IKM Uke 43

Tusen takk for pep-talk:hilarious::Heartred
Jeg vet det egentlig såå godt selv. Har testet positivt 9dpo en gang og 10dpo to ganger. Men er noe med negativiteten som kommer med blenda test tror jeg:facepalm:
Kjenner veldig på den negativiteten selv. Føste pp var tung med sa, veldig tidlig heldigvis. Siden det har jeg tenkt at "jaja, det går når det går." Forrige måned gikk det ikke. Har likevel hatt roen helt til nå, men med blenda test i dag 10 dpo fikk jeg HELT panikk og nå er alt dritt, haha! Var sikker på at den satt, og jeg trenger svar NÅ, ikke i morgen :taunt014 og jeg skjønner jo at det er tidlig og alt det der, men u know

Kjenner veldig på den negativiteten selv. Føste pp var tung med sa, veldig tidlig heldigvis. Siden det har jeg tenkt at "jaja, det går når det går." Forrige måned gikk det ikke. Har likevel hatt roen helt til nå, men med blenda test i dag 10 dpo fikk jeg HELT panikk og nå er alt dritt, haha! Var sikker på at den satt, og jeg trenger svar NÅ, ikke i morgen :taunt014 og jeg skjønner jo at det er tidlig og alt det der, men u know

ventetiden føles så altfor lang når det er noe man virkelig ønsker :Heartred

Jeg er 12 dpo, hvis det stemmer i Flo.
Ingenting, helt Blenda faktisk... burde ikke jeg og fått noe sånt nå, hvis det var noe inni her?

Fine rosa streken din!
Er SÅ glad på dine vegne!
:Heartred

Det er jo noen som produserer hcg sent også. Håper er ikke ute før tr:)

Takk igjen, jeg tror ikke helt på det selv enda, å går egentlig å venter på at det skal gå galt:rolleyes:

Det er jo noen som produserer hcg sent også. Håper er ikke ute før tr:)

Takk igjen, jeg tror ikke helt på det selv enda, å går egentlig å venter på at det skal gå galt:rolleyes:
Uff, kjenner til den... men hei!
Dette SKAL gå bra!
:Heartbigred

Veksler mellom samme følelsene etter å ha mistet 3 ganger.. nå er det lenge siden positiv test og hver mnd er dpo en berg og dalbane:wtf: jeg også trenger svar NÅ! Tar en test i kveld også:facepalm::woot:

Her tror jeg ikke at det ble noe som helst... Tror ikke jeg får en eneste strek. Pleier liksom å få strek nesten hver syklus, selv om jeg får "mensen". Men må er jeg sikker på at det ikke har skjedd noe som helst. Kjenner på litt pms-humør også.

Her tror jeg ikke at det ble noe som helst... Tror ikke jeg får en eneste strek. Pleier liksom å få strek nesten hver syklus, selv om jeg får "mensen". Men må er jeg sikker på at det ikke har skjedd noe som helst. Kjenner på litt pms-humør også.

Såpass- når er ikm da?

Folkens- før dere får mensen? Kjenner dere livmoren godt da? Føles ut som min er full nå og jeg finner ikke noe på Google om det -.-

Folkens- før dere får mensen? Kjenner dere livmoren godt da? Føles ut som min er full nå og jeg finner ikke noe på Google om det -.-
Om jeg finner livmoren? Skal vel ikke være mulig før man er 3-4 mnd på vei. Har ei venninne som er 17 uker på vei og hun har nettopp funnet livmoren.

Men, jeg er megaoppblåst! Og det pleier jeg å bli når jeg skal ha mensen... Men også ved graviditet.

Om jeg finner livmoren? Skal vel ikke være mulig før man er 3-4 mnd på vei. Har ei venninne som er 17 uker på vei og hun har nettopp funnet livmoren.

Men, jeg er megaoppblåst! Og det pleier jeg å bli når jeg skal ha mensen... Men også ved graviditet.

Etter første mann så kjenner jeg hva som er livmor og hva som er mage/tarmer typ :arghh: men liksom på innsiden- kjenner den ikke på utsiden hehe. Og det føles ut som noe slags press fremover - fullhet på en måte:hilarious: kan jo være masse blod som
Er ready to let go ifbm mens liksom idk. Men men:dead: time will tell ig

Føles liksom litt annerledes ut enn bår jeg «bare» er oppblåst :arghh:

Klarte ikke holde meg lengre, og brukte opp den eneste digitale testen jeg hadde liggende. Viser faktisk Gravid 2-3, så da senker jeg skuldrene litt mtp kjemisk:D Så jeg tror faktisk på at jeg kan settes på Gravid!

Vedlegg

• 926F49F2-E046-491F-A0FA-B151F105ACBF.jpeg
    926F49F2-E046-491F-A0FA-B151F105ACBF.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 65
Etter første mann så kjenner jeg hva som er livmor og hva som er mage/tarmer typ :arghh: men liksom på innsiden- kjenner den ikke på utsiden hehe. Og det føles ut som noe slags press fremover - fullhet på en måte:hilarious: kan jo være masse blod som
Er ready to let go ifbm mens liksom idk. Men men:dead: time will tell ig
Hm, aldri tenkt på om jeg kan kjenne livmoren. Hehe. Er en tappetafser, men kjenner ikke livmoren direkte.

Siste test denne runden- regner da med tr i morgen eller fredag.. skal ha en legetime etter tr så kanskje vi får litt tips om alt er i orden down there..

Vedlegg

• C258BEFA-BD17-48DE-A08C-5769DFE3EE00.jpeg
    C258BEFA-BD17-48DE-A08C-5769DFE3EE00.jpeg
    1.020,8 KB · Visninger: 90
Klarte ikke holde meg lengre, og brukte opp den eneste digitale testen jeg hadde liggende. Viser faktisk Gravid 2-3, så da senker jeg skuldrene litt mtp kjemisk:D Så jeg tror faktisk på at jeg kan settes på Gravid!
Juhuu! Tenk å få 2-3 på den første testen du tar! Det er jo fantastisk! Hadde faktisk allerede satt deg på gravid, hehe.

To dager til IKM (tror jeg) og ikke testet enda.. Murringer og ømme pupper, men har nok dette som pms-tegn også…
Blir helt tussete av å analysere kroppens vondter og abnormaliteter :think005:whacky011:taunt005

Back
Topp