IKM Uke 43

o_O:troll:
Høres ut som en god plan! :laughing002
IKM-tråd blir til en helgs rølpetråd!

Men vi håper selvfølgelig, så langt det er håp!:smiley-angelic001
Er jo en del som ikke får noe som helst utslag før etter IKM, og.

Jaaa - føler alle mine symptomer stemmer med når jeg fikk første.. inkluder at jeg har begynt å drømme så mye igjen! Men samtidig jeg har ikke fått strek og da er det frem til tr kommer eller to streker intet annet enn ønsketenking:arghh: dessuten hjelper det ikke at jeg ikke vet når eller om jeg har hatt el i det hele tatt :( hadde el slim i 2 omganger så vet faktisk ikke …o_O

o_O:troll:

Jaaa - føler alle mine symptomer stemmer med når jeg fikk første.. inkluder at jeg har begynt å drømme så mye igjen! Men samtidig jeg har ikke fått strek og da er det frem til tr kommer eller to streker intet annet enn ønsketenking:arghh: dessuten hjelper det ikke at jeg ikke vet når eller om jeg har hatt el i det hele tatt :( hadde el slim i 2 omganger så vet faktisk ikke …o_O

Da er vi litt i samme båt, ser jeg... har og hatt sånn type slim, sånn stretchy, flere enn en gang.
Og det er bare første pp, etter at jeg fjernet spiralen.
Vanskelig å vite. Og jeg har også symptomer.:wtf:

:smiley-angelic001
Nekter å gi opp håpet for noen av oss, jeg.

Da er vi litt i samme båt, ser jeg... har og hatt sånn type slim, sånn stretchy, flere enn en gang.
Og det er bare første pp, etter at jeg fjernet spiralen.
Vanskelig å vite. Og jeg har også symptomer.:wtf:

Nekter å gi opp håpet for noen av oss, jeg.

hqha love That! :smiley-angelic001

jeg fikk mensen/spotta 9-10 dpo/ CD24 forrige syklus til mitt sjokk. Nå er jeg på CD 26 uten antydning til tr. Før der igjen kom tr på CD 30! Eller dvs det ble en CD29. Så ble det CD24. Med andre ord 6 dager forskjell. Poenget mitt er at det er mulig at noen sykluser er litt Off kanskje? For jeg fikk panikk å tenkte at luteal fasen min var for kort. Men det trenger ikke nødvendigvis å være standarden:Heartpink litt langt å kronglete dette men ja :laughing001

Takk! Håper det. Er jo bare fjerde syklusen siden forrige fødsel, så er vel kanskje litt mye å forlange at den er helt på skjema med en gang :rolleyes::angelic:

Ref. din neste post:

Håpet er der til tr banker på! Mange får ikke to streker for helt opptil tr, eller etter. :smiley-angelic001 Jeg krysser fingrene for deg!

:Heartred
Takk! Håper det. Er jo bare fjerde syklusen siden forrige fødsel, så er vel kanskje litt mye å forlange at den er helt på skjema med en gang :rolleyes::angelic:

Ref. din neste post:

Håpet er der til tr banker på! Mange får ikke to streker for helt opptil tr, eller etter. :smiley-angelic001 Jeg krysser fingrene for deg!

Takk❤️ jeg fikk ikke strek eller dvs jeg testa jo ikke før etter med første mann. Før ca 1-2 dager etter ikm og da var den svak.. men da hadde jeg festeblødning i ca 3 dager først da:arghh: som
Aldri ble full mensen og dermed testa jeg. Jeg er for utålmodig til dette:laughing001

satser på at det bare er en tilfeldig fluke med kort LF denne runden :Heartred

Blenda test 9dpo (nederste). Huff.. om det ikke går denne PP så blir det ekstremt tungt kjenner jeg:(

Vedlegg

• 3BD31390-F1EE-45FA-8C44-7B762E539D6B.jpeg
    3BD31390-F1EE-45FA-8C44-7B762E539D6B.jpeg
    642,1 KB · Visninger: 96
Føler det bare er kaos på mange for tiden:dontknowwp
A

vi er invitert i bursdagsfest neste helg- og fått barnevakt for 1 gangs skyld (vi får barnevakt altså, men vi jobber så mye kvelder/helg om hverandre at vi ofte må ha sånn type barnevakt.. så fest/vennekveld/dates, blir nedprioritert). Så da tenkte jeg om tr kommer å faktisk gå helt ut med drinker og vin:laughing001 jeg drikker 1-2 ganger i året kanskje.. ingen spesiell grunn til. Men kjenner at visst ikke det er spire der nå skal jeg jaggu meg slå meg løs i helga :happy093

Har ikm i morgen eller fredag (Ovia og Flo er uenige)- ikke hint til strek her heller, masse symptomer på at tr kommer eller jeg er pg. Men tipper tr bare går å venter på å slippes i hvert øyeblikk :dance018 så da får vi gosse oss om to streker ikke dukker opp, og ses i neste ikm gruppe:dance008 kanskje jeg kan få litt tolking el test opplæring når den tid kommer:laughing002
Ja, føler også mange er i kroppslig kaos om dagen. Helt umulig å time sex i en travel hverdag med en mann som ikke takler planlagt sex og el som ikke er til å skjønne.

Vi skal på fest i helgen, så om symptomeræne fortsetter blir det full fest på meg og.

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Ja, føler også mange er i kroppslig kaos om dagen. Helt umulig å time sex i en travel hverdag med en mann som ikke takler planlagt sex og el som ikke er til å skjønne.

Vi skal på fest i helgen, så om symptomeræne fortsetter blir det full fest på meg og.

