IKM Uke 43

Er 9 dpo i dag, og har klart å holde meg unna testing foreløpig. Spørs hvor lenge det varer! Forrige måneds kjemiske var såpass nedtur, at jeg tør ikke teste for tidlig denne gangen…

Æhhh!!! Blir fort litt mer virkelig når den lyser opp :woot:

Vedlegg

• DE746D55-8665-40D5-B67B-A91FAD632810.jpeg
    DE746D55-8665-40D5-B67B-A91FAD632810.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 93
Jeg er i første ordentlige prøveperiode etter fødsel for 1 år siden. Vi trengte hjelp sist i form av hormoner, og det klaffet på første forsøk med hormonene etter å ha prøvd selv i over 1 år.
Vi skal i gang med hormoner igjen fra neste syklus, men har et lite håp om at vi skulle få det til denne syklusen helt uten hjelpemidler. Men er nok altfor optimistisk:yuck:
Litt usikker på når EL var, Flo sier tirsdag 12. men utifra symptom og EL-slim mener jeg selv det var 16. Tenker å teste når jeg er 10 dpo etter min beregning som blir tirsdag 26.

Dette er sååå spennende :happy093
Hvilke hormoner fikk du? Krysser fingrene for deg! Er selv første runde på Letrozol nå, så er spent...

Hvilke hormoner fikk du? Krysser fingrene for deg! Er selv første runde på Letrozol nå, så er spent...
Åå, spennende☺️ Jeg skal ta Clomifen, og så tenker jeg det blir Ovitrelle sprøyte rundt EL for å sette igang EL. Var ihvertfall slik sist.
Hvordan fungerer Letrozol?
Heier på deg også;)

Åh, så godt å slippe å gå alene med sånt!
Takk, skal du ha!
Har tre barn fra før, og var veldig aktiv på snartmamma og nybaktmamma, men er nå helt ute av det igjen.
:rolleyes:
Der var jeg også veldig aktiv :smiley-bounce015 Har også tre barn fra før.. men savner endel av smileyene fra forumet der :rulez

Symptomer så langt 6 Dpo:

Ømme bryster - annerledes enn når jeg venter mens
Smerter i livmoren og bak i korsryggen
Går oftere på toalettet
Småuggen

Redd jeg lurer meg selv til å innbille meg symptomer.. At det alltid er sånn som dette før mens :smiley-angry026

Åå, spennende☺️ Jeg skal ta Clomifen, og så tenker jeg det blir Ovitrelle sprøyte rundt EL for å sette igang EL. Var ihvertfall slik sist.
Hvordan fungerer Letrozol?
Heier på deg også;)
Letrozol fremmer eggløsning. Jeg har eggløsning av meg selv, men gyn mente det kunne gi meg en boost. Håper det hjelper! Takk ;)

Symptomer så langt 6 Dpo:

Ømme bryster - annerledes enn når jeg venter mens
Smerter i livmoren og bak i korsryggen
Går oftere på toalettet
Småuggen

Redd jeg lurer meg selv til å innbille meg symptomer.. At det alltid er sånn som dette før mens :smiley-angry026
6dpo her også nå og har så langt samme smerteaktig som deg
Tisser hele tia
Kan plutselig bli litt kvalm, bare litt..
Men kjenner ikke ømme bryster enda.

Veldig typiske tr-symptomer her også og sjekker papiret hver gang! :dance008

Klarer ikke slutte å stirre på denne, så må dele... er det bare jeg som ser kanskje?o_O er jo mest sannsynlig bare en skyggestrek, så tør ikke ha forhåpninger ennå:oops:

Er 8dpo idag, så er veldig veldig tidlig... har ikke brukt babyplan tidligtester på en stund, har dere hatt erfaringer med skygge på disse i det siste?

20211022_094457.jpg

Last edited:
Back
Topp