Er 9 dpo i dag, og har klart å holde meg unna testing foreløpig. Spørs hvor lenge det varer! Forrige måneds kjemiske var såpass nedtur, at jeg tør ikke teste for tidlig denne gangen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeÆhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
GratulererÆhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
Hvilke hormoner fikk du? Krysser fingrene for deg! Er selv første runde på Letrozol nå, så er spent...Jeg er i første ordentlige prøveperiode etter fødsel for 1 år siden. Vi trengte hjelp sist i form av hormoner, og det klaffet på første forsøk med hormonene etter å ha prøvd selv i over 1 år.
Vi skal i gang med hormoner igjen fra neste syklus, men har et lite håp om at vi skulle få det til denne syklusen helt uten hjelpemidler. Men er nok altfor optimistisk
Litt usikker på når EL var, Flo sier tirsdag 12. men utifra symptom og EL-slim mener jeg selv det var 16. Tenker å teste når jeg er 10 dpo etter min beregning som blir tirsdag 26.
Dette er sååå spennende
Føler med deg!! Jeg heier på deg og at du klarer å vente!!Er 9 dpo i dag, og har klart å holde meg unna testing foreløpig. Spørs hvor lenge det varer! Forrige måneds kjemiske var såpass nedtur, at jeg tør ikke teste for tidlig denne gangen…
Hurra! Gratulerer!Æhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
Åå, spennende Jeg skal ta Clomifen, og så tenker jeg det blir Ovitrelle sprøyte rundt EL for å sette igang EL. Var ihvertfall slik sist.Hvilke hormoner fikk du? Krysser fingrene for deg! Er selv første runde på Letrozol nå, så er spent...
Jeg blir med på tirsdagJippi! Tirsdag da?
Fler?
Så gøy!Jeg blir med på tirsdag
Der var jeg også veldig aktiv Har også tre barn fra før.. men savner endel av smileyene fra forumet derÅh, så godt å slippe å gå alene med sånt!
Takk, skal du ha!
Har tre barn fra før, og var veldig aktiv på snartmamma og nybaktmamma, men er nå helt ute av det igjen.
Letrozol fremmer eggløsning. Jeg har eggløsning av meg selv, men gyn mente det kunne gi meg en boost. Håper det hjelper! TakkÅå, spennende Jeg skal ta Clomifen, og så tenker jeg det blir Ovitrelle sprøyte rundt EL for å sette igang EL. Var ihvertfall slik sist.
Hvordan fungerer Letrozol?
Heier på deg også
6dpo her også nå og har så langt samme smerteaktig som degSymptomer så langt 6 Dpo:
Ømme bryster - annerledes enn når jeg venter mens
Smerter i livmoren og bak i korsryggen
Går oftere på toalettet
Småuggen
Redd jeg lurer meg selv til å innbille meg symptomer.. At det alltid er sånn som dette før mens
Gratulerer!Æhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
GratulererÆhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp
Ser ingenting på bildet, men vet hvordan det er med sånne svake tester. Umulig å få avbildet. Håper den øker!10dpo - en test med sneven av skygge på.