Gratulerer så mye! Velkommen til ossSesamfrø93 - 28 - PP1 - B2 - EL 10/10 - IKM 25/10
Heii, jeg har bare vært passiv tilskuer ei stund, helt til jeg testet positivt i dag 10 dpo, og vil bare dele det med noen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Velkommen til ossSesamfrø93 - 28 - PP1 - B2 - EL 10/10 - IKM 25/10
Heii, jeg har bare vært passiv tilskuer ei stund, helt til jeg testet positivt i dag 10 dpo, og vil bare dele det med noen
Ikke uvanlig at den ikke er sterkere enn dette på 10dpo, sånn jeg har forstått det.Øverste er testen jeg la ut i går på kveldsurin 9dpo, nederste er dagens morgen urin 10dpo. Trenger vell kanskje ikke være noe stigning enda?
Blir jo tidenes nervevrak nå som jeg vet det både finnes kjemisk og veldig tidlig sa. Hver gang vi har prøvd har vi ikke blitt gravide, og når vi ikke har prøvd har jeg blitt det. Så aldri hatt positivt så tidlig
Takk, ja det sies jo at det ikke øker før rundt hver 48 time cirka, og det har det jo ikke gått. Men jeg vil jo bare så gjerne se at det ikke er kjemisk det ender iIkke uvanlig at den ikke er sterkere enn dette på 10dpo, sånn jeg har forstått det.
Er ikke alle som får noen ting på 10dpo, og her er det jo en strek. Selv jeg, ser den!
Jeg krysser alt jeg har, for at du skal få en mye sterkere strek neste test!
Selvfølgelig vil du det, og det forstår jeg så veldig godt.
Takk, ja det sies jo at det ikke øker før rundt hver 48 time cirka, og det har det jo ikke gått. Men jeg vil jo bare så gjerne se at det ikke er kjemisk det ender i
Selvfølgelig vil du det, og det forstår jeg så veldig godt.
Hver time føles som en evighet... og du får ikke ro, før du ser at den øker betraktelig.
Vet det er lett å si, men håper du klarer å finne på noe som gir deg ro i mellomtiden.
Meditasjon eller noe å henge fingrene i, som gjør tankene opptatt.
Tenker du å ta ny i morgen?
Heier på deg!
Selv strikker jeg babytøy, også skriver jeg bøker.Ja må jo bare finne meg en hobby da, hadde jeg vært ute i arbeid hadde nå dagene gått dobbelt så fort i det minste. Men som hjemmeværende nå så går det jo så tregt Ja jeg kommer til å teste i morgen og se om den ser noe sterkere ut enn den fra 9 dpo
Takk! Da blir det puslespill Hadde helt glemt hvilken glede jeg har for puslespill, men da får jeg vell kjøpe inn en del puslespill til framoverSelv strikker jeg babytøy, også skriver jeg bøker.
Men begge manusene mine er ferdig, det samme er det siste babyplagget jeg startet på.
Så får vel begynne med litt flere klær, eller noe.
Puslespill pleier også å hjelpe meg, med 1000 brikker.
Mens jeg hører på Enya og drikker te.
Jeg er med på testedate5dpo! Forrige syklus kom jeg bare til 4dpo før tr kom. Godt å komme iallefall 1 dag lengre denne gang!
Har folk bestemt testedager?
Jeg vil gjerne ha en testedate med fler, så jeg klarer å holde meg lengst mulig! Er 11dpo til tirsdag, noen som er med da? Eller en annen dag?
Ja, det er skikkelig koselig! <3 Puslet masse når eldste lå i magen.Takk! Da blir det puslespill Hadde helt glemt hvilken glede jeg har for puslespill, men da får jeg vell kjøpe inn en del puslespill til framover
6 DPO her og ventetiden er laaaang. Har et merkelig press (smålig vondt) i livmor/eggstokkene jeg har hatt siden EL. Er redd det har en slags sammenheng med den eviglange syklusen jeg har hatt Har derfor ikke store trua, men ryker vel på en test på lørdag likevel
Ånei! Stakkars deg!Gikk på do rett etter jeg postet dette, og kan ikke tru anna enn at det var ei cyste som sprakk under den doturen, for fysøøøøren for ei akutt smerte som kom i etterkant heiv nedpå 1g Paracet og det går greit nå heldigvis, drister meg på kveldsvakt. Men kan ikke se for meg at det kan ha vært noe bra for den eventuelle festeprosessen nedi der
Jeg er 4 dpo i dag. Tenker å teste neste fredag, om en uke altså.5dpo! Forrige syklus kom jeg bare til 4dpo før tr kom. Godt å komme iallefall 1 dag lengre denne gang!
Jeg vil gjerne ha en testedate med fler, så jeg klarer å holde meg lengst mulig! Er 11dpo til tirsdag, noen som er med da? Eller en annen dag?
Vanskelig å si før det har gått noen flere dager og se hvordan testen er da. Er alltid skeptisk på tester som ikke øker noe særlig over tid... Har opplevd det nesten hver syklus selv. Og de to gangene det ble noe mer enn kjemisk, økte testene i løpet av en uke. Ble mislykka det og... Lykke til! Håper se øker hos deg da!Øverste er testen jeg la ut i går på kveldsurin 9dpo, nederste er dagens morgen urin 10dpo. Trenger vell kanskje ikke være noe stigning enda?
Blir jo tidenes nervevrak nå som jeg vet det både finnes kjemisk og veldig tidlig sa. Hver gang vi har prøvd har vi ikke blitt gravide, og når vi ikke har prøvd har jeg blitt det. Så aldri hatt positivt så tidlig
Jeg er med på testedate Er også 11 dpo på tirsdag tenkte å teste tirsdag eller onsdag5dpo! Forrige syklus kom jeg bare til 4dpo før tr kom. Godt å komme iallefall 1 dag lengre denne gang!