Må kose dere om det
Ikke blir to streker !:Heartred Eller kos dere uansett

Siden jeg er stappfull av symptomer... fikk så crawings i stad, og når jeg endelig fikk laget meg det og spist, ble jeg kvalm.
Og så vil jeg helst bare sove. For jeg EIER IKKE ENERGI!
Også har jeg vondt i korsryggen, noe jeg ALDRI HAR!
:smiley-angry016

Også er det alle disse blenda testene jeg har tatt.
Men hey, ingen TR ennå.

Så den siden her, trøster meg en hel masse.
Kanskje den kan trøste flere.
For den forklarer kanskje hvorfor de negative testene kommer... hvis det er sånn at det er en sen implantasjon, så er det i mitt tilfelle ikke mulig å teste positivt ennå.
For HCG synes ikke på urin, før 4-6 dager etter at egget festet seg.
Som i mitt tilfelle kan ha skjedd et sted mellom 21.oktober og I DAG!

https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator

Siden jeg er stappfull av symptomer... fikk så crawings i stad, og når jeg endelig fikk laget meg det og spist, ble jeg kvalm.
Og så vil jeg helst bare sove. For jeg EIER IKKE ENERGI!
Også har jeg vondt i korsryggen, noe jeg ALDRI HAR!
:smiley-angry016

Også er det alle disse blenda testene jeg har tatt.
Men hey, ingen TR ennå.

Så den siden her, trøster meg en hel masse.
Kanskje den kan trøste flere.
For den forklarer kanskje hvorfor de negative testene kommer... hvis det er sånn at det er en sen implantasjon, så er det i mitt tilfelle ikke mulig å teste positivt ennå.
For HCG synes ikke på urin, før 4-6 dager etter at egget festet seg.
Som i mitt tilfelle kan ha skjedd et sted mellom 21.oktober og I DAG!

https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator

Skjønner godt hva du mener! Jeg har alltid vondt i korsryggen ved mens så:arghh: siden jeg ikke aner egt når jeg hadde el. Så vet jeg heller ikke vel noe som helst. Derfor har jeg sluttet å teste og visst ikke tr dukker opp innen fredag så tar vi en test. Skal prøve å vente ihvertfall…
Vi får klamre oss fast til håpet :laughing002:Heartred

Skjønner godt hva du mener! Jeg har alltid vondt i korsryggen ved mens så:arghh: siden jeg ikke aner egt når jeg hadde el. Så vet jeg heller ikke vel noe som helst. Derfor har jeg sluttet å teste og visst ikke tr dukker opp innen fredag så tar vi en test. Skal prøve å vente ihvertfall…
Vi får klamre oss fast til håpet :laughing002:Heartred
Ja, det må vi bare gjøre!:dance018:laughing002

Har sagt flere ganger at jeg ikke skal teste mer, jeg og... men så kommer det jaggu en ny morgenurin, gitt.
Og fristelsen/ nysgjerrigheten blir FOR stor!
For det KAN jo hende at det har endret seg ørlite grann, sånn over natten.
:sick009

Off- ja. Blir første gang for meg med el tester. Fordi jeg før kjente når el var. Men med en gang vi begynte å prøve så ble det kaos i systemet :arghh: som jeg ikke heeeeelt skjønner hvorfor men Hufsa fikk vel sjokk når det plutselig var Svømmere over alt:laughing001 for første gang på sikkert 4+ år (tåler ikke hormonell prevensjon så har brukt kondom) :laughing002 så da får man prøve el tester. Har vurdert å måle BBT fra TR starter. Men vi har ikke rutine på morgenen pga studier og jobb for meg og samboer som varierer hele ukene. Dermed varierer våkne tiden vår fra 06-09 :arghh: og jeg er svært lite fristet til å begynne å stå opp 6 hver morgen når jeg ikke må for å måle temp.. men må man så må man vel kanskje

Hei, jeg sniker litt her :) Du trenger ikke stå opp for å måle temp, jeg har termometer liggende på nattbordet så det første jeg gjør når jeg våkner er å måle temperaturen liggende i senga før jeg står opp. Nå står jeg opp rundt kl 7 hver dag da, fertility friend måler vel innafor +/- 30 minutter. På helg hender det jeg våkner mellom 6:30 og 7:30 og da måler jeg og legger meg til å sove igjen, hvis ikke måler jeg når jeg våkner en time eller to senere, da bare noterer appen en trekant som tilsier at det er målt for sent /tidlig :)

Hei, jeg sniker litt her :) Du trenger ikke stå opp for å måle temp, jeg har termometer liggende på nattbordet så det første jeg gjør når jeg våkner er å måle temperaturen liggende i senga før jeg står opp. Nå står jeg opp rundt kl 7 hver dag da, fertility friend måler vel innafor +/- 30 minutter. På helg hender det jeg våkner mellom 6:30 og 7:30 og da måler jeg og legger meg til å sove igjen, hvis ikke måler jeg når jeg våkner en time eller to senere, da bare noterer appen en trekant som tilsier at det er målt for sent /tidlig :)

okei! Så det kan jo funke. Greia er at jeg leste en plass det burde være samme tid hver dag og tenkte vel det blir umulig :arghh::Heartredtakk for tipset !​

Væææææh... hva var det der?!
:confused013
Sitter her med rygg- og magemurringene mine, trøtt som en dupp.
Rører meg minst mulig i dag.
Så plutselig stikker det til nederst i magen.
Ikke sånn hogging, eller kramper.
Men kjennes ut som små nålestikk, liksom!
:nailbiting:

Back
Topp