IKM Uke 43

Har begynt å spotte, bare sett meg på TR:( nå blir ikke det mulig med prøving før neste år pga mye reising hos mannen og meg.. føler vi aldri kommer i mål med å gi mini et søsken:sad010

Hmm... Med ett kjentes det ut som jeg har tidvis ømhet i puppene i dag. Men det tør jeg egentlig ikke tenke en gang. Har liksom ingen symptomer på noe. Er på dag 28 i dag. Ser tilbake at jeg pleier få mensen på dag 30 ca. Men da har jeg også hatt kjemisk hver gang. Tror jeg ryker på en test i morgentidlig altså.

Da var tappen kommet ned og ferskt blod i skjeden- ergo tr har meldt sin ankomst. (Jeg må støtte skjedeveggen ved enkelte toalett besøk pga prolaps..derfor har jeg og tappen blitt bestevenner i det siste) lol. Legetime neste uke- og da får vi forhåpentligvis sjekket om alt er som det skal ihvertfall…

Iiiik!!!! Tok en tidligtest fra cb nå der det kommer strek :nailbiting::nailbiting::nailbiting:. Har egentlig vært overbevist om at jeg er gravid i en uke allerede, så har bare ventet på positiv test…. Meeeeen….. nå frykter jeg at det bare er hcg-rester fra sist jeg hadde sa…. Meeeen…. Har jo hatt helt negative tester i mellomtiden da. Holdt meg nå fra 14.30-19 og har dette resultatet! Hva tror dere? Vente litt med å juble eller?

Vedlegg

• 92FB0D6C-0811-4FCF-9A0C-E3DD6053ABE7.jpeg
    92FB0D6C-0811-4FCF-9A0C-E3DD6053ABE7.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 109
  • 65426AB7-B004-482A-9FBB-328E00834266.jpeg
    65426AB7-B004-482A-9FBB-328E00834266.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 100
Er det noen her som har passert IKM, som ikke har fått verken positiv test eller mens?
Har lest en del nå, om flere som har fått positiv test veldig sent. Alt fra et par dager til flere uker etter IKM.
:smiley-angelic001
Bare tenker at da er ikke håpet, for denne perioden, ute før TR faktisk kommer, dere.

Iiiik!!!! Tok en tidligtest fra cb nå der det kommer strek :nailbiting::nailbiting::nailbiting:. Har egentlig vært overbevist om at jeg er gravid i en uke allerede, så har bare ventet på positiv test…. Meeeeen….. nå frykter jeg at det bare er hcg-rester fra sist jeg hadde sa…. Meeeen…. Har jo hatt helt negative tester i mellomtiden da. Holdt meg nå fra 14.30-19 og har dette resultatet! Hva tror dere? Vente litt med å juble eller?

Jeg hadde jublet av en sånn test, ingen tvil om det :happy:
Tar du ny i morgen? Håper du får så sterk da at du tør å slippe jubelen løs! :Heartred

Jeg hadde jublet av en sånn test, ingen tvil om det :happy:
Tar du ny i morgen? Håper du får så sterk da at du tør å slippe jubelen løs! :Heartred
Wæææ!! Er det sant? Men hadde litt hcg-krøll i slutten av september som stresser meg nå… tenk om den aldri sank ned til under 5 liksom?! Har ikke fler tidlig-tester igjen og vet ikke om jeg tør å ta en vanlig en i frykt for å gå helt i kjelleren…. Vurderer å tisse i prøveglass, løpe på apoteket med en gang det åpner og teste da med tidlig igjen :hilarious:

hvis den er sterkere på morgenurin kan det hende jeg slipper ut et hviskende jubelbrøl

Wæææ!! Er det sant? Men hadde litt hcg-krøll i slutten av september som stresser meg nå… tenk om den aldri sank ned til under 5 liksom?! Har ikke fler tidlig-tester igjen og vet ikke om jeg tør å ta en vanlig en i frykt for å gå helt i kjelleren…. Vurderer å tisse i prøveglass, løpe på apoteket med en gang det åpner og teste da med tidlig igjen :hilarious:

Får bare helt Blenda, jeg.
Så ja, vennen... Det er helt sant! :Heartbigred

Har ikke inntrykk av at CB viser noe som helst, sånn uten videre, heller. Har du testet negativt før denne?

