IKM Uke 43

Kjøpte metode tidlig siden jeg var tom for babyplan, å vet at metode er treg.
Så da tenkte jeg at om jeg ser syner på både babyplan å metode, så er det vel større sjangs for at det ikke er syner:hilarious:

Ultrasvak strek nå i kveld på metode. Så svak at jeg ikke er sikker på om den kom med på bildet engang:rolleyes:

Babyplan fra imorges:
20211023_080603.jpg

Metode fra nå i kveld:
20211023_182402.jpg
20211023_182538.jpg

Noen som ser noe?
 
Blei så sur på dagens test at jeg føler for vin i kveld... Men så prøver jeg å fortsette å være optimist, da.
Vet jo ikke om jeg er 8, 9 eller 10 dpo i dag.
Bare ser det er så mange som får antydninger til streker så tidlig. Så er vanskelig å holde motet oppe.
Hva tenker dere andre?
Noen som kjenner seg igjen?
:confused005


Kjenner meg veldig igjen er typ 8,9,10 dpo selv med blenda test. Syns jeg så en skygge idag på babyplan. Men tror jeg vet hvor streken skal være så hjernen bare lager den
 
Kjenner meg veldig igjen er typ 8,9,10 dpo selv med blenda test. Syns jeg så en skygge idag på babyplan. Men tror jeg vet hvor streken skal være så hjernen bare lager den

Ja, sist testet jeg blenda på 9 dpo og fikk strek dagen etter! Hold ut litt til ❤ men skjønner hva du mener altså.

Tusen takk, begge to❤️ Godt å vite at vi er flere!
 
Kjøpte metode tidlig siden jeg var tom for babyplan, å vet at metode er treg.
Så da tenkte jeg at om jeg ser syner på både babyplan å metode, så er det vel større sjangs for at det ikke er syner:hilarious:

Ultrasvak strek nå i kveld på metode. Så svak at jeg ikke er sikker på om den kom med på bildet engang:rolleyes:

Babyplan fra imorges:
Vis vedlegget 369444

Metode fra nå i kveld:
Vis vedlegget 369445
Vis vedlegget 369446

Noen som ser noe?
Sliter litt med å se noe strek... Hvor mange dpo er du?
 
9dpo idag! Tok en tidlig test og skimtet en relativt «sterk» strek mtp at jeg er så tidlig. Mye sterkere i virkeligheten.

tok en CB digital og den viste «gravid 1-2» :joyful::joyful::joyful::joyful::joyful::joyful: Vet det fortsatt kan skje noe, men akkurat nå er jeg gravid i alle fall!
Skal jeg sette deg også på gravid? :)
 
Blei så sur på dagens test at jeg føler for vin i kveld... Men så prøver jeg å fortsette å være optimist, da.
Vet jo ikke om jeg er 8, 9 eller 10 dpo i dag.
Bare ser det er så mange som får antydninger til streker så tidlig. Så er vanskelig å holde motet oppe.
Hva tenker dere andre?
Noen som kjenner seg igjen?
:confused005
Kjenner meg igjen ja... Denne gangen skal jeg vente til IKM. Orker ikke all denne usikkerheten det blir rundt det. Selv om jeg har veldig lyst å ta en test nå, 6 dpo. Men det er jo ikke noe poeng så tidlig.
 
Kjenner meg igjen ja... Denne gangen skal jeg vente til IKM. Orker ikke all denne usikkerheten det blir rundt det. Selv om jeg har veldig lyst å ta en test nå, 6 dpo. Men det er jo ikke noe poeng så tidlig.
Det er nok lurt. Skal prøver på det neste gang, om det ikke går denne gangen. :)
 
Kjenner meg igjen ja... Denne gangen skal jeg vente til IKM. Orker ikke all denne usikkerheten det blir rundt det. Selv om jeg har veldig lyst å ta en test nå, 6 dpo. Men det er jo ikke noe poeng så tidlig.

Samme her! Leeenge å vente. Er jo en hel uke til. :(Men hadde bare blir stressa av å teste tidlig.
 
