siste pp mnd mtp skole og permisjon.. så vi får se hva det blir til..
 
6dpo. La galskapen begynne:hilarious:
 

Vedlegg

  • 20211020_075755.jpg
    20211020_075755.jpg
    328,9 KB · Visninger: 68
Ikke sikker på om jeg forstår dette helt, er helt ny her inne, men vil jo gjerne prøve meg.
Har første prøveperiode nå, etter fjerning av spiral.

FruMartinsen -40 - PP1 - B3 - EL 11/10 - IKM 26/10

Stoler ikke 100% på syklusen, men dette er i følge Flo-appen, til nå.
 
Ikke sikker på om jeg forstår dette helt, er helt ny her inne, men vil jo gjerne prøve meg.
Har første prøveperiode nå, etter fjerning av spiral.

FruMartinsen -40 - PP1 - B3 - EL 11/10 - IKM 26/10

Stoler ikke 100% på syklusen, men dette er i følge Flo-appen, til nå.
Det er bare for å være sammen i ventetiden mot å teste, og da er det kjekt at alle venter mensen (evt pos test) den samme uka og er litt i samme båt.

Velkommen :Heartred Har skrevet deg inn
 
Wow, 9 dpo og testing allerede! Jeg vil også... Kan dessverre ikke se noe....

Hvis dpo er dager etter eggløsning, og appen min har rett, har jeg og 9 dpo i dag.
Selv tenker jeg å teste til helgen, hva har du tenkt?
 
Hvis dpo er dager etter eggløsning, og appen min har rett, har jeg og 9 dpo i dag.
Selv tenker jeg å teste til helgen, hva har du tenkt?
Dpo står for Days Past Ovulation, så ja, dager etter eggløsning. Jeg ville ventet til 10 dpo, evt bare vent til 15 dpo, så er du liksom en dag over ikm. Får du mensen så sparer du penger. Men det er jo ikke så lett å vente. Men om du klarer det, så vent :) Tror det er bedre for psyken også. Her skal jeg prøve å vente til 14 dpo. Det klarer jeg aldri :hilarious: Hvis det dukker opp tydelige symptomer før den tid, så blir det nok en test. Er bare 3 dpo enda.
 
Det er bare for å være sammen i ventetiden mot å teste, og da er det kjekt at alle venter mensen (evt pos test) den samme uka og er litt i samme båt.

Velkommen :Heartred Har skrevet deg inn
Åh, så godt å slippe å gå alene med sånt!
Takk, skal du ha!
Har tre barn fra før, og var veldig aktiv på snartmamma og nybaktmamma, men er nå helt ute av det igjen.
:rolleyes:
 
Dpo står for Days Past Ovulation, så ja, dager etter eggløsning. Jeg ville ventet til 10 dpo, evt bare vent til 15 dpo, så er du liksom en dag over ikm. Får du mensen så sparer du penger. Men det er jo ikke så lett å vente. Men om du klarer det, så vent :) Tror det er bedre for psyken også. Her skal jeg prøve å vente til 14 dpo. Det klarer jeg aldri :hilarious: Hvis det dukker opp tydelige symptomer før den tid, så blir det nok en test. Er bare 3 dpo enda.
Det er ikke lett, ass... vil helst teste i dag!
:wtf:
Er jo selvfølgelig stappfull av symptomer! Har til og med kjent festesmerter på dag 6 dpo.
Så nå har jeg prøvd å gardere meg litt, ved å si til mannen min at jeg MINST er innbilt gravid.
Og det skal behandles på samme måten, med sjokolade.
:laughing002
Så da blir det enten feiring med brus og sjokolade, eller trøst med vin og sjokolade.

Nå er vi i gang, liksom... og jeg synes det allerede er fryktelig nervepirrende.
 
Ny dag, mer kvalme :depressed:... Nesten så jeg håper det er PMS kvalme (pleier å ha det tett etter el). Orker ikke å gå sånn som dette i ukesvis iallfall! ...
 
Back
Topp