Cornelialill
Elsker forumet
Gleder meg til dere skal teste!! Her skal jeg vente til fredag, med mindre jeg feks får ømme pupper plutselig.I mårra begynner vår ikm-uke!!!
Og testedaten er på tirsdag, for de som vil være med på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til dere skal teste!! Her skal jeg vente til fredag, med mindre jeg feks får ømme pupper plutselig.I mårra begynner vår ikm-uke!!!
SpennendeGleder meg til dere skal teste!! Her skal jeg vente til fredag, med mindre jeg feks får ømme pupper plutselig.
Godt gjort! Har ingen symptomer enn så lenge...Spennende
Jeg har endel symptomer nå, men velger å vente likevel
Sniker litt i gruppa her, gleder meg til du skal begynne å teste Håper å få deg over i samme termingruppeSpennende
Jeg har endel symptomer nå, men velger å vente likevel
Har holdt meg hele helgen pga daten vårI mårra begynner vår ikm-uke!!!
Åååå! Er det sant? Er du gravid?Sniker litt i gruppa her, gleder meg til du skal begynne å teste Håper å få deg over i samme termingruppe
Åh, så koselig nå er det ikke lenge tilHar holdt meg hele helgen pga daten vår
Testen viser det ja selv om det er vanskelig å tro Jeg har også troen for deg!!Åååå! Er det sant? Er du gravid?
Så bra du tok en liten tur innom oss, og jeg har en god følelse
Supert! Gratulerer så veldig mye! Veldig spennende å se... men skal være flink å ikke teste i mårra, selv om det er litt å pine seg selv hvilken dpo finn du positiv?Testen viser det ja selv om det er vanskelig å tro Jeg har også troen for deg!!
Tusen takk! Hehe jaa jeg startet å teste 10 dpo, ga opp når jeg testet helt blenda 12 dpo og fikk positiv på morgenen 13 dpoSupert! Gratulerer så veldig mye! Veldig spennende å se... men skal være flink å ikke teste i mårra, selv om det er litt å pine seg selv hvilken dpo finn du positiv?
Oi, så spennende! Bare 1 dag igjen nå, så får vi se! Har gått med bind de siste dagene, for jeg tror liksom ikke at tr ikke kommerTusen takk! Hehe jaa jeg startet å teste 10 dpo, ga opp når jeg testet helt blenda 12 dpo og fikk positiv på morgenen 13 dpo
Oi, så spennende! Bare 1 dag igjen nå, så får vi se! Har gått med bind de siste dagene, for jeg tror liksom ikke at tr ikke kommer
Hadde jeg visst helt når IKM var skulle jeg prøvd å holde meg. Men aner jo ikke med den syklusen jeg har og har litt mange eventer jeg må unngå alkohol/rødt kjøtt osv fremover. Tør ikke drikke vin på onsdag om jeg ikke har testet meg om du skjønner.Jeg har lata som det er null stress å vente med å teste til IKM, men merker at det skal bli vanskeligere når alle dere begynner testinga i morra Jeg har egentlig lyst til å holde meg helt til søndag, om ikke tr kommer før den tid, da.
Later som jeg ikke stresser jeg heller… ikm er vel fredag, tror jeg… Men har ikke noe å teste med hjemme heller.. Venter på tester i posten. Og apoteket prøver jeg å unngåJeg har lata som det er null stress å vente med å teste til IKM, men merker at det skal bli vanskeligere når alle dere begynner testinga i morra Jeg har egentlig lyst til å holde meg helt til søndag, om ikke tr kommer før den tid, da.