IKM Uke 43

Tok med 18-åringen og hennes til nå 2 medhjelpere på senteret, for at hun skulle få ordnet drikkevarer til i morgen. En liten tur på senteret, og jeg merket at jeg måtte hjem til sofaen. Dødssliten og verking i magen.
Pleier ikke å være sånn. :confused004

La inn 30 dager syklus i Flo, istedenfor 28 dager... for det virker mer logisk for meg.
I forhold til hvordan det var før. Så da er ikke IKM før 29.oktober. Altså om en uke.
Og om det stemmer, er det jo ikke rart jeg bare får negative tester.
Kanskje.
Ikke vet jeg.

:wtf:

Klarer ikke slutte å stirre på denne, så må dele... er det bare jeg som ser kanskje?o_O er jo mest sannsynlig bare en skyggestrek, så tør ikke ha forhåpninger ennå:oops:

Er 8dpo idag, så er veldig veldig tidlig... har ikke brukt babyplan tidligtester på en stund, har dere hatt erfaringer med skygge på disse i det siste?

Vis vedlegget 369314
Ser noe der, jeg og!

5 dpo i dag eller 6 dpo, husker nesten ikke... Kjent litt murring i dag og litt småkvalm. Men har begynt på antibiotika (gel i underlivet), så jeg vet ikke om det kan være pga det.

Rfsu er ute med tulleskyggene sine igjen. Det værste er at den ser rosa ut i virkeligheten:facepalm:

Men det kan umulig være noe annet en en skygge, da tidligtesten fra babyplan øverst er helt blank:rolleyes:

8dpo idag, så er vel fortsatt ikke vits i å bli helt hysterisk:hilarious:

20211022_154610.jpg

Herregud, folk må snart tro jeg ikke har noe liv.
Men gubben har sovna på sofaen og 18-åringen er på rommet med vennene sine... da hva gjør jeg, jo jeg går gjennom nettet etter alle mulige ting jeg kan lese som gir håp.

Implantasjonskalkulator: http://babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator
Så fant jeg denne linken, i en annen tråd her inne!
Åh, MY GOD, tenkte jeg!
:happy093
For i følge den, når jeg legger inn første dag i siste mens, med 30 dagers syklus, var EL 15.oktober.
Og jeg tror egentlig mer på den enn den som var i Flo når jeg hadde satt 28 dager.

Så da har jeg blåst av 4 tester, ALTFOR tidlig!
Men da er det fortsatt håp.
Tross alt.
:smiley-angelic006
For det er vel ikke mange som får noe strek 7 dpo... eller?

Herregud, folk må snart tro jeg ikke har noe liv.
Men gubben har sovna på sofaen og 18-åringen er på rommet med vennene sine... da hva gjør jeg, jo jeg går gjennom nettet etter alle mulige ting jeg kan lese som gir håp.

Implantasjonskalkulator: http://babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator
Så fant jeg denne linken, i en annen tråd her inne!
Åh, MY GOD, tenkte jeg!
:happy093
For i følge den, når jeg legger inn første dag i siste mens, med 30 dagers syklus, var EL 15.oktober.
Og jeg tror egentlig mer på den enn den som var i Flo når jeg hadde satt 28 dager.

Så da har jeg blåst av 4 tester, ALTFOR tidlig!
Men da er det fortsatt håp.
Tross alt.
:smiley-angelic006
For det er vel ikke mange som får noe strek 7 dpo... eller?

Uhh, så spennende! Er vell ytterst sjeldent noen får positiv test 7dpo :D

Uhh, så spennende! Er vell ytterst sjeldent noen får positiv test 7dpo :D
Ja... ingen av oss har gått gjennom slik prøving som det her før, så det er jo nesten ikke til å holde ut.
Men nå ble det brått spennende igjen, sånn skikkelig.
Trudde liksom håpet for denne pp var i ferd med å slukne, men så har jeg vært altfor tidlig!
Sannsynligvis.
:smiley-bounce015

Når begynte symptomene å komme, for dere som har testet positivt? Og hvilke symptom? Vet det er individuelt altså men jeg blir jo gal her av å vente på å kunne begynne å teste :help
Er 6dpo idag, og nå har jeg milde mens-symptom som murring nederst i magen og i korsryggen…men for alt jeg vet så har jeg det på denne tiden hver mnd :scratch:hilarious:

Når begynte symptomene å komme, for dere som har testet positivt? Og hvilke symptom? Vet det er individuelt altså men jeg blir jo gal her av å vente på å kunne begynne å teste :help
Er 6dpo idag, og nå har jeg milde mens-symptom som murring nederst i magen og i korsryggen…men for alt jeg vet så har jeg det på denne tiden hver mnd :scratch:hilarious:
Føler jeg har hatt mensmurringer siden jeg testet positiv 9dpo, men nå 11dpo føler jeg meg litt uggen/små kvalm :)

Føler jeg har hatt mensmurringer siden jeg testet positiv 9dpo, men nå 11dpo føler jeg meg litt uggen/små kvalm :)

Ah, det er så frustrerende når symptomene for mensen og graviditet er stor sett de samme:arghh: sist graviditet så hadde jeg en liten festeblødning, så går og håper litt på å få det samme denne gang. Da hadde jeg ikke vært i tvil lenger…Men det er jo ikke sikkert det skjer..

Dagens 9dpo, å min siste tidligtest:rolleyes:

Vedlegg

• 20211023_074216.jpg
    20211023_074216.jpg
    237,6 KB · Visninger: 119
8 dpo! Forrige gang kom jeg ikke så langt før tr kom. Så begynner å få så smått litt håp!

Har hatt litt mensmurring og litt småugg for noen dager siden, men nå er det veldig rolig. Spennende! Skal teste 11 dpo, til tirsdag. Gi meg styrke til å holde ut! :talk017

8 eller 9dpo i dag... Usikker.
Men tadaaaaa!
Nok en Blenda.
Er litt tidlig å gi opp denne syklusen kanskje, men jeg blir barnslig når jeg ikke får det som jeg vil.
Har aldri drivi og testa sånn som det her før, så tidlig... Så vet jo ikke om det hadde skjedd det samme de andre gangene.
Får prøve å få tankene over på noe annet de neste dagene.
o_O
upload_2021-10-23_9-49-14.png

Last edited:
8 dpo! Forrige gang kom jeg ikke så langt før tr kom. Så begynner å få så smått litt håp!

Har hatt litt mensmurring og litt småugg for noen dager siden, men nå er det veldig rolig. Spennende! Skal teste 11 dpo, til tirsdag. Gi meg styrke til å holde ut! :talk017

Så flink du er som venter... Det ville nok vært det beste for oss alle. ❤️
Masse, masse lykke til!

Back
Topp