Ååå..kjipt! Heldigvis er ikke håpet ute ennåDen var blenda i dag tidlig, så det var nok den berømte skyggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå..kjipt! Heldigvis er ikke håpet ute ennåDen var blenda i dag tidlig, så det var nok den berømte skyggen
Nei og nei, så kjedeligHar begynt å spotte, bare sett meg på TR nå blir ikke det mulig med prøving før neste år pga mye reising hos mannen og meg.. føler vi aldri kommer i mål med å gi mini et søsken
Tror det er flere som er usikre, har sett B0Ah... takk for oppklaringen!
Iiiik!!!! Tok en tidligtest fra cb nå der det kommer strek . Har egentlig vært overbevist om at jeg er gravid i en uke allerede, så har bare ventet på positiv test…. Meeeeen….. nå frykter jeg at det bare er hcg-rester fra sist jeg hadde sa…. Meeeen…. Har jo hatt helt negative tester i mellomtiden da. Holdt meg nå fra 14.30-19 og har dette resultatet! Hva tror dere? Vente litt med å juble eller?
Wæææ!! Er det sant? Men hadde litt hcg-krøll i slutten av september som stresser meg nå… tenk om den aldri sank ned til under 5 liksom?! Har ikke fler tidlig-tester igjen og vet ikke om jeg tør å ta en vanlig en i frykt for å gå helt i kjelleren…. Vurderer å tisse i prøveglass, løpe på apoteket med en gang det åpner og teste da med tidlig igjenJeg hadde jublet av en sånn test, ingen tvil om det
Tar du ny i morgen? Håper du får så sterk da at du tør å slippe jubelen løs!
Wæææ!! Er det sant? Men hadde litt hcg-krøll i slutten av september som stresser meg nå… tenk om den aldri sank ned til under 5 liksom?! Har ikke fler tidlig-tester igjen og vet ikke om jeg tør å ta en vanlig en i frykt for å gå helt i kjelleren…. Vurderer å tisse i prøveglass, løpe på apoteket med en gang det åpner og teste da med tidlig igjen
Negative til nå... Leste det nå.Wæææ!! Er det sant? Men hadde litt hcg-krøll i slutten av september som stresser meg nå… tenk om den aldri sank ned til under 5 liksom?! Har ikke fler tidlig-tester igjen og vet ikke om jeg tør å ta en vanlig en i frykt for å gå helt i kjelleren…. Vurderer å tisse i prøveglass, løpe på apoteket med en gang det åpner og teste da med tidlig igjen
hvis den er sterkere på morgenurin kan det hende jeg slipper ut et hviskende jubelbrøl
Ja, får smøre meg med tålmodighet…. Er bare så sjukt slitsomt! …..nå var det plutselig litt lyserødt på papiret da jeg var på do blir seriøst helt sprø av all denne prøvingen jeg…Negative til nå... Leste det nå.
Innskjild!
Men da har jeg I HVERT Fall trua på deg!
Ikke at jeg sitter på fasiten, men det virker logisk!
Ja... Er en prøvelse på mange måter.Ja, får smøre meg med tålmodighet…. Er bare så sjukt slitsomt! …..nå var det plutselig litt lyserødt på papiret da jeg var på do blir seriøst helt sprø av all denne prøvingen jeg…
Tusen millioner takk! Og masse lykkestøv er blåst din vei også! Er så innmari godt å ha alle dere fine damene her inne som man kan dele alt med.Ja... Er en prøvelse på mange måter.
Litt lyserødt er ikke nødvendigvis noe galt, så sender deg masse lykkeønskninger for morgendagens tester!
Tusen millioner takk! Og masse lykkestøv er blåst din vei også! Er så innmari godt å ha alle dere fine damene her inne som man kan dele alt med.
Jeg fikk negativ digital CB på dagen jeg skulle fått mens, men er nå to-tre dager over og fortsatt ikke fått den så alt håp er vel ikke uteEr det noen her som har passert IKM, som ikke har fått verken positiv test eller mens?
Har lest en del nå, om flere som har fått positiv test veldig sent. Alt fra et par dager til flere uker etter IKM.
Bare tenker at da er ikke håpet, for denne perioden, ute før TR faktisk kommer, dere.
Åh, neida... Det er fortsatt håp!Jeg fikk negativ digital CB på dagen jeg skulle fått mens, men er nå to-tre dager over og fortsatt ikke fått den så alt håp er vel ikke ute