Samme her! Leeenge å vente. Er jo en hel uke til. :(Men hadde bare blir stressa av å teste tidlig.
Ja, jeg har teste tidligst 10 dpo for det meste. Men svake tester som ikke øker betraktelig gir bare bekymring og usikkerhet og mange spørsmål. Bedre å vente noen dager over ikm og man er sikker på at mensen er forsinket iallefall. Om jeg klarer det... Men tenker det blir på ikm
 
Sliter litt med å se noe strek... Hvor mange dpo er du?

9dpo idag. Jeg ser at det er vanskelig å se på bildet, men noe er det:confused013

Får bare vente å se om streken blir mer tydelig, eller om det er jeg som har fått streker på øya:hilarious:
 
Ja, jeg har teste tidligst 10 dpo for det meste. Men svake tester som ikke øker betraktelig gir bare bekymring og usikkerhet og mange spørsmål. Bedre å vente noen dager over ikm og man er sikker på at mensen er forsinket iallefall. Om jeg klarer det... Men tenker det blir på ikm

Enig! Tipper det blir test på dagen for ikm her og, om ikke tanta da har kommet før det. Et par dager etter, om jeg er flink. Har et håp, men er litt realist mtp. hva vi fikk til av aksjelegging, så vil ikke sløse testene mine. Såå mye morsommere å ta tester -etter- å ha fått den første positive :smiley-ashamed008
 
Skulle egentlig hatt mensen igår ifølge den vanlige syklusen min, men siden EL kom senere enn vanlig denne gangen så skal jeg tydeligvis ha IKM til uken, nærmere bestemt på onsdag :) Men igår kom det to dråper blod på papiret. Så da regnet jeg med at mensen er på vei. Det murrer godt i magen og korsryggen. Men mensen har enda ikke kommet:wideyed: Prøvde å ta to vanlige teststrimler idag tidlig, men ikke mye strek å se her:
F25811E4-4897-4AF2-81A0-EEBCC1854B6F.jpeg

Er bare 9 dpo ifølge FF, så det skal virkelig bli spennende å teste de neste dagene :)
 
Ja så var vi her da enten 11-12 dpo. Eller om jeg har forsøkt og slippe egg to ganger mtp slimet mitt. 6 dpo:laughing002 og om vi følger utregningen fra det o store internett 9 dpo. Med andre ord- jeg aner ikke om jeg har O en gang atp.. anyway- syns jeg ser en skygge ellernoe på den ene testen men stripsen er jo fullstendig blenda.. :sad010kjenner jeg er dritt lei kroppen min nå.. og gleder meg til legetime om 2 uker.. håper bare tr kommer i passelig tid om ho skulle dukke opp denne gangen:schocked028
 

Vedlegg

  • D21D2979-FB47-4016-A55A-D6ACC49CD5C0.jpeg
    D21D2979-FB47-4016-A55A-D6ACC49CD5C0.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 71
  • B57BD394-EFBB-43E4-A4DA-8E7F9F75065A.jpeg
    B57BD394-EFBB-43E4-A4DA-8E7F9F75065A.jpeg
    917,5 KB · Visninger: 73
Tok en ny test idag og den var iallfall sterkere enn den i går:angelic: Har bestilt en digital på nettet, for da bli det liksom mer ekte:happy: Meen, du kan kanskje føre meg opp på gravid inne her:)

Elisa_88 - 33 - PP2 - B3 - ca.11/10 - IKM ca. 25/10
 

Vedlegg

  • 20211024_072326.jpg
    20211024_072326.jpg
    1,1 MB · Visninger: 110
Tok en ny test idag og den var iallfall sterkere enn den i går:angelic: Har bestilt en digital på nettet, for da bli det liksom mer ekte:happy: Meen, du kan kanskje føre meg opp på gravid inne her:)

Elisa_88 - 33 - PP2 - B3 - ca.15/10 - IKM ca. 25/10

gratulerer :love7:love7
 
Ser ut som streksynet mitt er innstilt på ratt kanal alilevell:hilarious::hilarious:

10dpo
20211024_093308.jpg
 
Tok en ny test idag og den var iallfall sterkere enn den i går:angelic: Har bestilt en digital på nettet, for da bli det liksom mer ekte:happy: Meen, du kan kanskje føre meg opp på gravid inne her:)

Elisa_88 - 33 - PP2 - B3 - ca.11/10 - IKM ca. 25/10

Gratulerer :happy093
 
Back
Topp