Husk at det er ikke sikkert det øker så veldig på et døgn, da. Har lest det lønner seg å la det gå to dager mellom.

Hilsen sjefs-testetøsa sjæl... :angelic:
Som er stolt hver gang hu klarer å tisse rett i do om dagen.
Altså... Ikke på morgenen, da. Et sted går grensa.
Morgenurin skal liksom være gull. :knegg:

Apropos Morgenurin!
Dette var jo ikke Morgenurin du testet på?
Så hey, kanskje den blir sterkere på Morgenurin i morgen?! :signs003

(Lite visste jeg om at ordet Morgenurin skulle bli et av mine mest brukte, sånn plutselig. :glasses9)

hvis den er sterkere på morgenurin kan det hende jeg slipper ut et hviskende jubelbrøl
Negative til nå... Leste det nå.
Innskjild!
:smiley-ashamed008

Men da har jeg I HVERT Fall trua på deg!
Ikke at jeg sitter på fasiten, men det virker logisk!
:happy093

Negative til nå... Leste det nå.
Innskjild!
:smiley-ashamed008

Men da har jeg I HVERT Fall trua på deg!
Ikke at jeg sitter på fasiten, men det virker logisk!
:happy093
Ja, får smøre meg med tålmodighet…. Er bare så sjukt slitsomt! …..nå var det plutselig litt lyserødt på papiret da jeg var på do :banghead: blir seriøst helt sprø av all denne prøvingen jeg…

Ja, får smøre meg med tålmodighet…. Er bare så sjukt slitsomt! …..nå var det plutselig litt lyserødt på papiret da jeg var på do :banghead: blir seriøst helt sprø av all denne prøvingen jeg…
Ja... Er en prøvelse på mange måter.
Litt lyserødt er ikke nødvendigvis noe galt, så sender deg masse lykkeønskninger for morgendagens tester! :Heartred

Ja... Er en prøvelse på mange måter.
Litt lyserødt er ikke nødvendigvis noe galt, så sender deg masse lykkeønskninger for morgendagens tester! :Heartred
Tusen millioner takk! Og masse lykkestøv er blåst din vei også! Er så innmari godt å ha alle dere fine damene her inne som man kan dele alt med.

Tusen millioner takk! Og masse lykkestøv er blåst din vei også! Er så innmari godt å ha alle dere fine damene her inne som man kan dele alt med.

Tusen takk!
:Heartred

Enig med deg. Det er veldig godt å få luftet seg her inne. :Heartbigred

Er det noen her som har passert IKM, som ikke har fått verken positiv test eller mens?
Har lest en del nå, om flere som har fått positiv test veldig sent. Alt fra et par dager til flere uker etter IKM.
:smiley-angelic001
Bare tenker at da er ikke håpet, for denne perioden, ute før TR faktisk kommer, dere.
Jeg fikk negativ digital CB på dagen jeg skulle fått mens, men er nå to-tre dager over og fortsatt ikke fått den så alt håp er vel ikke ute:p

Jeg fikk negativ digital CB på dagen jeg skulle fått mens, men er nå to-tre dager over og fortsatt ikke fått den så alt håp er vel ikke ute:p
Åh, neida... Det er fortsatt håp! o_O:happy::Heartred

Her har vi Flo, dere.
Og dagens test...?
Hvitere enn tenna mine!
:wtf:

Beskjed til kroppen, etter alle mulige tegn og aksjer som er lagt inn: :rulez

Vedlegg

• Screenshot_20211029_074632_org.iggymedia.periodtracker.jpg
    Screenshot_20211029_074632_org.iggymedia.periodtracker.jpg
    179,4 KB · Visninger: 76
Back
Topp