IKM Uke 43

Hjelp! Blir plutselig lønningspils på torsdag. :eek: Hva gjør jeg? Ikm er på søndag, hadde ikke tenkt å teste før da, siden jeg blir så sjukt skuffa om den er negativ. Da gir jeg opp og venter på tr. Men vil ikke drikke i tilfelle jeg er gravid heller. What to do? Teste-date med flere her på søndag og :anyone Blir kun et halvt glass/et glass med noe uansett, siden jeg ammer litt på natt enda. Men kollegaene mine blir skikkelig mistenksomme om jeg ikke drikker noe som helst. De har skikkelig nese for graviditet/mulig graviditet.
Tror ikke det er noen fare om du tar et halvt glass. Tenk på alle de som ikke vet at de er gravid før de plutselig ikke får mensen. :)

Blir dessverre kjemisk på meg denne runden også, ses kanskje plutselig i en desember gruppe:) Lykke til alle som enda venter, alle som hopper over i ny gruppe og ikke minst alle som nå har startet et nytt kapittel i livet:Heartred

Jeg drakk Munkholm og alkoholfrie drinker nå i helgen, bare for å være sikker.
Trenger de å vite hva du har i glasset, da? Om du bestiller så de ikke hører?
:)

Tror ikke det er noen fare om du tar et halvt glass. Tenk på alle de som ikke vet at de er gravid før de plutselig ikke får mensen. :)

Har visst ingenting å si, TR kom i dag, fire dager for tidlig :smiley-angry017 Eneste håpet er selvfølgelig at det var en festeblødning, siden det kom så plutselig og uten forvarsel, men TR-symtompene kom nå, de og "/ Eneste positive er da at syklusen er nærmere i antall dager slik den var før forrige graviditet. Er nok ikke helt stabil enda.

Har visst ingenting å si, TR kom i dag, fire dager for tidlig :smiley-angry017 Eneste håpet er selvfølgelig at det var en festeblødning, siden det kom så plutselig og uten forvarsel, men TR-symtompene kom nå, de og "/ Eneste positive er da at syklusen er nærmere i antall dager slik den var før forrige graviditet. Er nok ikke helt stabil enda.

Åååh... :( nå ble jeg ordentlig lei meg på dine vegne!

Kommer min etterhvert, skal jeg på polet, har jeg bestemt. Jeg skal trøste meg med fjortissdrinkene jeg ikke tillot meg å smake på i 18-årsdagen til jenta mi.

Må trøste meg med noe.
For jeg har forventet IKM på fredag, ish.
Og har ikke fått en eneste svak strek engang.
:sorry:

Kommer min etterhvert, skal jeg på polet, har jeg bestemt. Jeg skal trøste meg med fjortissdrinkene jeg ikke tillot meg å smake på i 18-årsdagen til jenta mi.

Må trøste meg med noe.

❤❤

Da er det fortsatt håp! Håper du får en fin strek på fredag! Og hvis ikke får vi ta en skål sammen (men en liten en, pga. amming :p)

Men at jeg fikk mensen nå 10 dpo, betyr det at jeg har en lutealfase som er litt i korteste laget?

Men at jeg fikk mensen nå 10 dpo, betyr det at jeg har en lutealfase som er litt i korteste laget?
Er det bare spotting? Jeg tok det opp med gyn for spotting hos meg begynner også 10dpo. Hun sa at det var helt normalt å spotte litt først uten at noe er galt. Jeg har også målt progesteron i lutealfasen med gode resultater på prøven der..

Blendahvit test i morges også, og sterke TR symptom i går kveld. Så nå har jeg mistet håpet og går bare å venter på at den skal komme…
Satser på det sitter neste mnd når jeg begynner på hormoner;)

Er det bare spotting? Jeg tok det opp med gyn for spotting hos meg begynner også 10dpo. Hun sa at det var helt normalt å spotte litt først uten at noe er galt. Jeg har også målt progesteron i lutealfasen med gode resultater på prøven der..

Okai, godt å høre! Takk! Litt usikker hva det er enda, får følge med utover dagen. ^^,

Verste er at jeg er småkvalm. Jeg er aldri kvalm. Tenker nå innbilt ønske-kvalme :bored:

Glemte å teste idag morges, men fikk skvist ut et par dråper en time etter. IKM idag eller imorgen, avhengig av hvilken app man spør:rolleyes:

20211027_085228.jpg

❤❤

Da er det fortsatt håp! Håper du får en fin strek på fredag! Og hvis ikke får vi ta en skål sammen (men en liten en, pga. amming :p)
Den er jeg med på!
Tåler sikkert ikke noe særlig mer enn et lite glass selv, uansett.
:joyful:

Tusen takk!
:Heartred
Kjenner håpet minskes for hver dag som går, uten positiv test... men det er der, frem til TR kommer.
Selv om det begynner å bli svakt.

