IKM Uke 43

Blendahvitt her, så nå får jeg bare holde meg til helgen. Får teste igjen på lørdag tenker jeg.

Ja, jeg testet nå og den var ganske negativ :arghh: :confused005
Meeen har fortsatt et lite håp siden IKM er på lørdag:rolleyes:

spent på hvordan det går med dere andre☺️
Da er vi 2. Samme resultat og samme ikm

Da er vi 2. Samme resultat og samme ikm
Så kjedelig:( :Heartred jeg tenker å teste igjen på fredag, siden jeg skal på fest den dagen så er det greit å være helt sikker. hvis den er negativ så gir jeg opp håpet :happy8

«Ikke gravid» på digital cb i dag 14dpo, så da satt den nok ikke denne runden:rolleyes: Krysser fingrene for dere andre og gratulerer så mye til dere som allerede har fått positiv!!

Så kjedelig:( :Heartred jeg tenker å teste igjen på fredag, siden jeg skal på fest den dagen så er det greit å være helt sikker. hvis den er negativ så gir jeg opp håpet :happy8
Skal på fest lørdag, så blir da jeg tester her :happy8

Hopper inn her litt seint.. håper dette er mnd det klaffer igjen. Har egentlig en god følelse:rolleyes: :smiley-angelic001 negativ test i dag 8dpo, men fortsatt tidlig.

Muumimamma - b2 - el 18.10 - ikm 30.10

Testet positivt i dag på både cb tidlig og rfsu, etter kontrolltest i dag, iom at dagens var litt blass i fargen♥️ kan sette meg på gravid foreløpig.
Hvis jeg kun går på symptomer, er puppene som piggtråd så det stemmer nok med tidligere erfaringer

Testet positivt i dag på både cb tidlig og rfsu, etter kontrolltest i dag, iom at dagens var litt blass i fargen♥️ kan sette meg på gravid foreløpig.
Hvis jeg kun går på symptomer, er puppene som piggtråd så det stemmer nok med tidligere erfaringer

gratulwrer ! :Heartbigred

Back
Topp