11dpo!
Ikke mye tvil her, og jeg settes mer enn gjerne på gravid! jeg skal fortsette å heie på dere!
Vis vedlegget 369613 Vis vedlegget 369614
Så gøy Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11dpo!
Ikke mye tvil her, og jeg settes mer enn gjerne på gravid! jeg skal fortsette å heie på dere!
Ååå gratulerer
Tusen takk dere! Veldig sprøttGratulerer
Da er vi 2. Samme resultat og samme ikmJa, jeg testet nå og den var ganske negativ
Meeen har fortsatt et lite håp siden IKM er på lørdag
spent på hvordan det går med dere andre
Gratulerer!11dpo!
Gratulerer!11dpo!
Gratulerer!
Tusen hjertelig takk!Gratulerer!
Så kjedelig jeg tenker å teste igjen på fredag, siden jeg skal på fest den dagen så er det greit å være helt sikker. hvis den er negativ så gir jeg opp håpetDa er vi 2. Samme resultat og samme ikm
Skal på fest lørdag, så blir da jeg tester herSå kjedelig jeg tenker å teste igjen på fredag, siden jeg skal på fest den dagen så er det greit å være helt sikker. hvis den er negativ så gir jeg opp håpet
Gratulerer så mye11dpo!
TakkGratulerer så mye
Snik litt mer daSniker litt i gruppa her, gleder meg til du skal begynne å teste Håper å få deg over i samme termingruppe
Oi gratulerer så mye Det har dessverre ikke gått veien for met og jeg skal til legen nåSnik litt mer da
11dpo!
Oi gratulerer så mye Det har dessverre ikke gått veien for met og jeg skal til legen nå
Testet positivt i dag på både cb tidlig og rfsu, etter kontrolltest i dag, iom at dagens var litt blass i fargen kan sette meg på gravid foreløpig.
Hvis jeg kun går på symptomer, er puppene som piggtråd så det stemmer nok med tidligere erfaringer
Ååå, nei! Utrolig trist! Håper det går bra med deg oppi detteOi gratulerer så mye Det har dessverre ikke gått veien for met og jeg skal til legen nå