Okai, godt å høre! Takk! Litt usikker hva det er enda, får følge med utover dagen. ^^,

Verste er at jeg er småkvalm. Jeg er aldri kvalm. Tenker nå innbilt ønske-kvalme :bored:
Vil det si at det er et lite håp om at det ikke er TR likevel?
Åh... da skal jeg fortsette å krysse alt som er, for deg!
:smiley-angelic001:Heartred

Stemmer det, må kjøpe mer ELtester ja... Det er noe dritt.

Off- ja. Blir første gang for meg med el tester. Fordi jeg før kjente når el var. Men med en gang vi begynte å prøve så ble det kaos i systemet :arghh: som jeg ikke heeeeelt skjønner hvorfor men Hufsa fikk vel sjokk når det plutselig var Svømmere over alt:laughing001 for første gang på sikkert 4+ år (tåler ikke hormonell prevensjon så har brukt kondom) :laughing002 så da får man prøve el tester. Har vurdert å måle BBT fra TR starter. Men vi har ikke rutine på morgenen pga studier og jobb for meg og samboer som varierer hele ukene. Dermed varierer våkne tiden vår fra 06-09 :arghh: og jeg er svært lite fristet til å begynne å stå opp 6 hver morgen når jeg ikke må for å måle temp.. men må man så må man vel kanskje

Jeg tror ikke dette går veien. Skikkelig pms på meg nå og så ut som det var antydning til TR i går. Som er veldig rart, for har slitt med for lange sykluser siden vaksinen, om TR er nå er det plutselig 26/27 dager. Skjønner ingenting :wtf:

Blir dessverre kjemisk på meg denne runden også, ses kanskje plutselig i en desember gruppe:) Lykke til alle som enda venter, alle som hopper over i ny gruppe og ikke minst alle som nå har startet et nytt kapittel i livet:Heartred

klem:Heartred

Jeg tror ikke dette går veien. Skikkelig pms på meg nå og så ut som det var antydning til TR i går. Som er veldig rart, for har slitt med for lange sykluser siden vaksinen, om TR er nå er det plutselig 26/27 dager. Skjønner ingenting :wtf:

Føler det bare er kaos på mange for tiden:dontknowwp
A

Må trøste meg med noe.

vi er invitert i bursdagsfest neste helg- og fått barnevakt for 1 gangs skyld (vi får barnevakt altså, men vi jobber så mye kvelder/helg om hverandre at vi ofte må ha sånn type barnevakt.. så fest/vennekveld/dates, blir nedprioritert). Så da tenkte jeg om tr kommer å faktisk gå helt ut med drinker og vin:laughing001 jeg drikker 1-2 ganger i året kanskje.. ingen spesiell grunn til. Men kjenner at visst ikke det er spire der nå skal jeg jaggu meg slå meg løs i helga :happy093

Har ikm i morgen eller fredag (Ovia og Flo er uenige)- ikke hint til strek her heller, masse symptomer på at tr kommer eller jeg er pg. Men tipper tr bare går å venter på å slippes i hvert øyeblikk :dance018 så da får vi gosse oss om to streker ikke dukker opp, og ses i neste ikm gruppe:dance008 kanskje jeg kan få litt tolking el test opplæring når den tid kommer:laughing002

Føler det bare er kaos på mange for tiden:dontknowwp
A

vi er invitert i bursdagsfest neste helg- og fått barnevakt for 1 gangs skyld (vi får barnevakt altså, men vi jobber så mye kvelder/helg om hverandre at vi ofte må ha sånn type barnevakt.. så fest/vennekveld/dates, blir nedprioritert). Så da tenkte jeg om tr kommer å faktisk gå helt ut med drinker og vin:laughing001 jeg drikker 1-2 ganger i året kanskje.. ingen spesiell grunn til. Men kjenner at visst ikke det er spire der nå skal jeg jaggu meg slå meg løs i helga :happy093

Har ikm i morgen eller fredag (Ovia og Flo er uenige)- ikke hint til strek her heller, masse symptomer på at tr kommer eller jeg er pg. Men tipper tr bare går å venter på å slippes i hvert øyeblikk :dance018 så da får vi gosse oss om to streker ikke dukker opp, og ses i neste ikm gruppe:dance008 kanskje jeg kan få litt tolking el test opplæring når den tid kommer:laughing002
Høres ut som en god plan! :laughing002
IKM-tråd blir til en helgs rølpetråd!

Men vi håper selvfølgelig, så langt det er håp!:smiley-angelic001
Er jo en del som ikke får noe som helst utslag før etter IKM, og.

jeg fikk mensen/spotta 9-10 dpo/ CD24 forrige syklus til mitt sjokk. Nå er jeg på CD 26 uten antydning til tr. Før der igjen kom tr på CD 30! Eller dvs det ble en CD29. Så ble det CD24. Med andre ord 6 dager forskjell. Poenget mitt er at det er mulig at noen sykluser er litt Off kanskje? For jeg fikk panikk å tenkte at luteal fasen min var for kort. Men det trenger ikke nødvendigvis å være standarden:Heartpink litt langt å kronglete dette men ja :laughing001

Back
Topp