IKM Uke 43

Kan endelig settes på TR idag kom hun veldig sikkert :) Skjønner egentlig ikke om jeg skal regne fredag, søndag eller idag som CD1 o_O Kom friskt blod på fredag. Det stoppet opp. Fortsatte litt med spotting hele lørdagen. Så litt blod til søndag kveld. Så spotting igjen frem til i kveld. Nå blør jeg for real. Håper ikke det stopper igjen. Hva ville dere regnet som CD1?

Du vet du prøver når du finner gamle termingruppa fra første mann, bilde av første test og stalker alt du skrev før… etter mye frem og tilbake har jeg nå forsket meg frem til følgende.

spottet 3 dager før ikm - festeblødning
15 dpo ca Når jeg tok test- svaaak strek
Symptomer - ømme-såre nipler, dårlig i magen, sliter med søvnen og vondt i korsryggen. Altså vanlige pms symptomer (- sliter med søvn men det kan være fordi jeg syns det var skummelt hahah)

så nå tviholder jeg selvsagt på håpet om positiv test om noen dager istedenfor mensen likevel… med det i bakhodet at jeg kanskje har tregt system.. og jeg har drømt så mye siste 2 dagene. Tom hatt 2 mareritt og grått hele uka. For referanse så drømmer jeg aldri, ikke som jeg husker ihvertfall.. sist jeg hadde masse weird drømmer var jeg gravid. at dette ikke er tilfeldig er selvsagt ønsketenking deluxe.. men ja.. tviholder i håper til tr evt dukker opp. Legger ved bilde av første test med nr 1 som var ca 15 dpo :laughing002:laughing005

Vedlegg

• B324235A-7026-47C7-AADC-51A7A3C8FCFC.png
    B324235A-7026-47C7-AADC-51A7A3C8FCFC.png
    2,2 MB · Visninger: 130
Du vet du prøver når du finner gamle termingruppa fra første mann, bilde av første test og stalker alt du skrev før… etter mye frem og tilbake har jeg nå forsket meg frem til følgende.

Symptomer - ømme-såre nipler, dårlig i magen, sliter med søvnen og vondt i korsryggen. Altså vanlige pms symptomer (- sliter med søvn men det kan være fordi jeg syns det var skummelt hahah)

så nå tviholder jeg selvsagt på håpet om positiv test om noen dager istedenfor mensen likevel… med det i bakhodet at jeg kanskje har tregt system.. og jeg har drømt så mye siste 2 dagene. Tom hatt 2 mareritt og grått hele uka. For referanse så drømmer jeg aldri, ikke som jeg husker ihvertfall.. sist jeg hadde masse weird drømmer var jeg gravid. at dette ikke er tilfeldig er selvsagt ønsketenking deluxe.. men ja.. tviholder i håper til tr evt dukker opp. Legger ved bilde av første test med nr 1 som var ca 15 dpo :laughing002:laughing005
Hoho, var innom den gamle ikm-gruppa mi også. Festlig :hilarious:

Løpet er ikke kjørt før tr dukker opp! Alltid et håp fram til det :Heartred:Heartred:Heartred

Sånne notater er gull verdt! Skulle likt å finne igjen mine selv, men var på snartmamma og nybaktmamma.
:laughing002

Da fortsetter vi å krysse alt som er! Det er fortsatt håp!
:happy093

Jahaha. Det er litt annerledes nå kjenner jeg. Men fortsatt ganske crazy av å ta ny test da :wacky:

Ja jeg merker jeg kanskje er mer opptatt
Av testing. Men det handler litt om
At jeg går på medisiner jeg må slutte
Med når jeg er gravid. Så har fått beskjed om å teste så tidlig som mulig :happy090

Ja jeg merker jeg kanskje er mer opptatt
Av testing. Men det handler litt om
At jeg går på medisiner jeg må slutte
Med når jeg er gravid. Så har fått beskjed om å teste så tidlig som mulig :happy090
Ja, det forklarer jo den veldige testetrangen :smug: jeg føler meg mer rolig angående testing, men fortsatt veldig spent!

Hvilken type tar du i mårra? Jeg har lagt klar CB tidlig. Bare tisser på den jeg :hilarious:
Når klokka tenker du å ta? Haha jeg tipper det blir i 07 tia
Jeg håper å få tatt den når jeg står opp. Litt usikker på hvilken jeg fant frem. Men en tidligtest tror jeg

11dpo!
Ikke mye tvil her, og jeg settes mer enn gjerne på gravid! :happy::love7 jeg skal fortsette å heie på dere!:Heartbigred
20211026_064557.jpg 20211026_064630.jpg

Back
Topp