IKM Uke 43

Da slipper jeg ut et bittelite jubelbrøl etter dette resultatet på vanlig cb… :smiley-bounce016

er litt forsiktig med å ta helt av siden dette er min tredje graviditet på 6 mnd! Meeen…. Akkurat nå er jeg GRAVID!!!!!!

Vedlegg

• DC6FA5B0-C5F3-40BB-9E6C-299C1C3E1294.jpeg
    DC6FA5B0-C5F3-40BB-9E6C-299C1C3E1294.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 129
Da slipper jeg ut et bittelite jubelbrøl etter dette resultatet på vanlig cb… :smiley-bounce016

er litt forsiktig med å ta helt av siden dette er min tredje graviditet på 6 mnd! Meeen…. Akkurat nå er jeg GRAVID!!!!!!
Gratulerer så mye :Heartbigred Krysser alt som er for at denne gangen går alt fint!

Nå er du gravid!! Og vi krysser alt som krysses kan for at dette blir din siste på minimum 9 mnd! For da kommer babien:Heartred

Gratulerer :love7 Måtte lille spire kloooore seg fast helt til mål :love7

Gratulerer!:D

Jeg har altså prøvd Babyplan tidligtester, RFSU tidlig, No stæsj fra Normal... Og bare Blenda.
Masse symptomer, men for alt jeg vet kan det være nye spennende tegn på mensen, som jeg ikke har hatt før.
FORDI JEG KJENNER ETTER FOR ENHVER PRIS!
:banghead:

Men altså foreløpig ingen TR.

Er jo til å bli sprø av, dette.

Takk for seg.
:greet015

Jeg har altså prøvd Babyplan tidligtester, RFSU tidlig, No stæsj fra Normal... Og bare Blenda.
Masse symptomer, men for alt jeg vet kan det være nye spennende tegn på mensen, som jeg ikke har hatt før.

Takk for seg.
Krysser alt for at du bare produserer hcg litt sent! :Heartred

Takk for seg.
Når er/var IKM?

12-14 dpo, dag 29 og blenda test... Ingen symptomer som skulle tilsi noe annet heller. Foreløbig ingen mens, men tipper den kommer i løpet av helga...

Gratulerer til alle gravide :flower

Noen sine menn her inne som har vært å sjekket fertiliteten/sæden sin?
Vi begynner å mistenke at det kanskje kan være noe hos mannen min som gjør at det ikke går…
Henvender man seg bare til fastlegen?
Vi bor i Østfold btw

Takknemlig for svar :love7

8dpo og ingen symptomer. Tror ikke det har klaffet denne gangen heller.
Var veldig kvalm på mandag og det stakk noe innmari i livmoren. På tirsdag var jeg fortsatt kvalm men onsdag og torsdag har det avtatt.
Har ikm 4.10 så tenker å teste ila helgen så får jeg et sikkert svar hvertfall.

Gratulerer til dere som har fått positivt allerede og lykke til dere som fortsatt venter på svar:)

8dpo og ingen symptomer. Tror ikke det har klaffet denne gangen heller.
Var veldig kvalm på mandag og det stakk noe innmari i livmoren. På tirsdag var jeg fortsatt kvalm men onsdag og torsdag har det avtatt.
Har ikm 4.10 så tenker å teste ila helgen så får jeg et sikkert svar hvertfall.

Gratulerer til dere som har fått positivt allerede og lykke til dere som fortsatt venter på svar:)
Oops! Ser at jeg har postet i feil ikm-gruppe

Back
Topp